има ли маистори на бмв

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

има ли маистори на бмв

Мнение от stanimir_hristov » 15 Дек 2008, 18:50

проблема е описан по долу в тема "проблем" с две думи колата хвърли водата без да е загряла... в момента съм свалил двигателя и съм го пръснал на парчета ,,,,,,,,,,,констатирал съм че термостата работи,водната помпа работи,газовия инжекцион не надува-работи, главата не е крива и не е пукната,гарнитурата е здрава остава блока но маслото не е пресякано ако е избило на там,ако е избил към цилинтрите трябва да си личи а боталата са снормален загар свещите също личи си че са работили нормално ,,,,,,,,вече не знам каде да търся проблема ако може помогнете

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 15 Дек 2008, 20:14

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 20:03, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 1.12.2007
Местоположение: eidfjord norway
Пол: Мъж
Детайли за колата: 520,523

?

Мнение от боцко » 15 Дек 2008, 21:02

Ами така както гледам работата е за гледачка ,сичко е ок пък губиш антифриз?!? .Как констатира че главата не е спукана ? (надува се под високо налягане с контрастна течност затапена с тапи и ако има спукано течноста избива ) направи ли го? А че изпаритела на газта не е спукал мембрана и не вкарва антифриз в смукателните тръби и от там в аспуха ако вкарва малко по малко няма да има нагар .(Провери ли филтара на ниско налягане на газта тоя между реиката с инжекторите и изпарителя дали не е пълен с антифриз?) .А гарнитурата на главата провери ли я внимателно между всеки цилиндар и водните канали дали не е пробила? А главата издухана ли е някаде има ли язва някаде между цилиндрите и водните канали ?Ако всичко до тука си направил като или подобен на описаното по горе начин и не е там проблема може да надуеш блока по същия начин като глвата но ако беше блока щеше вече да знаеш . Предполагам че сте "изпуснали" нещо от горните неща ако не сте просто си шлаифаи главата да е права една нова гарнитура събираш мотора изолираш газта (махаш филтара на газта (ниско налягане) и превключваш само на бензин и палиш ако пак изчезва антифриза търси проблема другаде ,вероятен теч . ако и така не стане на гледачка :D УСПЕХ!!!!! П.с.извиняваи че ще сам саркастичен ама загар се получава на плажа на буталата има нагар :D

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от stanimir_hristov » 15 Дек 2008, 22:25

така да започна от начало майсторите които слагаха газта провериха всичко дори надухме изпарителя до 15 атмосвери-газта я изключвам,,,,глава гледаха я на скенер нищо потапяха я във вана с работна температура като на двигателя-нищо не изпуска от никаде..за гарнитура да не говорим че и няма НИЩО изкривявяне на главата 0,05 при допустими 1,5 ... остава само блока но дори и малко вода да беше влязла щеше да се разбере защото аз я карах само 5 километра и хвърли водата това значи че трябва а е доста пукнат блока за да направи такова налягане да изхвърли водата.....течове нямо нито по маркучи нито по тапи не се вижда от никаде,,,,, вече няма накъде

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook