Ще си купувам 525ТДС - 00' година МОЛЯ за съвети???!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
момчета ай ся малко по реално помислете много прехваленото Д не прави като че ли проблеми каде гълта пеперудки каде заминават дебитомери турбините и те от време на време фира дават и всичко е яко цифра нали се сещате а ТДС нито пука чак толкова често глава нито е толкова проблемен мотор колкото го изкарвате за вървенето спор няма Д-то върви повече обаче все пак е комън рейл докато ТДС а си е обикновен дизел но читаво Д под 22 хилки няма и то някое по постно така че замислете малко и за цената ......
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
Относно колегите които не са виждали отлично запазен ТДС, могат да заповядат да видят. Друго което искам да ви кажа е, че спорите излишно. Карайте си това което имате и му се кефете, защото ако тръгне на даване нито ТДС - а нито d-то ще ви прости. Една кола ако иска и 2008 да е гаранция няма, а и много зависи за състоянието на колата от задкормилното устройство
http://picbg.net/album.php?u_id=31377yIoK4



http://picbg.net/album.php?u_id=31377yIoK4
Напълно съм съгласен с колегата "anzak ".Туй със пукането на глави(сочено за слабо място от почти всички) при TDS-a ,го правят разни газета с неизживяно детство.
Повечето го ръчкат на 2-ра докато не стигне 5000 об. и превключват на 3-та чак след като стигнат 100км/ч.Незнам какво си мислят?
Друго често срещано явление е чип тунинга.Копуват си по стария и съответно по ефтин TDS слагат му 30 коня отгоре и хукват срещу 520i,318i и други често срещани марки с по слаби мотори.А после реват за помощ по форумите.
TDS-a си остава комфортен,удобен за пътуване автомобил.А не за гонки на къси разтояния.
Ако се подържа както трябва той също носи удоволствие от карането.Пък и ако е от 5-серия Е-39 след 97г.е също доста приятен и за гледане.Така че BMW си е BMW независимо от модификацията,собственика на такава марка може спокойино да се гордее
Повечето го ръчкат на 2-ра докато не стигне 5000 об. и превключват на 3-та чак след като стигнат 100км/ч.Незнам какво си мислят?

Друго често срещано явление е чип тунинга.Копуват си по стария и съответно по ефтин TDS слагат му 30 коня отгоре и хукват срещу 520i,318i и други често срещани марки с по слаби мотори.А после реват за помощ по форумите.

TDS-a си остава комфортен,удобен за пътуване автомобил.А не за гонки на къси разтояния.
Ако се подържа както трябва той също носи удоволствие от карането.Пък и ако е от 5-серия Е-39 след 97г.е също доста приятен и за гледане.Така че BMW си е BMW независимо от модификацията,собственика на такава марка може спокойино да се гордее

ВАРНА,морето и BMW-то......
!!!





- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
е той ТДС-а и сток да е пак 520-ката не му е заплаха но и не трябва да се кара като формула както каза колегата дизел е все пак 

само да вметна, че за 15 не може да си вземеш читав комън реил, било то е39 или 46
но пък може да вземеш нещо, което ще бие и 525д и 525тдс на показатели, а дори и на по малък разход ако сложиш ГИ - 528 бензин 200 кс, за 15 000 ще намериш 528 бензин, но пък избора е твои, а ако сложиш и ГИ (газов инж.) дори и разхода ще е по добър, но лично аз не бих сложил газ
а иначе нито защитавам ТДС-а, нито Д-то, само ще кажа едно -
новото си е наи хубаво

но пък може да вземеш нещо, което ще бие и 525д и 525тдс на показатели, а дори и на по малък разход ако сложиш ГИ - 528 бензин 200 кс, за 15 000 ще намериш 528 бензин, но пък избора е твои, а ако сложиш и ГИ (газов инж.) дори и разхода ще е по добър, но лично аз не бих сложил газ
а иначе нито защитавам ТДС-а, нито Д-то, само ще кажа едно -
новото си е наи хубаво

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
След три тдс -а за 7 години и около 350 000 км проблеми не съм имал с мотора.Сменял съм само консумативи. Карал съм с 200+ много пъти . Не ми се вярва да е късмет. При избора съм гледал колата да има зъпазен външен и вътрешен вид . Няма как някой ,който е чупил и драскал в салона да е е поддържал мотора. Цената, която съм плащал винаги е била в горния край на ценовия диапазон.[/list]Все пак колкото и да е хубав мотора мисля ,че времето му минава.
- Ще посъветвам колегата да изчака 3-4 месеца . Тогава колите ще са с още един рожден ден повече и цените ще са по-ниски . Плюс резултата от кризата и т.н. Щом вече има 730 Д за 18 000 лв ще има и 530 Д за по-малко.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Колеги,изказвам мнение като бивш собственик на ТДС(четири години)и настоящ на Д(комън рейл).
1.ТДС-железен двигател с няколко условности:
смяна на масла и филтри на 8000 километра,смяна на виското и водна помпа на 40 000 километра.Всичко зависи от състоянието на автомобила при покупката му.Ако автомобила е читав(каквото и да значи това)при правилна експлоатация,просто няма какво да му стане.Относно разход и вървене разбира се,че има разлика с Д,но да не забравяме и ценовия клас на двата автомобила.Читава ТДС-15-17 000 лева(ако ги има още),читав Д 25-30 000 лева-има ги.
2.Д-бърз модерен и по икономичен двигател.Всичко останало е като при ТДС.....просто трябва желязна подръжка-това е всичко!
Относно колегата с НАЙ ПОДДЪРЖАНАТА КОЛА ВЪВ ФОРУМА(по горе),изкам просто да го попитам дали има представа колко са участниците в БМВ-форум и защо си мисли,че всички ние(с неподдържаните коли) си вливаме ПРИСТА и вечерно време точим водата от радиаторите да не замръзне..........Нищо лично и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!!!
1.ТДС-железен двигател с няколко условности:
смяна на масла и филтри на 8000 километра,смяна на виското и водна помпа на 40 000 километра.Всичко зависи от състоянието на автомобила при покупката му.Ако автомобила е читав(каквото и да значи това)при правилна експлоатация,просто няма какво да му стане.Относно разход и вървене разбира се,че има разлика с Д,но да не забравяме и ценовия клас на двата автомобила.Читава ТДС-15-17 000 лева(ако ги има още),читав Д 25-30 000 лева-има ги.
2.Д-бърз модерен и по икономичен двигател.Всичко останало е като при ТДС.....просто трябва желязна подръжка-това е всичко!
Относно колегата с НАЙ ПОДДЪРЖАНАТА КОЛА ВЪВ ФОРУМА(по горе),изкам просто да го попитам дали има представа колко са участниците в БМВ-форум и защо си мисли,че всички ние(с неподдържаните коли) си вливаме ПРИСТА и вечерно време точим водата от радиаторите да не замръзне..........Нищо лично и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!!!
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега ,чукни на търсачката -Проблем с ТДС ,Не пали ТДС,Спя да върви ТДС,Загрява ТДС
и сам прецени 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колега това че повечето тдс-и идват от италия и са с оригиналното си масло както са излезли от магазина и са на по 500 000 и нагоре км не значи че тдс-а е боклук
колега ичко ти си най-големия интригант в тоя форум извинявай ако те обижда
ама гледам само такива теми и мнения пускаш
и освен това според мен си фанатик на тема 520и турбо маняшката лудница
колегите по-горе доста добре са ти обяснили че има доста запазени тдс-и и като такива те служат перфектно...претендирам че и моят тдс е доста запазен и не съм имал никакви проблеми с него да чукна на дърво...така че БАЙ ХУЙ с извинение към повечето участници във форума спри с твойте глупости и си карай голямата харабия която върви точно колкото кораб с двигател от вентилатор от битака
и мойта не е изтребител но е доста по-приятна за каране а и не влизам в тъпи спорове с други хора по тоя въпрос....съжалявам просто не се сдържах ичко е голям маняк 





- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега не правя нищо различни от всички други колеги ,изразявам мнение ,явно е различно от повечето`DaRkMaN написа:колега ичко ти си най-големия интригант в тоя форум извинявай ако те обиждаама гледам само такива теми и мнения пускаш
и освен това според мен си фанатик на тема 520и турбо маняшката лудница
колегите по-горе доста добре са ти обяснили че има доста запазени тдс-и и като такива те служат перфектно...претендирам че и моят тдс е доста запазен и не съм имал никакви проблеми с него да чукна на дърво...така че БАЙ ХУЙ с извинение към повечето участници във форума спри с твойте глупости и си карай голямата харабия която върви точно колкото кораб с двигател от вентилатор от битака
и мойта не е изтребител но е доста по-приятна за каране а и не влизам в тъпи спорове с други хора по тоя въпрос....съжалявам просто не се сдържах ичко е голям маняк

Нищо лично ,Просто бизнес !
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колега това мнение на каква база го изказваш на база лични впечатления или на това какво си чул ?
За колегата ичко става въпрос
За колегата ичко става въпрос
Последна промяна anzak на 25 Дек 2008, 19:07, променена общо 1 път
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Добре, бе момчета, за какво са тези тъпи спорове. Аз си признавам че 520 е много по-голяма мания от дизела. Дизела пука глава. 520 не прегрява никога!!! Дори и като не му се сменя водна помпа и термостат. Гори малко!! Колкото дизела, ако не и по-малко според някои мнения които съм чел в форума. За вървеж няма какво да говорим бензина си е бензин. Аз мойта каляска мисля да я изоставя някъде на улицата и да ходя с автобуса. Само проблеми
Даркмен, и да чукаш дървета, и да не ги чукаш, тя и твойта печка ще се прецака. И на анзак и неговата. И на всички.
ПП: Ичко ти май беше правил гарнитура батка, колко пари ти излезе?

Даркмен, и да чукаш дървета, и да не ги чукаш, тя и твойта печка ще се прецака. И на анзак и неговата. И на всички.
ПП: Ичко ти май беше правил гарнитура батка, колко пари ти излезе?

58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани