Изпотяване на фаровете

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Re: ...

Мнение от Richmond » 16 Дек 2008, 7:29

Изрода написа:
Evgeni написа:Имаше преди време една тема точно за изпотяването пича беше решил проблема с тези едни пакетчета където ги слагат в кутийте за обувки те са точно за това изсмукват влагата.


Да де ама трябва да се сменяват през няколко дена и ебати далаверата.

А сега друго интересно: от толкова много теми и писания от доста време насам не видях никои да пише за отворите които оригинално са оставени на корпусите за проветрение.Секи пише за силикони ,уплътнения чудеса ама незнам дали сте ги видяли,щото ако тях не запушите мисля че е все едно колко силикон ще се сложи на зглобките :mhihi: В единият краи на корпуса има едни малки пишцици дето стърат и вътре има 2 малки дупчици върху които има дунапрен с идеята за въздушен филтър за да не влиза прах вътре ;)

Аиде сега ви оставям да поразсъждавате малко до утре пък ако не сте ги намерили,мога и снимки да ви направя :winky:


Дай да видиме за кво иде реч... :)
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Дек 2008, 10:39

А като го запушите ще се потят двапъти повече ;)
Потенето идва иманно от запушването с кал и прах на отворите за проветряване :idea: ;)
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Дек 2008, 10:44

А при чисто нови фарове от какво идва? от липсата на отвори за проветряване.... че имам едно DEPO с очи на Геле, дето вече на два пъти се опоти пред дългите....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Дек 2008, 12:08

Незнам каква е конструкцията на депото :roll:
На мойте коли се потяха обилно ,преди да ги отворя и пооправя.
Което включва почистване и измиване на целия корпус отвън и от вътре при свалени уплътнения, отпушване на запушените дупки за вентилация.
След интервенцията няма потене.
Имаше потене на един фар на ,който бях залепил едното стъкло пред крушката за късата светлина със силикон навсякъде.
Оправи се,като махнах силикона и сложих само на четири места колкото да го държат стабилно,но от горе и от доло да може да си диша ,както е в оригинален вид.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Мнение от AlCapone » 16 Дек 2008, 13:01

RAFF написа:трябва да свалиш фара от мястото му и след това да го разглобиш, като махнеш 4-те метални скоби иразделиш фара на две части.


Хъм добре а за ангелските очи("тия ментаците") ако искам да ги сложа на тоя фар процедурата същата ли е или трябва да махна и стъклото а не само скобите ?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 16 Дек 2008, 22:56

Колеги, дай те снимка на тези филтърчета на фаровете да видия за какво иде реч, че сега ще си слагам ццфл и може да тръгна да се изпотяват, а сега не се изпотявам говорим за БОШ с лупа. :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

А

Мнение от emiche » 17 Дек 2008, 1:12

Хайде пак - стига с тоя конденз, какво толкова ви дразни не мога да разбера: 1во - има го почти само зимата, 2ро - палите къси и дълги и след 2 мин го няма вече (поне при мен) и 3то оня ден видях една девойка с Х6, чийто фарове пак бяха с конденз на дългите, щом и при Х6 не е решен проблема от БМВ се съмнявам ние да го решим.

П.П. Това да ни е кусура на Е36те :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 17 Дек 2008, 1:16

Аз го оправих наполовината проблема...тоест прай си кондез...но изчезва барзо...напрайх две малки дупчици на капаците на дългите на фаровете...за да влиза въздух ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 17 Дек 2008, 9:25

Mollov написа:А при чисто нови фарове от какво идва? от липсата на отвори за проветряване.... че имам едно DEPO с очи на Геле, дето вече на два пъти се опоти пред дългите....

Мойто депо не се потеше ;) :mhihi:
Почвам да си мисля че почистването му е майката. Смисал да няма прах и мазно. Така по трудно се поти. Единия ми фар някой се е мъчил да го почиства и много лесно се поти , даже се виждат дирите от парцала. Мноо дразни.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 17 Дек 2008, 10:22

Е кво почистване, като са чисто нови... от кво да ги чистя? :) Може би нямат отвори за проветряване и заради това се потят...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 17 Дек 2008, 10:29

Не съм сигурен ,но срещах някаде някакъв спрей против запотяване на стъкла или нещо такова ....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 17 Дек 2008, 12:34

Smoocki написа:Не съм сигурен ,но срещах някаде някакъв спрей против запотяване на стъкла или нещо такова ....

има да :) във всеки магазин за авто аксесоари и в сервизите, на стъклата на купето действа добре но на фарове не знам как ще се отрази
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 17 Дек 2008, 16:19

Kambe написа:
Smoocki написа:Не съм сигурен ,но срещах някаде някакъв спрей против запотяване на стъкла или нещо такова ....

има да :) във всеки магазин за авто аксесоари и в сервизите, на стъклата на купето действа добре но на фарове не знам как ще се отрази

Точно това имах впредвид в моя пост.
Предполагам, че експеримента също ще е успешен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 17 Дек 2008, 20:34

по скоро временен
BMW 318is

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Мнение от emiche » 18 Дек 2008, 13:57

Kambe написа:
Smoocki написа:Не съм сигурен ,но срещах някаде някакъв спрей против запотяване на стъкла или нещо такова ....

има да :) във всеки магазин за авто аксесоари и в сервизите, на стъклата на купето действа добре но на фарове не знам как ще се отрази


Или ще стане аквариум, защото конденза няма къда да се залепи и ще се стича във фара и ще има :bcry: ....
Изображение
Дизелите са мъртви души.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook