525d 2002 - Леко предърпва и въпрос за ксенон??

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

525d 2002 - Леко предърпва и въпрос за ксенон??

Мнение от hafte » 29 Ное 2008, 21:33

Здравейте колеги,

Днес ходихме малко на разходка и забелязах неща, които не са фатални, но да се допитам до вас:

1. Колата леко придърпва на около 2000 оборота при бавно ускоряване но не винаги. Когато дам газ си поема без проблем. При рязко ускоряване всичко си е нормално. Ако оборотите паднат на 2000 от по-високи не се наблюдава феномена. Дали е от турбото, съединител или някоя дюза или? По принцип колата не пуши освен над 4000 при газ до ламарината.

2. При нощното каране извън града ми направи впечатление, че малко не виждам в лявата част на автомобила (фаровете се настройват автоматично на височина но ми се стори малко ниско левият), а и останах с впечатлението, че самият ксенон свети каточели малко слабо.
До сега не съм карал с такова осветление но ми изглежда слабо в сравнение с коли с ксенон с които се разминавам. Пусна ли дългите и е ден а късите все едно попиват в асфалта. Дали са за смяна кружките и има ли начин да премеря дали светят нормално?

Е това е които може да сподели мнения.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: 525d 2002 - Леко предърпва и въпрос за ксенон??

Мнение от mashina » 02 Дек 2008, 1:14

По първия въпрос:Не е лошо да отидеш на диагностика,препоръчвам НН сервиза преди летището.По вторият:Виж в ПРОДАВА колегата BABUNA.Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: София

Мнение от novak58 » 02 Дек 2008, 1:33

за първия въпрос според мен е съединителя....при мен бяха същите признаци...а за втория виж имаше тема...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 02 Дек 2008, 1:45

Колега,

По втория ти въпрос може да са няколко причините за това фаровете ти да светят наблизо. Щом си с фабричен кеснон, при който сами се регулират фаровете, имаш два датчика, отпред и отзад наколата, които са свързани с подобно на малка биалетка съединение към предния и задния носач от дясно (пасажерската страна). При мен проблемът беше, че отпред се беше откачило рамото на този датчик от щангата за която беше захванат. Да уточня - това засяга и двата фара.

Ако всичко е наред гореспоменатите датчици, и проблема ти е само от ляво можеш допълнително да си регулираш фаровете сам (имаше отделна тема във форума посветена на това) посредством винтовете зад тях предназначени за целта (ляво - дясно, горе - долу) или ако не ти се занимава сам, може да го направят в някой сервиз в който предлагат такива услуги. Принципно винаги левия фар свети по-наблизо от десния.

Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 02 Дек 2008, 9:52

виж да не ти е мръднала крушката, мойта едната все е на свое мнение, загледай дали свети през лупата и иди да ги регулират 5 до 12 кинта е в сервизите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 02 Дек 2008, 10:53

Ами като дойде тампона на мотора, така и така ще ходя в сервиза (надявам се тази седмица) и ще ги накарам да ги проверят.

Сега ще погледна да видя, из форма, какви са симптомите на съединителя и ще ги накарам в сервиза да го проверят ако има начин. При отпускане на съединителя с малко газ голата загасва и не буксува ама може някоя бемпферна пружина да е заминала.

А може и да е от тампона на мотора ама в сервиза ще кажат.

Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 02 Дек 2008, 18:28

По втория въпрос - всичко си работи ОК.
Левият фар винаги свети по-ниско от десния за да не заслепява
насрещното движение. А че ксенона има различна светлина,
в началото може да ти се струва, че "попива" и т.н., и на всички
коли с фабричен е така, а така и трябва да.
Ако е китайски, може да свети като халогенна крушка :mhihi:
BMW - Усещане за автомобил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 02 Дек 2008, 19:13

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 19:40, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 12 Дек 2008, 14:17

Проблема по точка 1 е решен.
Оказа се, че всичките мизерии са от тампона на мотора. Днес го смениха и колата заспа.

Относно пушенето - ресетнаха нещо по компютъра, така че турбото и обогатяването на сместа да се самообучи наново, спрямо моят стил на каране или нещо подобно. Сега е като бензинова :D

За ксенона май вече му свикнах.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от steltphone » 13 Дек 2008, 19:52

може и дюза да е

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 13 Дек 2008, 20:33

hafte написа:Проблема по точка 1 е решен.
Оказа се, че всичките мизерии са от тампона на мотора. Днес го смениха и колата заспа.

Относно пушенето - ресетнаха нещо по компютъра, така че турбото и обогатяването на сместа да се самообучи наново, спрямо моят стил на каране или нещо подобно. Сега е като бензинова :D



Как се случи това нещо имап ли идея?
С клемите на акумулатора дали става? или трябва и аз да я карам на сервиз? Малко странно ми звъчи с рестарт на турбото да спре да пуши!
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 13 Дек 2008, 23:57

Ми незнам точно какъв е рестарта и дали става с откачане на акумолатора. Тия нови машини вече са ми пулна индия. Толко електроника има, че ми става лошо. Едно време като завършвах ДВГ единствената електроника която се ползваше в някои коли беше. електронно запалване.

Както и да е но, обясниха ми че обогатяването на сместа е вързано с надуването на турбото и коляновия вал (нещо като ванос при бензина). Когато се ресетвала някаква част от компютъра (управлението на турбото) компютъра наново се обучава според стила на каране, т.е. ако си я карал на газ до дупка компютъра се стреми да докара макс ускорение, обогатява сместа и пуши.

Сега трябва да мина 200 км за да се обучел :shock: Незнам колко е верно но колата вече не пуши като икарус като и дам газ до дупка.
Попушва но се вижда вечер когато светят фарве зад мен. Все пак е уж на 165000.

Ще заредя на ОМВ другия път, че сега е с V-power да видия дали и това няма да окаже влияние.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook