вграждане на 4/3 нави в е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
вграждане на 4/3 нави в е39
из4етох вси4ко в търса4ката но все пак нищо конкретно не видях имам няколко въпроса относно вграждането на 4/3 нави ;
имам вси4ко нужно- монитора оная джаджа с диска , компютър пулния комплект кабели с буксите БЕЗ нищо да е рязано антени и тн и тн
има ли някаква особенос утре ще идва електри4ар в гаража за да се по4ва но все пак наа вас като цяло имам голямо доверие и затова се обръщам тука за акъл.......и некви линкове ако имате за да улесня утре 4овека
имам вси4ко нужно- монитора оная джаджа с диска , компютър пулния комплект кабели с буксите БЕЗ нищо да е рязано антени и тн и тн
има ли някаква особенос утре ще идва електри4ар в гаража за да се по4ва но все пак наа вас като цяло имам голямо доверие и затова се обръщам тука за акъл.......и некви линкове ако имате за да улесня утре 4овека
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=114435
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=101250
Аз ползвах упътването за ретрофит http://gren.ru/docs/e39%20-%20Navi%20retrofit.pdf
Щом като си взел инсталацията на навигацията, значи ще свържеш всичко отзад в багажника и няма да се свързваш за старата букса за касетофона.Кабелите за предните тонколони ще ги видиш под мокета, прекъсваш ги и вързваш тези от новата ти инсталация.
До отпред трябва да ти стигнат само двете букси за дисплея + 3 кабела.Два за ABS: жълто-червено и жълто-бял и един, който трябва да влезе в Light Control Module бяло-жълт.
Къде и на кои пинове трябва да се върже, гледай по упътването.
Успех!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=101250
Аз ползвах упътването за ретрофит http://gren.ru/docs/e39%20-%20Navi%20retrofit.pdf
Щом като си взел инсталацията на навигацията, значи ще свържеш всичко отзад в багажника и няма да се свързваш за старата букса за касетофона.Кабелите за предните тонколони ще ги видиш под мокета, прекъсваш ги и вързваш тези от новата ти инсталация.
До отпред трябва да ти стигнат само двете букси за дисплея + 3 кабела.Два за ABS: жълто-червено и жълто-бял и един, който трябва да влезе в Light Control Module бяло-жълт.
Къде и на кои пинове трябва да се върже, гледай по упътването.
Успех!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
За ABS-а си пише в упътването точно какъв цвят кабели, на кои буски се вързват, за мулти волана, той е вързан към i-BUS на колата и там няма какво да вързваш.
Разпечатай си упътването и го дай на електричаря, който ще ти го вързва, ако разбира английски, ще му е от ясно по-ясно какво да прави.
На рисунките в упътването се вижда къде се намират компонените за свързване (ABS и LCM).
Цялата работа е за един ден, стига да си взел цялата инсталация за навито
Разпечатай си упътването и го дай на електричаря, който ще ти го вързва, ако разбира английски, ще му е от ясно по-ясно какво да прави.
На рисунките в упътването се вижда къде се намират компонените за свързване (ABS и LCM).
Цялата работа е за един ден, стига да си взел цялата инсталация за навито

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
по-принципе толкова на мене не ми струваше толкова поради редица при4ини ина4е си иска познания защото си са бая жици ,
имам въпроси:
откъде мога да се снабдя с диск за навито за бг
цонсумацията на гориво нещо се бъзика
само веднъж успях да я нулирам и седя дълго време на 39 и ве4е съм минал 30 км и още седи на 26 -а преди това с мида си се нулираше нормално и по4ти веднага смъкваше до реални стойности около18-20 какво може да се направи
имам въпроси:
откъде мога да се снабдя с диск за навито за бг
цонсумацията на гориво нещо се бъзика
само веднъж успях да я нулирам и седя дълго време на 39 и ве4е съм минал 30 км и още седи на 26 -а преди това с мида си се нулираше нормално и по4ти веднага смъкваше до реални стойности около18-20 какво може да се направи
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
И аз съм имал подобен прблем, само че с МИД-а. След разкачане на акумулатора, сигурно 15 км си стоеше на 39.5, даже се изплаших че майсторите са ми прецакали нещо, но след като го занулих наново се оправи.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани