помагайте пак за студения старт-РЕШЕНО
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
помагайте пак за студения старт-РЕШЕНО
Четох, търсих из форума и нищо.Значи сутрин пада голямо въртене докато и дойде акъла ,след това е лесно.Сменил съм помпа в резервоара,свещи 6 бр.,нова глава на ГНП .Имам чувството че самата помпа се празни през ноща
,нямам от никъде течове ,че да лапа въздух,помпата хвърля след филтъра,старите свещи 5 работеха.Това реле къде се намира и някаде четох за някакъв клапан на ГНП.Ходих при едни майстори и те ме посъветваха да сложа на маркуча между филтъра и ГНП възвратен клапан,на доста БМВ-та били слагали.Та някой имал ли е такъв проблем.Благодаря предварително на всички.

Последна промяна I.V.G. на 22 Дек 2008, 14:17, променена общо 1 път
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
релелето за подгряване ти е в кутията на компютара провери дали стига ток до това реле на мен ми се беше прецакал някакъв предпазител в багажника и от него нестига ток до релето за подгряване успех
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
A някой знае ли тези бушони и релета в багажника за какво са?stefan_bmw7 написа:релелето за подгряване ти е в кутията на компютара провери дали стига ток до това реле на мен ми се беше прецакал някакъв предпазител в багажника и от него нестига ток до релето за подгряване успех
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
ами някакъв вид защита варви пре някои които разбира от токове и да ти замери всички предпазители , които са в багажника и аз така заради един предпазител смених гнп и една камара проблеми покраи това, а електричара ми взе 10лв щях да се самоубия направо
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
И при мен го има този филм сутрин. Още не съм сменил свещите и се чудя преди тях дали да не сложа едно еднопосочно клапанче преди ГНП пък може да се оправят нещата.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
A някой да знае за едни скрити бушони при компютъра за какво са?Съвсем случайно ги открих и един 30А беше изгорял,смених го и оп запали




- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Тези бушони се намират при компютъра под пасажерския филтър ,сложени са в една кутийка ,но се виждат от горе дали са здрави общо са 5 но само 3 са действащи(при мен).На самата кутуйка пише (мотор......)на немски,като искаш провери си ги,при мен се оправи и клапанчето ми хартиса.
- knightrider
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.07.2009
Re: помагайте пак за студения старт-РЕШЕНО
Колеги стара,но точна тема и за моя проблем с единствената разлика,че като сменя бушона той пак гори веднага.Ток до свещите не стига.До релето стига,но като меря от буксата след релето-няма никой.Дали релето е заминало и след смяна,бушона и свещите ще са ок или бушона патка поради друга причина?Ако някой е патил или знае нещо да помага 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани