проблем с м20б20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

проблем с м20б20

Мнение от zoomer » 18 Дек 2008, 15:58

Колеги когато колата е на празни обороти, когато натисна леко педала на газта, двигателя първо леко се задавя и после се форсира, ако смачкам газта изведнъж, пак го има ама е съвсем малко. Дайте идея от какво може да е ?

П.П. преди време пак беше така, но след като смених маркуча между дебитомера и дросела и се оправи. Сега колата седя 3 седмици без да е палена (кофти случка с картера) и се появи отново :help:
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 18 Дек 2008, 17:12

капачка
палец
кабели
свещи :roll:
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 18 Дек 2008, 22:32

мап сензора на дроселовата клапа ,температурен датчик ,просто трябва от някъде да почнеш
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: У селу
Пол: Мъж
Кара: само COUPE-та
Мечтае да кара: М3 pick up

.

Мнение от hipo » 18 Дек 2008, 23:37

и аз имам са6тия проблем с маторя дам му газ първо се замисля и тогаз се изфорсира

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 21.01.2005
Местоположение: Novi Iskar
Пол: Мъж
Кара: Х5

Мнение от beni barzia » 18 Дек 2008, 23:58

v power raicing и повече газ и ще се оправи :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 18.04.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: е30-ките на безин
Мечтае да кара: e24

Мнение от MeTo_BMWto » 19 Дек 2008, 0:24

beni barzia написа:v power raicing и повече газ и ще се оправи :mhihi:
бени а другите малки тайни :mhihi: :mhihi:
Изображение
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30 :)

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 19 Дек 2008, 0:31

както каза владо (porostorm) проби и грешки !успех ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 19 Дек 2008, 1:10

Да, за да не се набутваш излишно /до колкото знам капачката и палеца при м20 не са евтини/ взимай от колега, който няма проблеми за проба.
:yes:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Дек 2008, 1:25

Дам, капачка и палец за М20 (мотроник) са бая парички, трицифрено! Пробай с някои други. Иначе може от доста неща да прави това, пак провери тоя маркуч дали е стегнат хубаво (да не смуче въздух), после разните датчици, сонда и т.н.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

Мнение от zoomer » 19 Дек 2008, 2:42

ми палеца е сменян пролетта, а капачката свещите палец ги проверявах септември (имаше нагар по палеца и капачката и ги почистих) иначе до колкото си спомням капачка - 120лв, палец - 60лв, кабели (не ми се мисли)
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook