Още един странен e39 проблем тръгва на скорост
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dgdheadhunter
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.12.2007
Още един странен e39 проблем тръгва на скорост
Кат я оставя на скорост на некой наклон и тръгва малко след тва спира тръгва малко спира?!?! нз кога няма да я оставя на наклон и кат се върна след тва да я намера 100м по надолу по улицата в некой стълб. Един приятел каза че не е фатално изпускала малко компресия?!? та аз съм абориген на тема скорости и да ви питам тва кво означава и наистина ли не е фатално?!?
- vaaseetoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Столично
- Пол: Мъж
- Кара: 525 ТДС
колега ако ме питаш мен си е фатално иди някъде да ти премерят компресията! ида отстранят проблема. Че с това шега не бива. Успех
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
На цилиндрите на двигателя.Както казва колегата отиди някаде да ти я замерят компресията на всеки цилиндар.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Използвай ръчната . Ако спираш на много голям наклон , дори здрава кола може да превърти мотора. Оставяй я на 1 скорост .
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Спирай я винаги с предните гуми насочени към бордюра - така няма накъде да бяга. Но определено проблем има - не е 3-цилиндров двигател, че да изпуска на скорост 

- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
А дали не е съединител ?
Иначе, както каза колегата по-горе, правилото е следното - когато спираш по нагорнище, колата се оставя на задна, а по надолнище - на първа. И в двата случая с волана завит към тротоара/банкета. По принцип това с първа и задна е по-важно за дизелови коли, за да не може двигателя да запали ако колата все пак тръгне. Аз винаги я оставям на първа, ръчна не ползвам и нямам случай да съм намерил колата на място, различно от това, на което съм я оставил.
Промяна : Колега, сега ти видях и другата тема. Не един цилиндър не ти държи компресия ами сигурно един или два държат горе-долу и затова колата като тръгне и после за малко спира, докато изпусне и този цилиндър и после следващия...
Иначе, както каза колегата по-горе, правилото е следното - когато спираш по нагорнище, колата се оставя на задна, а по надолнище - на първа. И в двата случая с волана завит към тротоара/банкета. По принцип това с първа и задна е по-важно за дизелови коли, за да не може двигателя да запали ако колата все пак тръгне. Аз винаги я оставям на първа, ръчна не ползвам и нямам случай да съм намерил колата на място, различно от това, на което съм я оставил.
Промяна : Колега, сега ти видях и другата тема. Не един цилиндър не ти държи компресия ами сигурно един или два държат горе-долу и затова колата като тръгне и после за малко спира, докато изпусне и този цилиндър и после следващия...
Последна промяна AGD на 14 Дек 2008, 0:12, променена общо 1 път
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Е как ще запали колата ако не е на контакт?? и какво значение има на каква скорост ще я оставиш след като компресията(ако е от това) изпуска...тя не подбира на коя скорост си...просто си изпуска.Иначе за бордюра(тротуара) съм напълно съгласен...стига ситуацията да го позволява
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
im0tep написа:Е как ще запали колата ако не е на контакт?? и какво значение има на каква скорост ще я оставиш след като компресията(ако е от това) изпуска...тя не подбира на коя скорост си...просто си изпуска.Иначе за бордюра(тротуара) съм напълно съгласен...стига ситуацията да го позволява
Сигурно е безсмислено да споменавам, че дизела работи на самозапалване. Вероятността да се случи нещо подобно е нищожна, но като сложиш колата на задна когато си по надолнище и тя по някаква причина тръгне, ще и се наруши реда на работа и става съвсем невъзможно да запали. Не ми се рови сега за една тема (мисля че беше тръгнала от Ауди форума) за дизелова Х5 , която била угасена от водача и въпреки това се форсирала сама.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
За първи път чувам за такова нещо ! Не съм имал дизел никога и не съм мн запознат,но ми звучи доста нелогично,но не споря
А това с Х5
как като двигателя е в покои се форсира?!!?!
А това с Х5

- dgdheadhunter
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.12.2007
а добре ако верно е от това, тогава основен ремонт на двигателя ли следва, аз в др тема писах че колата губи мощност
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 82#1312082
може би двете неща са свързани - загуба на мощност рядко но мн голяма загуба,,, и че губи компресия?!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 82#1312082
може би двете неща са свързани - загуба на мощност рядко но мн голяма загуба,,, и че губи компресия?!
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
За ремонта по-добре някой колега с повече опит да каже. Ако като я закараш в сервиз преценят, че можеш да минеш само със сегменти ще е добре. За по-голям ремонт не знам дали има смисъл във финансово отношение.
От това, което казваш, мм се струва, че този двигател си е изпял песента. Старото ми Толедо е на почти 300 000км и няма никакви симптоми за износване на двигателя. Твоят случай изглежда ще се окаже поредното доказателство, че италианците само доливат, а не сменят маслото.
От това, което казваш, мм се струва, че този двигател си е изпял песента. Старото ми Толедо е на почти 300 000км и няма никакви симптоми за износване на двигателя. Твоят случай изглежда ще се окаже поредното доказателство, че италианците само доливат, а не сменят маслото.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
чакаи ся да се напраа на отворен
Ами има огромно значение на коя предвка се оставя колата на 5 та и нова да е ще тръгне на тоя наклон, всички знаем за предавателните числа в скоростната кутия; Примерно на 1 ва 50 км в час са в червеното на 5 та са празен ход (ся някои да не се хване за думата тва е пример не сам пробвал колко дига на първа) .От там ако я осавиш на 1 ва и на 5 та на един и същи наклон оказва различно натоварване варху коляновия вал и е по трудно да тръгне на 1 ва, разбира се компресията има голмата дума тук ама те за тва слагат ръчни спирачки на колите . Основния ремонт (на износен мотор) не става само с смяна на сегменти щото веднага цъфват биелните лагери (някаде писах отговор подробно) ,а за x5 то дето се форсира може да му се насладите в you tube само че там хавата е друга, сегментите на турбото се скапват и впръсква топло масло в смукателните тръби ,и то гори вместо нафта в цилиндрите .Моята не я оставям на наклон само на скорост ,ръчната ми работи на 3 тия зъб мн рядко за нашите коли, за тва моя съвет е направи си ръчната и не влизаи в филма с основния ремонт освен ако нямаш 2-5 бона за харчене .Успех!!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колега не се вкарвай във филми за основен ремонт виж си съединителя първо и една компресия замери и не се притеснявай ни бензин ни дизел на е39 не може да запали без контакт защото най малкото няма кой да захрани датчиците и еку-то пък за имобилайзера няма смисъл да споменавам
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани