Поредния проблем с температурата 540i - help
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Трябва да свалиш броня, фарове, пластамсата на радиатора с виско перката за да имаш достъп. Има някои с 2 други с 3 степени, които се реализират чрез резистори. Ако захранвенето е наред, значи някой резистор е заминал. Имаше схема в една тема тук във форума, но забравих кой я беше пуснал, всичко беше много подробно описано. На мен лично ми беше изгоряло съпротивлението за 1-ва степен. Пробвай с 12-волтов източник да захраниш перката и така ще разбереш колко са изгорели.
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
....По логиката на изключването стигнах до перката пред радиатора.
Тя не се включва при никакви условиа. Преди време ми удряше леко някаде и издаваше шум. Явно вече е сдала багажа. Птърсих и намерих тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=105
Опитах де са дам ток директно на перката с кабели от акумолатора. Ефекта беше много изкри и миризма на изгоряло
Не исках да задтржам много на контакт за да не стане нещо. Перката не тръгна, а на ръка се върти.
Бушоните 75 и 76 така и не ги открих...
Тя не се включва при никакви условиа. Преди време ми удряше леко някаде и издаваше шум. Явно вече е сдала багажа. Птърсих и намерих тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=105
Опитах де са дам ток директно на перката с кабели от акумолатора. Ефекта беше много изкри и миризма на изгоряло

Бушоните 75 и 76 така и не ги открих...
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Намират се зад жабката, най-добре е да се свали за да имаш достъп. Може и само кората под жабката като издърпаш и да ги видиш в по-комплексна стойка на тялото ти
. По-големи са от останалите. Колкото до перката, ако си подал ток, както е описано в темата (плюс на кафяво, с минуса обикаляш другите), която си открил и не става може самия електромотор да е сдал багажа, от което следва ремонт или цяла нова перка. Може с мултицет да замериш и какво идва от захранването. Но тези искри са ми много странни. Да не си подал ток на захранването вместо на буксата на перката? Затова е най-добре да използваш друг акумулатор или поне да откачиш клемите на този от колата да не стане и друг фал.

- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Бушоните ги намерих и са добре (ако се наложи и вие да ги проверявате си пригответе 1 туба бен гей че ще ви боли кръста после
)
Днес перката се включи след като стрелката наближи втората бяла черта ( след 12 часа) на бърза степен яно бавната не работи. Перката издава шум защото опира някъде но не се вижда къде
За искрите: подадах ток от акумулатор на друга кола с кабели за акумулатор. В женските клеми мушнах по един малък болт защото не мога да бръкна вътре с кабелите и дадах "+" на кафевия. В момента, в които дам "-" (към черния) заповат да излизат искри и болтчетата които използвах станаха почти червени. (не знам колко голямо значение оказват съпротивления и т.н. но нямах по-подхоящи подръчни материали) Перката не се завъртя.

Днес перката се включи след като стрелката наближи втората бяла черта ( след 12 часа) на бърза степен яно бавната не работи. Перката издава шум защото опира някъде но не се вижда къде
За искрите: подадах ток от акумулатор на друга кола с кабели за акумулатор. В женските клеми мушнах по един малък болт защото не мога да бръкна вътре с кабелите и дадах "+" на кафевия. В момента, в които дам "-" (към черния) заповат да излизат искри и болтчетата които използвах станаха почти червени. (не знам колко голямо значение оказват съпротивления и т.н. но нямах по-подхоящи подръчни материали) Перката не се завъртя.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега имах същия проблем с перката ,преди да я сменя цялата ,тя върви заедно със съпротивленията които също дават дефект.Моята перка е опирала в едни пластмасови крачета които се намират в самия кожух на перката и защитната решетка ,имаше и малък луфт и играеше доста при високите обороти.По добре я смени ,аз си взех немски на цена около 400 лв ,успех 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Ultimate_driver написа:резисторите се продават отделно нали? не идват с перката..
Има ги като отделна част - може да се поръчат, ако проблема е в тях и електромотора ти работи. Имаше тема във форума - колега си беше намерил заместители за тези съпротивления.
Ако купуваш нова перка - идва окомплектована с тях.
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Днес пак се опитах да дам ток от акумулатор и перката не се завъртя. Искри излизат явно като обаркам + и -. Буксата ми вместо 4 има 3 кабела син кафяв и жълт...
Най вероятно резисторите са за смяна
Имате ли представа защо в листовката с описание на бушоните ( в жабката) за вентилатора пише че са бушони: 7 20 22 75
Аз на 7 и 22 нямам бушон?

Най вероятно резисторите са за смяна
Имате ли представа защо в листовката с описание на бушоните ( в жабката) за вентилатора пише че са бушони: 7 20 22 75
Аз на 7 и 22 нямам бушон?


- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Свалих перката пред радиатора и си поръчах нова. За моя изненада няма никакви резистори. Има само 3 жици: кафяваа, черена, синя. Също така буксата на захранването е "мъжка" а не като пише в гореспоменатата тема...много странно.
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
i4koo написа:Колега имах същия проблем с перката ,преди да я сменя цялата ,тя върви заедно със съпротивленията които също дават дефект.Моята перка е опирала в едни пластмасови крачета които се намират в самия кожух на перката и защитната решетка ,имаше и малък луфт и играеше доста при високите обороти.По добре я смени ,аз си взех немски на цена около 400 лв ,успех
Поръчах си същата като твоята перка и доиде с резисторите и букса с 4 кабела. За същаление буксата която идва от купето да захрани перката има само 3 кабела и нямам резистори на оригиналната перка.

За качеството не знам какво да кажа изглежда евтино изпълнение
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани