gasene i prekisvane na 520 i 97 g

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 11.12.2008

gasene i prekisvane na 520 i 97 g

Мнение от gyuncho » 13 Дек 2008, 20:26

zashto kogato zapalq kolata i sled 30 40 sekundi gasi i ponqkoga mi pedirpva nz zashto sled kato smenik masloto i sichki viltari i filtara za gorivoto zapochnaha teya nomera .. spodelete :help: dali e ot gorivniya filtar ili .. filtara e ot bosh Madein Austria

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 13 Дек 2008, 20:29

клапан на картерните газове най-вероятно и........моля те PI6I NA KIRILICA

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 13 Дек 2008, 20:31

или ако ти е нов внос колата и като си сменил маслата е имало добавка се е разхлопал мотора

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 11.12.2008

.

Мнение от gyuncho » 13 Дек 2008, 20:35

emi v toya kom nqmam kirilica izvinete drugiya pat shte pisha na kirilica kak taka se e razhlopal motora po podrobno nov nos mi e da kolata ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 13 Дек 2008, 20:59

ми дано да греша ама ако е ти е бил заминал мотора ги наблъскват с добавки колкото да ти я продадат и след като смениш маслото добавката изтича със старото и почват главоболията един съвет замери си компресията

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 11.12.2008

.

Мнение от gyuncho » 13 Дек 2008, 21:47

nz ama motorami raboti mnogo dobre daje sled smqna na masloto sega raboti po bezshumno kolata i dirpa dobre moje da e ot kapaka na karternite gazove kakto kaza kolegata ... nemise struva che motora mi e zle no shte e dobre da otida na diagnostika tam shte mi kajat po podrobno .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 13 Дек 2008, 23:02

Залагам на Crankshaft sensor (датчик на коляновия вал) .В момента имам същия проблем и в понеделник ще го сменям. Отиди на диагностика,ако е датчика 100 % ще го покаже диагностиката.Излиза като грешка номер 83.Успех

П.П. Цената на датчика е около 180-200 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 13 Дек 2008, 23:14

Новия бензинов филтър за кола 97г ли е? Има разлика във филтрите преди и след фейс лифт. Преди фейс лифт си е нормален, а регулатора за налаягането е след филтъра при мотора. На колите селд фейс във филтъра има вграден регулатор за налягането и при мотора няма - съответно филтъра е по скъп. Ама той май има и повече щуцери де и би трябвало да е очевадно че е друг. :roll:
:bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 13 Дек 2008, 23:15

Новия бензинов филтър за кола 97г ли е? Има разлика във филтрите преди и след фейс лифт. Преди фейс лифт си е нормален, а регулатора за налаягането е след филтъра при мотора. На колите селд фейс във филтъра има вграден регулатор за налягането и при мотора няма - съответно филтъра е по скъп. Ама той май има и повече щуцери де и би трябвало да е очевадно че е друг. :roll:
:bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 27.11.2008

/

Мнение от гюнчо » 13 Дек 2008, 23:38

може и да е от дадчика на колиано вала щото понякога колатами не пали на ряс пали трудно като барна кабела на дадчика пали от ряс тва пак кво е ся обеснетеми колеги .... тожа пак за филтъра него разбрах колега замаихсе направо , казах на продавача филтър за 97 г и тои ми даде но немисе струва че е от филтъра само дадчик или капак на картерните газове едно от двете след диагностика щте разбера :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 13 Дек 2008, 23:41

Караш ме все повече да си мисля,че е датчика.Мойте проблеми са абсолютно сходни с твоите...пали с продължително въртене и гасне произволно и когато изгасне след като е позагряла колата примерно,трябва да мина 4-5 минути и чак тогава пали пак.

Колега,кажи ми моляте каде е точно този датчик на коляновия вал,че никои от съфорумците не ми отговаря на този въпрос !
Последна промяна im0tep на 13 Дек 2008, 23:44, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 27.11.2008

.

Мнение от гюнчо » 13 Дек 2008, 23:44

иначе когато отворя капачката на мотора колата ми гаси но гаси когато я запаля сутрин на студен двигател на топъл само и падат оборотите и има някав шум нещто сиска качили .тва пак квое звука на бензиновата помпали когато е на контакт качва бенз. нз ако знаи някои :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 13 Дек 2008, 23:51

Колега,кажи ми моляте каде е точно този датчик на коляновия вал,че никои от съфорумците не ми отговаря на този въпрос !

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook