Изпускателни колектори за М52.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Изпускателни колектори за М52.

Мнение от mad_presley » 12 Дек 2008, 23:59

Колеги, влязла ми е една муха в главата, да сложа някакви спортни изпускаптелни колетори.Лошото е, че за нашите куци магарета няма голям избор.
Намерих единствено тези двата модела
Изображение

Изображение

Ето го и сайта на който ги намерих http://www.schmiedmann.com/5_series/E39 ... ge7.htm#pa

Та някой ако случайно да е сменял колектори, да сподели от къде, какви и има ли някакво подобрение във вървенето на колата.

Навремето като правих ладата за състезания и направихме такива колектори от неръждавейка и направо си апеше гема :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 14 Дек 2008, 1:53

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 19:52, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 14 Дек 2008, 2:04

Тези коне отгоре определено са огромна измислица :roll:

Ето тук, един фен описва разходката си до Монако, която включва и смяна на генерацията със спортна, като има и дино тест http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... miles.html
Разлика в конете няма абсолютно никава :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 14 Дек 2008, 2:23

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 19:51, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 14 Дек 2008, 12:22

Баси колко съм замаян, аз първия път прочетох 441 като 411, един вид няма разлика и от там изречението ми се обърка :mhihi:

Сериозен ритник е това, цели 30к.с отгоре :shock:

Сега да видим, някой дали е слагал на куцата 520-ка нещо подобно или аз ще съм експериментатора :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 14 Дек 2008, 12:24

защо не сложиш по мощен бензинов мотор а се занимаваш с глупости :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 14 Дек 2008, 19:15

Ca_Ma написа:защо не сложиш по мощен бензинов мотор а се занимаваш с глупости :?:

То като ще е така, ще сменя колата направо :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 14 Дек 2008, 20:35

Колектора на първата снимка е по - дълъг. Той ще увеличи въртящият момент на мотора при ниски обороти.

Колектора на втората снимка е по - къс. Ще увеличи въртящият момент при по виски обороти. А повече въртящ момент при по виски обороти е равно на повече мощтност. 8)

Ама едвали ще можеш да спечелиш повече от 10-15Нм :roll: като цяло.
:bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 18 Дек 2008, 0:36

аз си сложих такива колектори като на втората снимка, но на 528,
мисля че усещам разликата на високите обороти, след 4500, но такива 30-40 коня са невъзможни при атмосферен мотор, предполагам 10-15 коня, които не е възможно да усетим, чудя се дали да не продължа и с монтирането на електрическо турбо, както му викат, вентилаторче преди въздушния филтър, може би тогава да усетя малко разлика, мини турбо и изпускателни колектори + спортен филтър който ми е в кутията... като го сложа ще кажа и разликата... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 18 Дек 2008, 11:56

popai чип имаш ли

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 18 Дек 2008, 12:38

WALL написа:Колега от 411 става 441к.с.
..."The car as standard 411 HP and after the modifcations it had 441 HP. This was with not any other changed than the complete exhuast system including headers. The car did feel more powerful afterwards and alot more rev-happy. The power increased over 4000 rpm and the characteristics was a bit more rev happy than before.
Действай, ако ти се занимава ефект ще има... щом и на ладичката си го усещал...



There we discovered that repeated 290+ km/h runs was too much for the rear cover between the exhaust, that is somewhere on the German Autobahn now...


Колко съм се смял на това.. просто не е истина :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 18 Дек 2008, 19:35

Ca_Ma написа:popai чип имаш ли

не колега, нямам чип още, мисля и за него...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook