питане за диф!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 11 Дек 2008, 10:41

3та на магистралата :mhihi: а за 4та нема повър :mhihi:


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 11 Дек 2008, 11:05

може би и малко поверче ще успея да дигна....
тва не ме кефи.... аз извънградско карам мнооого рядко... пък дори и често да карах пак не ме кефи да летя с 200 с 20 годишна купчина желязо.... пък ако ще и спирачки от самолт да има и два парашута допълнително....
наиситна ще отида да я погледна на канал....
а относно рядкоста ами ммодела се прозивежда смао от края на 87 до края на 88 и са по малко бройките и освен това до колкото знам е доста по добре да си с м10б18 отколкйото с м40б16 :) не щото е по мощен или нещо такова ами щото втория е много калпав мотор хахах....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Дек 2008, 15:23

пуу много гадно 3,6 е.... ай някой иска да прайм бартер за минимум 4,1 :) може и да доплая някой лев...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 15 Дек 2008, 15:29

E30_M_Tech_ll написа:пуу много гадно 3,6 е.... ай някой иска да прайм бартер за минимум 4,1 :) може и да доплая някой лев...



Казах ли ти ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Дек 2008, 15:37

дам каза ми.... :)
а да питам ако сложа 4,1 колко ще дигам на втора... хахаа
смисъл някой дет е с 1,8 мотор и с 4,1 диф да сподели как е с ускорението.... :)
да знам на 4,1 или направо на 4,4 да скачам :)
и също да питам гледам че м10б20 е вътре с кавани части моя да не би случайно и той да е такъв? :)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Дек 2008, 22:02

скачай бате,ама от високо,че да е по-болезнено :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Мнение от ///ivanE30 » 15 Дек 2008, 22:07

E30_M_Tech_ll написа:дам каза ми.... :)
и също да питам гледам че м10б20 е вътре с кавани части моя да не би случайно и той да е такъв? :)

Не :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 16 Дек 2008, 11:11

E30_M_Tech_ll написа:дам каза ми.... :)
а да питам ако сложа 4,1 колко ще дигам на втора... хахаа
смисъл някой дет е с 1,8 мотор и с 4,1 диф да сподели как е с ускорението.... :)
да знам на 4,1 или направо на 4,4 да скачам :)
и също да питам гледам че м10б20 е вътре с кавани части моя да не би случайно и той да е такъв? :)

Мани го тоя дълъг диф - 4.1. Моята 316i, тройния стоп беше с дългия диф и ме нервеше с това, че се набираше до макс на обороти и на 2-ра предавка с 80 км/час. Та това си е пенсионерско изпълнение. Вярно на 5-та и с 50 км/час си вървеше прилично, но в никакъв случай това не е характерно като усещане за БМВ. Много по-доволен бях от Е30 двойния стоп, М10 318i, l-jetronic инжекцион, с диф 3.64, сравнително рядко срещано. Обикновено предавателното отношение на този двигател с 5 скоростна кутия е 3.91. Та на 2-ра предавка съм вдигал 100-105 км/час.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 16 Дек 2008, 11:27

Може ли малко инфо за 318is, Е30, относно предавателното отношение на дифа? Интересува ме на 6000 оборота, втора предавка каква скорост развива. Че с Е36 318is направо откачам. Всички скорости са долу-горе добре разчетени без втората. На първа отивам на 55 км/час, втора-80 км/час :mhihi: , трета 130 и т.н. Става въпрос за 6000 оборота в минута. Когато се пробвам на ускорение с някоя друга кола, примерно М20 320i от място, в интервала 0-50 км/час излизам с една дължина напред, от 50 до 80 км/час съм "минат" с една дължина напред и от 80 до където държи на трета, пак съм "с едни гърди напред". Пробвал съм да потегля на втора, но съединителя и без това е за смяна, та не си правя много експерименти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 17 Дек 2008, 1:24

Явор написа:скачай бате,ама от високо,че да е по-болезнено :mhihi:
:weed: :clap: :weed: :clap: :weed:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook