ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
porostorm написа:Аз пък с очите си го видях надписа рекаро на страничната пластмаса на една седлка от Е30. Така познатият Явор нека сподели ако желае, от червената IS-ка са...Hastalavista написа:И аз се чудех що никъде не пише рекаро и бях убеден, че се използва просто нарицателно
имал съм не едно бмв с такива седла, на нито една несъм видял да пише ракро, никаде, разглобявал съм ги и прочие, но надпис рекаро, несъм видял, да неговорим, че ако загледаш истинско рекаро от голф или опел, ще намериш прилики между тях, но от "рекарото" на бмв ще намери доста разлики, според мен бмв са си купили лиценза и си ги правят те.

stanimir_stoilov написа:колеги,трябва ми да си блокирам АБС-а че си взех макферсони без тази екстра,има ли варянт???
3 варианта имаш, единия е да махнеш бушона - не винаги става, втория е да откачиш буксатаа от АБС блока в коша и третия най-лесен е да махнеш буксата от компа на АБС-а, стои в жабката до еку-то на маторя.
- Fallen_Angel
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 21.06.2008
Така и не разбрах дали е за тук, но да питам...
Е30 88 година
Парното бачка супер, топли си, охлажда си, но... когато врътна копченцето на 2 или повече, на ниска предавка като подам скорост и почва да пищи все едно със свирка се свири в купето. (за незнаещите - говорим за свирки тип "съдийска"
Интересно, че и на 1 когато е парното се чува, но много тихо. При спряно парно няма такива шумове.
Някаква идея от къде идва това дразнещо свирене?
Парното бачка супер, топли си, охлажда си, но... когато врътна копченцето на 2 или повече, на ниска предавка като подам скорост и почва да пищи все едно със свирка се свири в купето. (за незнаещите - говорим за свирки тип "съдийска"


Интересно, че и на 1 когато е парното се чува, но много тихо. При спряно парно няма такива шумове.
Някаква идея от къде идва това дразнещо свирене?
- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
Re: Така и не разбрах дали е за тук, но да питам...
Fallen_Angel написа:Е30 88 година
Парното бачка супер, топли си, охлажда си, но... когато врътна копченцето на 2 или повече, на ниска предавка като подам скорост и почва да пищи все едно със свирка се свири в купето. (за незнаещите - говорим за свирки тип "съдийска"![]()
Интересно, че и на 1 когато е парното се чува, но много тихо. При спряно парно няма такива шумове.
Някаква идея от къде идва това дразнещо свирене?
Според мен от вентилатора, който ти върти въздуха.
- marty979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.01.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 и A3
- Мечтае да кара: Е90
една от втулките на моторчето ще да е.Скоро смених и аз, най напред свири леко, после повече и най накрая едвам върти.Струваше ми 25лв, като купих втора ръка и от двете направих едно.
Re: Така и не разбрах дали е за тук, но да питам...
Fallen_Angel написа:Е30 88 година
Парното бачка супер, топли си, охлажда си, но... когато врътна копченцето на 2 или повече, на ниска предавка като подам скорост и почва да пищи все едно със свирка се свири в купето. (за незнаещите - говорим за свирки тип "съдийска"![]()
Интересно, че и на 1 когато е парното се чува, но много тихо. При спряно парно няма такива шумове.
Някаква идея от къде идва това дразнещо свирене?
Значи, колега, аз имах адски мн ядове с тези машинки. Първо свиреше (докато хапва втулки), след това тропаше ( докато ротора се биеше със статора) и накрая го свалих. Аз съм с климатик и е мн трудно да си намеря части, съответно взех от обикновена моторче. Всички казват, че не става. Е не става, ако не си оформиш леглото и т.н. След това си намерих нормално за мен моторче, но с кофти перка. Сега издава малко жужене на 1-ва, ама на 2-ра и нагоре е тихо. Мой съвет, като свалиш капаците на моторчето го включи и виж пред него има две, като пружини. Те са за напрежението. Ако светнат ( а то е червено-оранжево) сменяй. Ако не пръсни малко вд или масло на оста при втулките и си карай

- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
колко милиметра е вътрешния диаметър на тръбата след изпускателния колектор при м10б18 316i,че ще трябва да я нарежа цялата на по 2см за да намеря място където да я измеря
Последна промяна terziev на 18 Фев 2009, 17:43, променена общо 1 път
Така и не можах да преценя дали съм бил достатъчно упорит с търсачката, но факта е, че отговор не намерих...
На Е30 Ламбдата циркониево-диоксидна ли е или Титан-диоксидна?
По друг начин зададен въпроса: На изхода й какво има: Напрежение, шматкащо се м/у 0.2V и 0.95V или си мени съпротивлението?
Мерси сте!
На Е30 Ламбдата циркониево-диоксидна ли е или Титан-диоксидна?
По друг начин зададен въпроса: На изхода й какво има: Напрежение, шматкащо се м/у 0.2V и 0.95V или си мени съпротивлението?
Мерси сте!
Нека съм без подпис, че да се вижда, ако напиша нещо, какво пише, а не мигащи и святкащи картинки след един емотикон мнение
- stanimir_stoilov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 8.11.2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани