Ще си купувам 525ТДС - 00' година МОЛЯ за съвети???!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Мнение от TheKiller » 22 Дек 2008, 16:31

///sasho написа:
TheKiller написа:Стига бе колега,не падаме от марс някой от нас имат тдс-и и знаят за какво става въпрос :mhihi: Смешно е да сравняваш тдс-а и common rail-а ;)


И за кое по точно знаеш "за какво става въпрос"? Може да изказваш мнения за твоята кола , но не и за всички 525 TDS , защото все пак говориме за коли втора употреба , които са минали през различни собственици и различни начини на подръжки.
Между два различно подържани 525 TDS има толкова голяма разлика , за която незнам дали знаеш "за какво става въпрос".
Няма нищо смешно да се сравнат двата двигателя , в случая аз правя сравнение между читави екземпляри , с що годе реално наблюдение върху двата вида двигателя и продължавам да твърдя , че 525 TDS е с по-здрав двигател от 525D , и това твърдение мисля , че ще го потвърдят много хора , които са нясано с дизеловите двигатели при BMW.

Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и няма ;) Знам,че не трябва да се съди по една кола,ама това не е нормално...
/// 6>4
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 22 Дек 2008, 16:40

///sasho написа: Попринцип TDS-а е здрав двигател , може да се каже , че е по здрав и от D


Колега ти чуваш ли се ? :mhihi: по-здрав ? хаха, еми аз като гледам форума рядко се вижда някой да се оплачи от моделите след 2001г. само моделите TDS ;) ... точно тука доста може да се спори! Така както аз ще карам моята D от тука до Велико Търново например, ако караш TDS-а просто дните му ще бъдат преброени ;)


///sasho написа:Колега , покарай 525 TDS с чип и 525 D с чип и направи реално сравнение.
Нито разхода , нито вървенето на 525 D е двойно.
Даже мисля , че 525 TDS с чип има голяма вероятност да бие стоково 525D /163 к.с./ и на разход и на вървене.


Еми моята е 525DA 163 коня. при 160 на автопилот съм на 2800 оборота точно и разхода ми е 6.2-6.7 на 100км. ;) когато ми докараш такъв разход ела да си говорим пак! Пък на вървене силно се съмнявам, че ще ме биеш :mhihi: .... Аз претендирам, че моята Е39-ка е, една от най-поддържаните коли във форума и то само с оригинални части!!! ;)
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 22 Дек 2008, 17:02

Той колегата отдавна ви благодари за мненията, ама не. На вас ви е хубаво да спорите TDS срещу D.:mhihi: Аз не карам бмв дизел защото не мога да си позволя хубав. Но съм карал други марки с мотор коман-рейл и съм на мнение, че е по добър. А освен това на 5-серия го слагат по късно и си мисля, че след като са го сложили в Е46 ако е имало някакви проблеми са отстранени. А има със сигурност Е46-ци на доста километри и май при тях проблемите са по малко. Основно май помпата създава проблем.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 22 Дек 2008, 17:35

TheKiller написа: ..... Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и няма ;) Знам,че не трябва да се съди по една кола,ама това не е нормално...


С теба на намирам смисъл да споря , защото сравненията , които правиш мисля , че не се от твое реално наблюдение , а лична гледна точка.





bobih написа:
///sasho написа: Попринцип TDS-а е здрав двигател , може да се каже , че е по здрав и от D


Колега ти чуваш ли се ? :mhihi: по-здрав ?



Колега , чувам се , по-здрав е.
Здравината е едно от нещата , кото не са предимство на 525D пред 525 TDS.
Не ме разбирайте погрешно , говоря за по-здрав двигател , а не нещо друго от сорта на по добра технология , по приятен автомобил за каране в такъв двигател , по икономичен и т.н.

bobih написа:
......... хаха, еми аз като гледам форума рядко се вижда някой да се оплачи от моделите след 2001г. само моделите TDS ;) ... точно тука доста може да се спори! .....




Оплакват се от TDS , защото почти не са останали на пазара такива коли в перфектно състояние , а тези които са в перфектно , макар и малко от тях да са обявени за продаване не ги купуват. Купуват по евтините и после пълнят форума с проблеми. TDS-a е сравнително скъпа кола за подръжка и като сдаде багажа , явно повечето чужденци предпочитат да я продадът на някой Български търговец за по ниска цена отколкто , да я оправят , а тези , които ги подържат , качествено почти не ги продават. Все пак това е технически форум и е нормално да е пълен с теми с проблеми по колите. За сега 525D е още по нов модел и както казах и по нагоре , още не е толкова масов и още няма толкова много екземпляри , които са станали жертви на лошата подръжка като повечето 525 TDS на пазара , на след време този подфорум ще се засипе с теми с проблеми в 525D , както в момента е с 525 TDS.


bobih написа: ........ Така както аз ще карам моята D от тука до Велико Търново например, ако караш TDS-а просто дните му ще бъдат преброени ;)
.....


Много ми е интересно , това как го реши?
Може ли да се доуточниш , защото по същата логика някой с TDS може да напише същото , все пак всеки има свободен достъп да пише каквото си иска в нета , ама като твърдиш нещо изкарай някакво факти като доказателства , че то е така.

bobih написа: .........
Еми моята е 525DA 163 коня. при 160 на автопилот съм на 2800 оборота точно и разхода ми е 6.2-6.7 на 100км. ;) когато ми докараш такъв разход ела да си говорим пак! .....


Като разход с такава скорост 525 TDS с чип , харчи малко повече , може би с по малко и от 1 л. , и е нормално нали го дават , че 525D е по икономичен , но май само при сравнение на два нови автомобила с моделите двигатели за , които говорим. При коли като нашите , които вече не са нови нещата зависят в голяма , част и от състоянието на автомобила.

bobih написа: ....... Пък на вървене силно се съмнявам, че ще ме биеш :mhihi: ....


И какво те води на тази мисъл , че TDS-а няма да те бие. Дори и без , чип с една настройка , на помпата , която отнема около 15-20 минути също може да те бие. Мисля , че малко повече от необходимото хвалите това 525D ,в този форум. Разбирам , че е по нова технология , но това незначи , че с всичко е по добра от TDS-а. Има и плюсове има и минуси.



bobih написа: .......
Аз претендирам, че моята Е39-ка е, една от най-поддържаните коли във форума и то само с оригинални части!!! ;)


Темата се отклонява към , определение на личните си автомобили , така , че за моята 525 TDS мога да кажа , че също е получавала , толкова качествена подръжка с оригинални BMW части и в оторизиран BMW сервиз колкото и твоята , а може би са и подменени и много повече части отколкото на твоята , просто , защото е по стара и са се износили повече части , но не претендирам с такива мнения , но не претендирам , че е една от най добите Е39 като цяло във форума , защото не съм запознат с колите на другите потребители.
Само мога да кажа за нея , че е един перфектен и добре подържан 525 TDS и са му сменени почти всички технически части с оригинални , и понеже е обявен за продажба , който го купи няма да се притеснява , че след покупката , ще допълва форума и темите с проблеми , защото почти всички , части които се поменават в тези теми като проблемни са подменени и то с оригинални.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 22 Дек 2008, 17:51

1.Здравината е просто абсурдна за спорене доста по-здрав автомобил е 525D и не само мое мнение не знам изобщо, защо спорим то по-тази логика нямаше да сложат новия двигател ами стария щеше да си е.

2.Проблем с 525D няма да имаш, ако си сменяш филтрите и маслото през 8хил.км. и от времена на време не ходиш да видят колата как е изцяло.

3.Разхода говоря сегашния ми зимата! Лятото колата повече от 5.8 не ми лапа извън града, в града ми лапа около 8 като имаш предвид и давам газ. Само не ми казвай, че TDS има същия разход и то само с половин литър защото е смешно :mhihi:

4.Давам 100% че няма да ме биеш щом от светофара на бул.Ал.Стамболийски до бул.Тодор Александров светофара което не повече от 100-130метра дигнах 80 :roll: като дигнеш толко с TDS-а пак си говорим :mhihi:

5.Хубаво си поддържал колата с оригинални части ама мястото където си давал да ти бъдат сменяни нещата е много грешно :mhihi: лично аз купувам само оригинални части ама да си вкарам колата в Дару или Камор няма да стане никога! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 22 Дек 2008, 18:24

bobih написа:1.Здравината е просто абсурдна за спорене доста по-здрав автомобил е 525D и не само мое мнение не знам изобщо, защо спорим то по-тази логика нямаше да сложат новия двигател ами стария щеше да си е.

..........



Колега , щом не ми вярваш запитай някой , който работи или е работил в BMW сервиз , ама така повече време и има реална представа от двата двигателя , да ти обясни кой е по здрав.
Сменили са стария , защото Common Rail е нова технология и е нормално да го заменят , защото си има свойте плюсове пред стария двигател , но това не означава , че няма минуси.


bobih написа: .......

2.Проблем с 525D няма да имаш, ако си сменяш филтрите и маслото през 8хил.км. и от времена на време не ходиш да видят колата как е изцяло.

.....


Правилно , си го научил това , само , че въздушния филтър е хубаво да се сменя на 5000 км. Същите неща важът и за 525 TDS.

bobih написа: ....

3.Разхода говоря сегашния ми зимата! Лятото колата повече от 5.8 не ми лапа извън града, в града ми лапа около 8 като имаш предвид и давам газ. Само не ми казвай, че TDS има същия разход и то само с половин литър защото е смешно :mhihi:
....


Разхода зависи от начина , на каране , състоянието на колата и трафика.
Така неможе да ги сравняваме , защото нито колите са ни нови , нито знаеме кой от нас по какви маршрути и на какъв трафик кара колата си. Нормално е 525 TDS да харчи малко повече , но разликата не е толкова голяма - макс 1-2 литра при коли в еднакво техническо състояние , а и спора не е на тема разход на гориво.

bobih написа: .......

4.Давам 100% че няма да ме биеш щом от светофара на бул.Ал.Стамболийски до бул.Тодор Александров светофара което не повече от 100-130метра дигнах 80 :roll: като дигнеш толко с TDS-а пак си говорим :mhihi:
.........



Като гледам какво си написал , съм почти сигурен , че TDS с чип или с настройка на помпата , ще те бие , но да не забравяме , че 5 серия на BMW и най-вече тези модели , които споменаваме не са предназначени за тази цел.


bobih написа: .........

5.Хубаво си поддържал колата с оригинални части ама мястото където си давал да ти бъдат сменяни нещата е много грешно :mhihi: лично аз купувам само оригинални части ама да си вкарам колата в Дару или Камор няма да стане никога! :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Напротив моята е подържана точно където трябва.
Аз доколкото знам твоята кола , за да е в това състояние и в този вид в , който е в момента не си я подържал и правил ти , а Иво /ICE/.
Ако не е тайна след като си я купил какво си и сменял и кой по-добър сервиз от оторизираните BMW сервизи , чийто персонал редовно ходи на специализация в Гемания , ползваш?
За "Камор Ауто" съм съгласен и моята Е39 не е влизала там , защото според мен персонала там е по-компетентен върху новите модели , но за "Дару Кар" и "Вари 2000" мисля , че са достатъчно компетентни да работят върху този модел на BMW.
Последна промяна ///sasho на 22 Дек 2008, 18:35, променена общо 5 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 22 Дек 2008, 18:28

Пич купи си бензин за да ти е мирна главата
Разхода ще ти е същият а проблемите със сигурност пъти по-малко с бензинов двигател
Определено дизелите не са най славното нещо на бмв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Мнение от TheKiller » 22 Дек 2008, 18:36

///sasho написа:
TheKiller написа: ..... Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и няма ;) Знам,че не трябва да се съди по една кола,ама това не е нормално...


С теба на намирам смисъл да споря , защото сравненията , които правиш мисля , че не се от твое реално наблюдение , а лична гледна точка.

Точно това е че са от мое реално наблюдение ;)
/// 6>4
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 22 Дек 2008, 18:40

Смених няколко неща на ходовата част което е нормално за нашите пътища още повече, ако имаш като мене спортно окачване. Моята кола се поддържа само в Пан Сервиз и само един човек там пипа по-нея ;) ... Щото са много кадърни в Дару затова на задницата ми бяха толкова затегнали ушите, че само дето не се бяха скъсали :evil: ... Накрайниците на кормилната щанга така ги бяха стегнали, че се наложи флекса да влезе в ролята си. :twisted:

Те хубаво ходят в Германия ама мислиш ли, че ги учат на всичко!? В Германия едва ли влиза кола за смяна на носач както тука влизат и тука като отидеш и ти хлопат носачите ти казват господине рейка :twisted:
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 22 Дек 2008, 18:52

TheKiller написа:
///sasho написа:
TheKiller написа: ..... Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и няма ;) Знам,че не трябва да се съди по една кола,ама това не е нормално...


С теба на намирам смисъл да споря , защото сравненията , които правиш мисля , че не се от твое реално наблюдение , а лична гледна точка.

Точно това е че са от мое реално наблюдение ;)


Ти може да си съдиш по твоята кола , до къде и с каква скорост може да стигне , а не да даваш общ пример.
А и въобще като даваш пример с "перфектен 525тдс,добре обслужен" , ти виждал ли си някога такъв , защото попринцип в България са станали голяма рядкост или даваш пример с най-добрия , който си виждал на живо?
И като си толкова убеден , че си с реалното наблюдение върху двата вида двигатели , поставени на това изпитание , което си написал , какво по точно си наблюдавал? И как го карахте това 525D от гр. София чак до гр. Бургас с 180-200? Сигурно са достроили магистралата да е плътна до гр. Бургас и са спрели движението , за да осъществите опита.


ПС: Казах ти вече , че нямам намерение да споря , с теб , защото невиждам да даваш реални примери с реално наблюдение върху нещата.



bobih написа:Смених няколко неща на ходовата част което е нормално за нашите пътища още повече, ако имаш като мене спортно окачване. Моята кола се поддържа само в Пан Сервиз и само един човек там пипа по-нея ;) ... Щото са много кадърни в Дару затова на задницата ми бяха толкова затегнали ушите, че само дето не се бяха скъсали :evil: ... Накрайниците на кормилната щанга така ги бяха стегнали, че се наложи флекса да влезе в ролята си. :twisted:

Те хубаво ходят в Германия ама мислиш ли, че ги учат на всичко!? В Германия едва ли влиза кола за смяна на носач както тука влизат и тука като отидеш и ти хлопат носачите ти казват господине рейка :twisted:



Колега , ти малко се отклони от темата.
Говорихме за предимствата и недостатъците 525 TDS пред 525D и здравината на двигателя TDS , а ти започна за носачи и сервизи да говориш , ама щом искаш ще говориме за тях.
В "Дару Кар" са достатъчно по-кадърни на тема BMW , от който и да е сервиз. Редовно ходят на специализация и се предполага , че докато са там учат всичко , все пак специализацията не е екскурзия , а доколкото знам за "Вари 2000" идва учител от Германия вместо да изпращат персонала там.
Неможеш да наречеш едни майстори "некадърни" . защото са ти затегнали максимално , частите , които трябва да са стегнати , ако не ги бяха затегнали сигурно щеше да коментираш как може да не ги стегнат. Мисля , че малко пресилваш нещата с тези обвинения.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Мнение от TheKiller » 22 Дек 2008, 19:39

///sasho написа:
TheKiller написа:
///sasho написа:
TheKiller написа: ..... Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и няма ;) Знам,че не трябва да се съди по една кола,ама това не е нормално...


С теба на намирам смисъл да споря , защото сравненията , които правиш мисля , че не се от твое реално наблюдение , а лична гледна точка.

Точно това е че са от мое реално наблюдение ;)


Ти може да си съдиш по твоята кола , до къде и с каква скорост може да стигне , а не да даваш общ пример.
А и въобще като даваш пример с "перфектен 525тдс,добре обслужен" , ти виждал ли си някога такъв , защото попринцип в България са станали голяма рядкост или даваш пример с най-добрия , който си виждал на живо?
И като си толкова убеден , че си с реалното наблюдение върху двата вида двигатели , поставени на това изпитание , което си написал , какво по точно си наблюдавал? И как го карахте това 525D от гр. София чак до гр. Бургас с 180-200? Сигурно са достроили магистралата да е плътна до гр. Бургас и са спрели движението , за да осъществите опита.


ПС: Казах ти вече , че нямам намерение да споря , с теб , защото невиждам да даваш реални примери с реално наблюдение върху нещата.

Ами щом са такава рядкост такива читави,значи сам си прави извода колко са здрави и читави като коли ;) А 525д се караше мародерската до Бургас,даже по магистралата стигаше на моменти до 220 и постоянно на обороти като слезнахме от магистралата,всъщност и аз нямам намерение да споря с теб повече,тдс-а просто си е един проблемен и неоправдано скъп за поддръжка мотор,за мене е най-голямата глупост на е39... ;) Разбирам те че искаш да си продадеш колата,но нека бъдем реалисти :mhihi:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 22 Дек 2008, 20:09

TheKiller написа:Ами щом са такава рядкост такива читави,значи сам си прави извода колко са здрави и читави като коли ;)



Рядкост са , защото не се подържат както трябва , а тези които се подържат са си при първите или вторите собственици и почти не се продават.


TheKiller написа: ......... А 525д се караше мародерската до Бургас,даже по магистралата стигаше на моменти до 220 и постоянно на обороти като слезнахме от магистралата , всъщност и аз нямам намерение да споря с теб повече.......


Чакай сега нали сте го карали само 180-200 значи и на моменти е бил на 220 . Само не ми отговори на въпроса магистралата до Бургас от кога е достроена и как карахте през целия път с такава скорост с каквато си написал.

После да не се чудиш , защо неискам да споря с теб? Ти просто не даваш реални примери. Прочети си мненията назад в темата и помисли , ако някой ти ги пише на теб тия работи , ще има ли смисъл да спориш с него.


TheKiller написа: .......,тдс-а просто си е един проблемен и неоправдано скъп за поддръжка мотор .......


Двигателя не е проблемен , а са проблем собствениците му които мислят по този начин и спестяват от подръжка , и като продадът после на някой колата и този някой пълни форума с теми колко е проблемен TDS-а.

TheKiller написа: ........... за мене е най-голямата глупост на е39...



Поне като се опитваш да спориш за нещо , гледай да си по компетентен към това нещо или по добре въобще не спори.
Двигателя TDS се монтира в Е34 , Е36 , Е39 , Е38 понеже е "глупост" , и в Opel Omega го монтират поради същата причина , нали?

TheKiller написа: ........... Разбирам те че искаш да си продадеш колата,но нека бъдем реалисти :mhihi:



Не ме разбираш , ама въобще. Аз съм реалист , а като ти чета мненията ти се отклоняваш малко от това определение. Колата , ако ми е на зор много отдавна щях да я продам още на първия , който искаше да я купи , но не смятам за необходимо да ти обяснявам , защо не е продадена. Ще седи докато дойде куповача , който знае какво иска и какво търси. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 22 Дек 2008, 20:27

Колеги все пак да не забравяме, че TDS-а е от по-старото поколение двигатели на BMW а d-то е от по-новите и двата двигателя си имат предимства и недостатъци, наистина вероятността да се намери читав TDS е малка, колегата трябва не само да прочете, но ако има възможност да вземе някои които разбира. Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Мнение от TheKiller » 22 Дек 2008, 20:28

///sasho написа:
TheKiller написа:Ами щом са такава рядкост такива читави,значи сам си прави извода колко са здрави и читави като коли ;)



Рядкост са , защото не се подържат както трябва , а тези които се подържат са си при първите или вторите собственици и почти не се продават.


TheKiller написа: ......... А 525д се караше мародерската до Бургас,даже по магистралата стигаше на моменти до 220 и постоянно на обороти като слезнахме от магистралата , всъщност и аз нямам намерение да споря с теб повече.......


Чакай сега нали сте го карали само 180-200 значи и на моменти е бил на 220 . Само не ми отговори на въпроса магистралата до Бургас от кога е достроена и как карахте през целия път с такава скорост с каквато си написал.

После да не се чудиш , защо неискам да споря с теб? Ти просто не даваш реални примери. Прочети си мненията назад в темата и помисли , ако някой ти ги пише на теб тия работи , ще има ли смисъл да спориш с него.


TheKiller написа: .......,тдс-а просто си е един проблемен и неоправдано скъп за поддръжка мотор .......


Двигателя не е проблемен , а са проблем собствениците му които мислят по този начин и спестяват от подръжка , и като продадът после на някой колата и този някой пълни форума с теми колко е проблемен TDS-а.

TheKiller написа: ........... за мене е най-голямата глупост на е39...



Поне като се опитваш да спориш за нещо , гледай да си по компетентен към това нещо или по добре въобще не спори.
Двигателя TDS се монтира в Е34 , Е36 , Е39 , Е38 понеже е "глупост" , и в Opel Omega го монтират поради същата причина , нали?

TheKiller написа: ........... Разбирам те че искаш да си продадеш колата,но нека бъдем реалисти :mhihi:



Не ме разбираш , ама въобще. Аз съм реалист , а като ти чета мненията ти се отклоняваш малко от това определение. Колата , ако ми е на зор много отдавна щях да я продам още на първия , който искаше да я купи , но не смятам за необходимо да ти обяснявам , защо не е продадена. Ще седи докато дойде куповача , който знае какво иска и какво търси. :D

Какво за теб е един тдс да се поддържа "както трябва",можеби главата да се сменя с маслото :lol:
Върни се и прочети поста ми,писал съм ти,че и като слезнахме от магистралата беше постоянно на обороти,знаеш какво имам впредвид,но умишлено се заяждаш :winky:
За монтирането не ми се спори,дори не разбра какво имах впредвид,според мен е най-неудачния избор този мотор от всичките на е39....
Говоря ти от лични наблюдения не само на моя кола,но и на приятели с е34 и е36,как пък всичките береме едни и същи ядове с тоя мотор не ми стана ясно :mhihi:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 22 Дек 2008, 20:39

ауууу до сега не бех виждал такъв спор тдс срещу д ама не забравяйте колегата каза тдс-а е най-масовата е39-ка в бг , 90% са умрели италянки , 100% са над 400-500к км и вси4ките са над 10год , д-то са много малко все още защото държат висока цена , най-старите от които са на 7 г , според мене след 5г ще може да се направи сравнение между двата мотора ина4е вземай неква бензинка и край забравяш

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook