Изпотяване на фаровете
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Re: ...
Изрода написа:Evgeni написа:Имаше преди време една тема точно за изпотяването пича беше решил проблема с тези едни пакетчета където ги слагат в кутийте за обувки те са точно за това изсмукват влагата.
Да де ама трябва да се сменяват през няколко дена и ебати далаверата.
А сега друго интересно: от толкова много теми и писания от доста време насам не видях никои да пише за отворите които оригинално са оставени на корпусите за проветрение.Секи пише за силикони ,уплътнения чудеса ама незнам дали сте ги видяли,щото ако тях не запушите мисля че е все едно колко силикон ще се сложи на зглобкитеВ единият краи на корпуса има едни малки пишцици дето стърат и вътре има 2 малки дупчици върху които има дунапрен с идеята за въздушен филтър за да не влиза прах вътре
![]()
Аиде сега ви оставям да поразсъждавате малко до утре пък ако не сте ги намерили,мога и снимки да ви направя
Дай да видиме за кво иде реч...

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
А като го запушите ще се потят двапъти повече
Потенето идва иманно от запушването с кал и прах на отворите за проветряване


Потенето идва иманно от запушването с кал и прах на отворите за проветряване



- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
А при чисто нови фарове от какво идва? от липсата на отвори за проветряване.... че имам едно DEPO с очи на Геле, дето вече на два пъти се опоти пред дългите....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Незнам каква е конструкцията на депото
На мойте коли се потяха обилно ,преди да ги отворя и пооправя.
Което включва почистване и измиване на целия корпус отвън и от вътре при свалени уплътнения, отпушване на запушените дупки за вентилация.
След интервенцията няма потене.
Имаше потене на един фар на ,който бях залепил едното стъкло пред крушката за късата светлина със силикон навсякъде.
Оправи се,като махнах силикона и сложих само на четири места колкото да го държат стабилно,но от горе и от доло да може да си диша ,както е в оригинален вид.

На мойте коли се потяха обилно ,преди да ги отворя и пооправя.
Което включва почистване и измиване на целия корпус отвън и от вътре при свалени уплътнения, отпушване на запушените дупки за вентилация.
След интервенцията няма потене.
Имаше потене на един фар на ,който бях залепил едното стъкло пред крушката за късата светлина със силикон навсякъде.
Оправи се,като махнах силикона и сложих само на четири места колкото да го държат стабилно,но от горе и от доло да може да си диша ,както е в оригинален вид.

- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
RAFF написа:трябва да свалиш фара от мястото му и след това да го разглобиш, като махнеш 4-те метални скоби иразделиш фара на две части.
Хъм добре а за ангелските очи("тия ментаците") ако искам да ги сложа на тоя фар процедурата същата ли е или трябва да махна и стъклото а не само скобите ?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Колеги, дай те снимка на тези филтърчета на фаровете да видия за какво иде реч, че сега ще си слагам ццфл и може да тръгна да се изпотяват, а сега не се изпотявам говорим за БОШ с лупа. 

- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
А
Хайде пак - стига с тоя конденз, какво толкова ви дразни не мога да разбера: 1во - има го почти само зимата, 2ро - палите къси и дълги и след 2 мин го няма вече (поне при мен) и 3то оня ден видях една девойка с Х6, чийто фарове пак бяха с конденз на дългите, щом и при Х6 не е решен проблема от БМВ се съмнявам ние да го решим.
П.П. Това да ни е кусура на Е36те

П.П. Това да ни е кусура на Е36те



- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Аз го оправих наполовината проблема...тоест прай си кондез...но изчезва барзо...напрайх две малки дупчици на капаците на дългите на фаровете...за да влиза въздух 

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Mollov написа:А при чисто нови фарове от какво идва? от липсата на отвори за проветряване.... че имам едно DEPO с очи на Геле, дето вече на два пъти се опоти пред дългите....
Мойто депо не се потеше


Почвам да си мисля че почистването му е майката. Смисал да няма прах и мазно. Така по трудно се поти. Единия ми фар някой се е мъчил да го почиства и много лесно се поти , даже се виждат дирите от парцала. Мноо дразни.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е кво почистване, като са чисто нови... от кво да ги чистя?
Може би нямат отвори за проветряване и заради това се потят...

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Smoocki написа:Не съм сигурен ,но срещах някаде някакъв спрей против запотяване на стъкла или нещо такова ....
има да



- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Kambe написа:Smoocki написа:Не съм сигурен ,но срещах някаде някакъв спрей против запотяване на стъкла или нещо такова ....
има давъв всеки магазин за авто аксесоари и в сервизите, на стъклата на купето действа добре но на фарове не знам как ще се отрази
Точно това имах впредвид в моя пост.
Предполагам, че експеримента също ще е успешен...
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
Kambe написа:Smoocki написа:Не съм сигурен ,но срещах някаде някакъв спрей против запотяване на стъкла или нещо такова ....
има давъв всеки магазин за авто аксесоари и в сервизите, на стъклата на купето действа добре но на фарове не знам как ще се отрази
Или ще стане аквариум, защото конденза няма къда да се залепи и ще се стича във фара и ще има

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани