хубава е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
И след това си я правиш каквато желаеш
п.п.: някой ходил ли е да я гледа таз красавица
И след това си я правиш каквато желаеш

п.п.: някой ходил ли е да я гледа таз красавица


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
По принцип си трябва цялостно преправяне, но идеята е, че с такава хубава Е30-ка ще е по-лесно, тоест по-добре е да си я направиш както искаш и да знаеш, че имаш читава кола, отколкото да вземеш някоя уморена 25-ца, защото се оказав, че трудно ще се намери пазена.
16-ката действително може да поне да върви повече и от 25-ца с турбоконверсия, но това също е свърано с наливане на парички. Ако става дума за турбо проект, тогава имай в предвид по-добри спирачки (смяна дискове, смяна барабани отзад с хубави дискове, евентуално и спирачни апарати по-яки). Окачването няма да е зле да го помислиш и него, та да можеш и да завиваш добре.
А ако ще се слага шестак, минаваш през доста неща - кардан, диференциал, там под капака - радиатори, инсталации,...Рабира се, отново окачване и спирачки.
16-ката действително може да поне да върви повече и от 25-ца с турбоконверсия, но това също е свърано с наливане на парички. Ако става дума за турбо проект, тогава имай в предвид по-добри спирачки (смяна дискове, смяна барабани отзад с хубави дискове, евентуално и спирачни апарати по-яки). Окачването няма да е зле да го помислиш и него, та да можеш и да завиваш добре.
А ако ще се слага шестак, минаваш през доста неща - кардан, диференциал, там под капака - радиатори, инсталации,...Рабира се, отново окачване и спирачки.
BMW only!
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани