Изпускателни колектори за М52.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Изпускателни колектори за М52.
Колеги, влязла ми е една муха в главата, да сложа някакви спортни изпускаптелни колетори.Лошото е, че за нашите куци магарета няма голям избор.
Намерих единствено тези двата модела
Ето го и сайта на който ги намерих http://www.schmiedmann.com/5_series/E39 ... ge7.htm#pa
Та някой ако случайно да е сменял колектори, да сподели от къде, какви и има ли някакво подобрение във вървенето на колата.
Навремето като правих ладата за състезания и направихме такива колектори от неръждавейка и направо си апеше гема
Намерих единствено тези двата модела


Ето го и сайта на който ги намерих http://www.schmiedmann.com/5_series/E39 ... ge7.htm#pa
Та някой ако случайно да е сменял колектори, да сподели от къде, какви и има ли някакво подобрение във вървенето на колата.
Навремето като правих ладата за състезания и направихме такива колектори от неръждавейка и направо си апеше гема

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Тези коне отгоре определено са огромна измислица
Ето тук, един фен описва разходката си до Монако, която включва и смяна на генерацията със спортна, като има и дино тест http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... miles.html
Разлика в конете няма абсолютно никава

Ето тук, един фен описва разходката си до Монако, която включва и смяна на генерацията със спортна, като има и дино тест http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... miles.html
Разлика в конете няма абсолютно никава

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Баси колко съм замаян, аз първия път прочетох 441 като 411, един вид няма разлика и от там изречението ми се обърка
Сериозен ритник е това, цели 30к.с отгоре
Сега да видим, някой дали е слагал на куцата 520-ка нещо подобно или аз ще съм експериментатора

Сериозен ритник е това, цели 30к.с отгоре

Сега да видим, някой дали е слагал на куцата 520-ка нещо подобно или аз ще съм експериментатора

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ca_Ma написа:защо не сложиш по мощен бензинов мотор а се занимаваш с глупости
То като ще е така, ще сменя колата направо

- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Колектора на първата снимка е по - дълъг. Той ще увеличи въртящият момент на мотора при ниски обороти.
Колектора на втората снимка е по - къс. Ще увеличи въртящият момент при по виски обороти. А повече въртящ момент при по виски обороти е равно на повече мощтност.
Ама едвали ще можеш да спечелиш повече от 10-15Нм
като цяло.
Колектора на втората снимка е по - къс. Ще увеличи въртящият момент при по виски обороти. А повече въртящ момент при по виски обороти е равно на повече мощтност.

Ама едвали ще можеш да спечелиш повече от 10-15Нм


- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
аз си сложих такива колектори като на втората снимка, но на 528,
мисля че усещам разликата на високите обороти, след 4500, но такива 30-40 коня са невъзможни при атмосферен мотор, предполагам 10-15 коня, които не е възможно да усетим, чудя се дали да не продължа и с монтирането на електрическо турбо, както му викат, вентилаторче преди въздушния филтър, може би тогава да усетя малко разлика, мини турбо и изпускателни колектори + спортен филтър който ми е в кутията... като го сложа ще кажа и разликата...
мисля че усещам разликата на високите обороти, след 4500, но такива 30-40 коня са невъзможни при атмосферен мотор, предполагам 10-15 коня, които не е възможно да усетим, чудя се дали да не продължа и с монтирането на електрическо турбо, както му викат, вентилаторче преди въздушния филтър, може би тогава да усетя малко разлика, мини турбо и изпускателни колектори + спортен филтър който ми е в кутията... като го сложа ще кажа и разликата...

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
WALL написа:Колега от 411 става 441к.с.
..."The car as standard 411 HP and after the modifcations it had 441 HP. This was with not any other changed than the complete exhuast system including headers. The car did feel more powerful afterwards and alot more rev-happy. The power increased over 4000 rpm and the characteristics was a bit more rev happy than before.
Действай, ако ти се занимава ефект ще има... щом и на ладичката си го усещал...
There we discovered that repeated 290+ km/h runs was too much for the rear cover between the exhaust, that is somewhere on the German Autobahn now...
Колко съм се смял на това.. просто не е истина

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани