прекасва като вали

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: пазарджик
Кара: е30 м20б25 e46 320d

прекасва като вали

Мнение от владо4 » 22 Дек 2008, 22:39

моля кажетеми защо като завали икарам не прекасва а като спра замалко запо4ва веднага да губи някои цилиндар. мислех 4е е от бобината ама не е защото мие скасано оплатнението отгоре на бобината

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 22 Дек 2008, 22:47

Ми най вероятно ти прави конденз в капачката на делкото...ама земи дай повече инфо с кой двигател и с ква горивна и запалителна уредба си

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 22 Дек 2008, 22:52

Нещо по запалителната система:Кабели или капачка ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: пазарджик
Кара: е30 м20б25 e46 320d

Мнение от владо4 » 22 Дек 2008, 22:53

318 115 коня само на бензин я карам нямя газ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 22 Дек 2008, 22:54

За какво да го питаме?! нека каже, че е с газова. проблем с кабелите имаш. Иначе опитай с капачка на делкото.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 23 Дек 2008, 14:02

vodach написа:За какво да го питаме?! нека каже, че е с газова. проблем с кабелите имаш. Иначе опитай с капачка на делкото.

Имам същия проблем с влажното и дъждовно време. Дори и на сухо понякога след автомивка за секунди оборотите на празен ход падат до 600 и колата няма ряз, колкото и да я форсирам. Интересното е, че го прави когато си поиска и само за няколко секунди, след това няма и помен от тези симптоми. Запалителните кабели са ми тунинговани в стил обвити с изолирбанд. Наскоро смених запалителните свещи с оригинални, направо не мога да се накефя на ускорението и по-големия торк в средните обороти на двигателя, самия звук при ускорение коренно се промени. Та от 2 седмици нарочно карам с голяма скорост през локви, за да сравня поведението на колата с новите свещи. До сега да чукна на дърво /обикновено за целта ползвам собствената си горна глава :mhihi: /, няма разлика на сухо и дъждовно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 08 Яну 2009, 17:32

и аз имах подобен проблем но се оказа дупка в маркуча след дебитомера

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 08 Яну 2009, 17:50

пробвай да смениш капачката на делкото :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: пазарджик
Кара: е30 м20б25 e46 320d

Мнение от владо4 » 08 Яну 2009, 18:04

оправисе тонинговах кабелите както колегата е направил с изолирбанд и непрекасва ве4е засега

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 08 Яну 2009, 18:05

владо4 написа:оправисе тонинговах кабелите както колегата е направил с изолирбанд и непрекасва ве4е засега
по-добре ги смени с нови.... че аман от ТОНИНГОВАЧИ...
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: пазарджик
Кара: е30 м20б25 e46 320d

Мнение от владо4 » 08 Яну 2009, 20:22

парво да оправя двг и тогава тях :D :mhihi:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook