Ще си купувам 525ТДС - 00' година МОЛЯ за съвети???!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
///sasho написа:TheKiller написа:Стига бе колега,не падаме от марс някой от нас имат тдс-и и знаят за какво става въпросСмешно е да сравняваш тдс-а и common rail-а
И за кое по точно знаеш "за какво става въпрос"? Може да изказваш мнения за твоята кола , но не и за всички 525 TDS , защото все пак говориме за коли втора употреба , които са минали през различни собственици и различни начини на подръжки.
Между два различно подържани 525 TDS има толкова голяма разлика , за която незнам дали знаеш "за какво става въпрос".
Няма нищо смешно да се сравнат двата двигателя , в случая аз правя сравнение между читави екземпляри , с що годе реално наблюдение върху двата вида двигателя и продължавам да твърдя , че 525 TDS е с по-здрав двигател от 525D , и това твърдение мисля , че ще го потвърдят много хора , които са нясано с дизеловите двигатели при BMW.
Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и няма

/// 6>4




- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
///sasho написа: Попринцип TDS-а е здрав двигател , може да се каже , че е по здрав и от D
Колега ти чуваш ли се ?



///sasho написа:Колега , покарай 525 TDS с чип и 525 D с чип и направи реално сравнение.
Нито разхода , нито вървенето на 525 D е двойно.
Даже мисля , че 525 TDS с чип има голяма вероятност да бие стоково 525D /163 к.с./ и на разход и на вървене.
Еми моята е 525DA 163 коня. при 160 на автопилот съм на 2800 оборота точно и разхода ми е 6.2-6.7 на 100км.



DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Той колегата отдавна ви благодари за мненията, ама не. На вас ви е хубаво да спорите TDS срещу D.
Аз не карам бмв дизел защото не мога да си позволя хубав. Но съм карал други марки с мотор коман-рейл и съм на мнение, че е по добър. А освен това на 5-серия го слагат по късно и си мисля, че след като са го сложили в Е46 ако е имало някакви проблеми са отстранени. А има със сигурност Е46-ци на доста километри и май при тях проблемите са по малко. Основно май помпата създава проблем.

TheKiller написа: ..... Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и нямаЗнам,че не трябва да се съди по една кола,ама това не е нормално...
С теба на намирам смисъл да споря , защото сравненията , които правиш мисля , че не се от твое реално наблюдение , а лична гледна точка.
bobih написа:///sasho написа: Попринцип TDS-а е здрав двигател , може да се каже , че е по здрав и от D
Колега ти чуваш ли се ?по-здрав ?
Колега , чувам се , по-здрав е.
Здравината е едно от нещата , кото не са предимство на 525D пред 525 TDS.
Не ме разбирайте погрешно , говоря за по-здрав двигател , а не нещо друго от сорта на по добра технология , по приятен автомобил за каране в такъв двигател , по икономичен и т.н.
bobih написа:
......... хаха, еми аз като гледам форума рядко се вижда някой да се оплачи от моделите след 2001г. само моделите TDS... точно тука доста може да се спори! .....
Оплакват се от TDS , защото почти не са останали на пазара такива коли в перфектно състояние , а тези които са в перфектно , макар и малко от тях да са обявени за продаване не ги купуват. Купуват по евтините и после пълнят форума с проблеми. TDS-a е сравнително скъпа кола за подръжка и като сдаде багажа , явно повечето чужденци предпочитат да я продадът на някой Български търговец за по ниска цена отколкто , да я оправят , а тези , които ги подържат , качествено почти не ги продават. Все пак това е технически форум и е нормално да е пълен с теми с проблеми по колите. За сега 525D е още по нов модел и както казах и по нагоре , още не е толкова масов и още няма толкова много екземпляри , които са станали жертви на лошата подръжка като повечето 525 TDS на пазара , на след време този подфорум ще се засипе с теми с проблеми в 525D , както в момента е с 525 TDS.
bobih написа: ........ Така както аз ще карам моята D от тука до Велико Търново например, ако караш TDS-а просто дните му ще бъдат преброени
.....
Много ми е интересно , това как го реши?
Може ли да се доуточниш , защото по същата логика някой с TDS може да напише същото , все пак всеки има свободен достъп да пише каквото си иска в нета , ама като твърдиш нещо изкарай някакво факти като доказателства , че то е така.
bobih написа: .........
Еми моята е 525DA 163 коня. при 160 на автопилот съм на 2800 оборота точно и разхода ми е 6.2-6.7 на 100км.когато ми докараш такъв разход ела да си говорим пак! .....
Като разход с такава скорост 525 TDS с чип , харчи малко повече , може би с по малко и от 1 л. , и е нормално нали го дават , че 525D е по икономичен , но май само при сравнение на два нови автомобила с моделите двигатели за , които говорим. При коли като нашите , които вече не са нови нещата зависят в голяма , част и от състоянието на автомобила.
bobih написа: ....... Пък на вървене силно се съмнявам, че ще ме биеш....
И какво те води на тази мисъл , че TDS-а няма да те бие. Дори и без , чип с една настройка , на помпата , която отнема около 15-20 минути също може да те бие. Мисля , че малко повече от необходимото хвалите това 525D ,в този форум. Разбирам , че е по нова технология , но това незначи , че с всичко е по добра от TDS-а. Има и плюсове има и минуси.
bobih написа: .......
Аз претендирам, че моята Е39-ка е, една от най-поддържаните коли във форума и то само с оригинални части!!!
Темата се отклонява към , определение на личните си автомобили , така , че за моята 525 TDS мога да кажа , че също е получавала , толкова качествена подръжка с оригинални BMW части и в оторизиран BMW сервиз колкото и твоята , а може би са и подменени и много повече части отколкото на твоята , просто , защото е по стара и са се износили повече части , но не претендирам с такива мнения , но не претендирам , че е една от най добите Е39 като цяло във форума , защото не съм запознат с колите на другите потребители.
Само мога да кажа за нея , че е един перфектен и добре подържан 525 TDS и са му сменени почти всички технически части с оригинални , и понеже е обявен за продажба , който го купи няма да се притеснява , че след покупката , ще допълва форума и темите с проблеми , защото почти всички , части които се поменават в тези теми като проблемни са подменени и то с оригинални.
- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
1.Здравината е просто абсурдна за спорене доста по-здрав автомобил е 525D и не само мое мнение не знам изобщо, защо спорим то по-тази логика нямаше да сложат новия двигател ами стария щеше да си е.
2.Проблем с 525D няма да имаш, ако си сменяш филтрите и маслото през 8хил.км. и от времена на време не ходиш да видят колата как е изцяло.
3.Разхода говоря сегашния ми зимата! Лятото колата повече от 5.8 не ми лапа извън града, в града ми лапа около 8 като имаш предвид и давам газ. Само не ми казвай, че TDS има същия разход и то само с половин литър защото е смешно
4.Давам 100% че няма да ме биеш щом от светофара на бул.Ал.Стамболийски до бул.Тодор Александров светофара което не повече от 100-130метра дигнах 80
като дигнеш толко с TDS-а пак си говорим
5.Хубаво си поддържал колата с оригинални части ама мястото където си давал да ти бъдат сменяни нещата е много грешно
лично аз купувам само оригинални части ама да си вкарам колата в Дару или Камор няма да стане никога!

2.Проблем с 525D няма да имаш, ако си сменяш филтрите и маслото през 8хил.км. и от времена на време не ходиш да видят колата как е изцяло.
3.Разхода говоря сегашния ми зимата! Лятото колата повече от 5.8 не ми лапа извън града, в града ми лапа около 8 като имаш предвид и давам газ. Само не ми казвай, че TDS има същия разход и то само с половин литър защото е смешно

4.Давам 100% че няма да ме биеш щом от светофара на бул.Ал.Стамболийски до бул.Тодор Александров светофара което не повече от 100-130метра дигнах 80


5.Хубаво си поддържал колата с оригинални части ама мястото където си давал да ти бъдат сменяни нещата е много грешно




DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
bobih написа:1.Здравината е просто абсурдна за спорене доста по-здрав автомобил е 525D и не само мое мнение не знам изобщо, защо спорим то по-тази логика нямаше да сложат новия двигател ами стария щеше да си е.
..........
Колега , щом не ми вярваш запитай някой , който работи или е работил в BMW сервиз , ама така повече време и има реална представа от двата двигателя , да ти обясни кой е по здрав.
Сменили са стария , защото Common Rail е нова технология и е нормално да го заменят , защото си има свойте плюсове пред стария двигател , но това не означава , че няма минуси.
bobih написа: .......
2.Проблем с 525D няма да имаш, ако си сменяш филтрите и маслото през 8хил.км. и от времена на време не ходиш да видят колата как е изцяло.
.....
Правилно , си го научил това , само , че въздушния филтър е хубаво да се сменя на 5000 км. Същите неща важът и за 525 TDS.
bobih написа: ....
3.Разхода говоря сегашния ми зимата! Лятото колата повече от 5.8 не ми лапа извън града, в града ми лапа около 8 като имаш предвид и давам газ. Само не ми казвай, че TDS има същия разход и то само с половин литър защото е смешно![]()
....
Разхода зависи от начина , на каране , състоянието на колата и трафика.
Така неможе да ги сравняваме , защото нито колите са ни нови , нито знаеме кой от нас по какви маршрути и на какъв трафик кара колата си. Нормално е 525 TDS да харчи малко повече , но разликата не е толкова голяма - макс 1-2 литра при коли в еднакво техническо състояние , а и спора не е на тема разход на гориво.
bobih написа: .......
4.Давам 100% че няма да ме биеш щом от светофара на бул.Ал.Стамболийски до бул.Тодор Александров светофара което не повече от 100-130метра дигнах 80като дигнеш толко с TDS-а пак си говорим
![]()
.........
Като гледам какво си написал , съм почти сигурен , че TDS с чип или с настройка на помпата , ще те бие , но да не забравяме , че 5 серия на BMW и най-вече тези модели , които споменаваме не са предназначени за тази цел.
bobih написа: .........
5.Хубаво си поддържал колата с оригинални части ама мястото където си давал да ти бъдат сменяни нещата е много грешнолично аз купувам само оригинални части ама да си вкарам колата в Дару или Камор няма да стане никога!
![]()
![]()
Напротив моята е подържана точно където трябва.
Аз доколкото знам твоята кола , за да е в това състояние и в този вид в , който е в момента не си я подържал и правил ти , а Иво /ICE/.
Ако не е тайна след като си я купил какво си и сменял и кой по-добър сервиз от оторизираните BMW сервизи , чийто персонал редовно ходи на специализация в Гемания , ползваш?
За "Камор Ауто" съм съгласен и моята Е39 не е влизала там , защото според мен персонала там е по-компетентен върху новите модели , но за "Дару Кар" и "Вари 2000" мисля , че са достатъчно компетентни да работят върху този модел на BMW.
Последна промяна ///sasho на 22 Дек 2008, 18:35, променена общо 5 пъти
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
///sasho написа:TheKiller написа: ..... Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и нямаЗнам,че не трябва да се съди по една кола,ама това не е нормално...
С теба на намирам смисъл да споря , защото сравненията , които правиш мисля , че не се от твое реално наблюдение , а лична гледна точка.
Точно това е че са от мое реално наблюдение

/// 6>4




- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Смених няколко неща на ходовата част което е нормално за нашите пътища още повече, ако имаш като мене спортно окачване. Моята кола се поддържа само в Пан Сервиз и само един човек там пипа по-нея
... Щото са много кадърни в Дару затова на задницата ми бяха толкова затегнали ушите, че само дето не се бяха скъсали
... Накрайниците на кормилната щанга така ги бяха стегнали, че се наложи флекса да влезе в ролята си.
Те хубаво ходят в Германия ама мислиш ли, че ги учат на всичко!? В Германия едва ли влиза кола за смяна на носач както тука влизат и тука като отидеш и ти хлопат носачите ти казват господине рейка



Те хубаво ходят в Германия ама мислиш ли, че ги учат на всичко!? В Германия едва ли влиза кола за смяна на носач както тука влизат и тука като отидеш и ти хлопат носачите ти казват господине рейка

DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
TheKiller написа:///sasho написа:TheKiller написа: ..... Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и нямаЗнам,че не трябва да се съди по една кола,ама това не е нормално...
С теба на намирам смисъл да споря , защото сравненията , които правиш мисля , че не се от твое реално наблюдение , а лична гледна точка.
Точно това е че са от мое реално наблюдение
Ти може да си съдиш по твоята кола , до къде и с каква скорост може да стигне , а не да даваш общ пример.
А и въобще като даваш пример с "перфектен 525тдс,добре обслужен" , ти виждал ли си някога такъв , защото попринцип в България са станали голяма рядкост или даваш пример с най-добрия , който си виждал на живо?
И като си толкова убеден , че си с реалното наблюдение върху двата вида двигатели , поставени на това изпитание , което си написал , какво по точно си наблюдавал? И как го карахте това 525D от гр. София чак до гр. Бургас с 180-200? Сигурно са достроили магистралата да е плътна до гр. Бургас и са спрели движението , за да осъществите опита.
ПС: Казах ти вече , че нямам намерение да споря , с теб , защото невиждам да даваш реални примери с реално наблюдение върху нещата.
bobih написа:Смених няколко неща на ходовата част което е нормално за нашите пътища още повече, ако имаш като мене спортно окачване. Моята кола се поддържа само в Пан Сервиз и само един човек там пипа по-нея... Щото са много кадърни в Дару затова на задницата ми бяха толкова затегнали ушите, че само дето не се бяха скъсали
... Накрайниците на кормилната щанга така ги бяха стегнали, че се наложи флекса да влезе в ролята си.
Те хубаво ходят в Германия ама мислиш ли, че ги учат на всичко!? В Германия едва ли влиза кола за смяна на носач както тука влизат и тука като отидеш и ти хлопат носачите ти казват господине рейка
Колега , ти малко се отклони от темата.
Говорихме за предимствата и недостатъците 525 TDS пред 525D и здравината на двигателя TDS , а ти започна за носачи и сервизи да говориш , ама щом искаш ще говориме за тях.
В "Дару Кар" са достатъчно по-кадърни на тема BMW , от който и да е сервиз. Редовно ходят на специализация и се предполага , че докато са там учат всичко , все пак специализацията не е екскурзия , а доколкото знам за "Вари 2000" идва учител от Германия вместо да изпращат персонала там.
Неможеш да наречеш едни майстори "некадърни" . защото са ти затегнали максимално , частите , които трябва да са стегнати , ако не ги бяха затегнали сигурно щеше да коментираш как може да не ги стегнат. Мисля , че малко пресилваш нещата с тези обвинения.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
///sasho написа:TheKiller написа:///sasho написа:TheKiller написа: ..... Ами перфектен 525тдс,добре обслужен не можа да стигне до Пловдив от София при скорост 180-200,525д стигна чак до Бургас на мародерско каране и нищо и нямаЗнам,че не трябва да се съди по една кола,ама това не е нормално...
С теба на намирам смисъл да споря , защото сравненията , които правиш мисля , че не се от твое реално наблюдение , а лична гледна точка.
Точно това е че са от мое реално наблюдение
Ти може да си съдиш по твоята кола , до къде и с каква скорост може да стигне , а не да даваш общ пример.
А и въобще като даваш пример с "перфектен 525тдс,добре обслужен" , ти виждал ли си някога такъв , защото попринцип в България са станали голяма рядкост или даваш пример с най-добрия , който си виждал на живо?
И като си толкова убеден , че си с реалното наблюдение върху двата вида двигатели , поставени на това изпитание , което си написал , какво по точно си наблюдавал? И как го карахте това 525D от гр. София чак до гр. Бургас с 180-200? Сигурно са достроили магистралата да е плътна до гр. Бургас и са спрели движението , за да осъществите опита.
ПС: Казах ти вече , че нямам намерение да споря , с теб , защото невиждам да даваш реални примери с реално наблюдение върху нещата.
Ами щом са такава рядкост такива читави,значи сам си прави извода колко са здрави и читави като коли



/// 6>4




TheKiller написа:Ами щом са такава рядкост такива читави,значи сам си прави извода колко са здрави и читави като коли![]()
Рядкост са , защото не се подържат както трябва , а тези които се подържат са си при първите или вторите собственици и почти не се продават.
TheKiller написа: ......... А 525д се караше мародерската до Бургас,даже по магистралата стигаше на моменти до 220 и постоянно на обороти като слезнахме от магистралата , всъщност и аз нямам намерение да споря с теб повече.......
Чакай сега нали сте го карали само 180-200 значи и на моменти е бил на 220 . Само не ми отговори на въпроса магистралата до Бургас от кога е достроена и как карахте през целия път с такава скорост с каквато си написал.
После да не се чудиш , защо неискам да споря с теб? Ти просто не даваш реални примери. Прочети си мненията назад в темата и помисли , ако някой ти ги пише на теб тия работи , ще има ли смисъл да спориш с него.
TheKiller написа: .......,тдс-а просто си е един проблемен и неоправдано скъп за поддръжка мотор .......
Двигателя не е проблемен , а са проблем собствениците му които мислят по този начин и спестяват от подръжка , и като продадът после на някой колата и този някой пълни форума с теми колко е проблемен TDS-а.
TheKiller написа: ........... за мене е най-голямата глупост на е39...
Поне като се опитваш да спориш за нещо , гледай да си по компетентен към това нещо или по добре въобще не спори.
Двигателя TDS се монтира в Е34 , Е36 , Е39 , Е38 понеже е "глупост" , и в Opel Omega го монтират поради същата причина , нали?
TheKiller написа: ........... Разбирам те че искаш да си продадеш колата,но нека бъдем реалисти
Не ме разбираш , ама въобще. Аз съм реалист , а като ти чета мненията ти се отклоняваш малко от това определение. Колата , ако ми е на зор много отдавна щях да я продам още на първия , който искаше да я купи , но не смятам за необходимо да ти обяснявам , защо не е продадена. Ще седи докато дойде куповача , който знае какво иска и какво търси.

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колеги все пак да не забравяме, че TDS-а е от по-старото поколение двигатели на BMW а d-то е от по-новите и двата двигателя си имат предимства и недостатъци, наистина вероятността да се намери читав TDS е малка, колегата трябва не само да прочете, но ако има възможност да вземе някои които разбира. Поздрави
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
///sasho написа:TheKiller написа:Ами щом са такава рядкост такива читави,значи сам си прави извода колко са здрави и читави като коли![]()
Рядкост са , защото не се подържат както трябва , а тези които се подържат са си при първите или вторите собственици и почти не се продават.TheKiller написа: ......... А 525д се караше мародерската до Бургас,даже по магистралата стигаше на моменти до 220 и постоянно на обороти като слезнахме от магистралата , всъщност и аз нямам намерение да споря с теб повече.......
Чакай сега нали сте го карали само 180-200 значи и на моменти е бил на 220 . Само не ми отговори на въпроса магистралата до Бургас от кога е достроена и как карахте през целия път с такава скорост с каквато си написал.
После да не се чудиш , защо неискам да споря с теб? Ти просто не даваш реални примери. Прочети си мненията назад в темата и помисли , ако някой ти ги пише на теб тия работи , ще има ли смисъл да спориш с него.TheKiller написа: .......,тдс-а просто си е един проблемен и неоправдано скъп за поддръжка мотор .......
Двигателя не е проблемен , а са проблем собствениците му които мислят по този начин и спестяват от подръжка , и като продадът после на някой колата и този някой пълни форума с теми колко е проблемен TDS-а.TheKiller написа: ........... за мене е най-голямата глупост на е39...
Поне като се опитваш да спориш за нещо , гледай да си по компетентен към това нещо или по добре въобще не спори.
Двигателя TDS се монтира в Е34 , Е36 , Е39 , Е38 понеже е "глупост" , и в Opel Omega го монтират поради същата причина , нали?TheKiller написа: ........... Разбирам те че искаш да си продадеш колата,но нека бъдем реалисти
Не ме разбираш , ама въобще. Аз съм реалист , а като ти чета мненията ти се отклоняваш малко от това определение. Колата , ако ми е на зор много отдавна щях да я продам още на първия , който искаше да я купи , но не смятам за необходимо да ти обяснявам , защо не е продадена. Ще седи докато дойде куповача , който знае какво иска и какво търси.
Какво за теб е един тдс да се поддържа "както трябва",можеби главата да се сменя с маслото

Върни се и прочети поста ми,писал съм ти,че и като слезнахме от магистралата беше постоянно на обороти,знаеш какво имам впредвид,но умишлено се заяждаш

За монтирането не ми се спори,дори не разбра какво имах впредвид,според мен е най-неудачния избор този мотор от всичките на е39....
Говоря ти от лични наблюдения не само на моя кола,но и на приятели с е34 и е36,как пък всичките береме едни и същи ядове с тоя мотор не ми стана ясно

/// 6>4




ауууу до сега не бех виждал такъв спор тдс срещу д ама не забравяйте колегата каза тдс-а е най-масовата е39-ка в бг , 90% са умрели италянки , 100% са над 400-500к км и вси4ките са над 10год , д-то са много малко все още защото държат висока цена , най-старите от които са на 7 г , според мене след 5г ще може да се направи сравнение между двата мотора ина4е вземай неква бензинка и край забравяш
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани