Някой с 520i да е слагал чип?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
И аз доста изчетох по нета и за да спестя време и пари на други хора мога да споделя следното:
Спортни филтри: (K&N примерно)
1. Затворен (с формата на оригиналния) - в най-добрия случай никакъв ефект. В най-лошия - повреден дебитомер от предозиране на маслото и попадане на капчици върху платинената пластина.
2. Отворен, при който трябва да се изтърбуши кутията на оригиналния филтър и на тръбата преди дебитомера се вързва въпросния. Предимства - Звукът при забирането на въздуха се пренася и в купето, от там и "спортното" усещане. Недостатъци - като при т.1 + засмукване на горещ въздух от зоната около двигателя => по-беден на кислород въздух => по-непълноценно изгаряне на сместа в цилиндрите.
Спортни ауспуси - пак повече бръмчене и от там усещане за "мощ". Вреди поне няма, освен за комшиите и пешеходците
Чипове - 600 лв. за глупости. Ако някой се натиска толко за чип, предлагам следния вариант, при който поне няма кой знае какви парични загуби
Смятам, че е някакво съпротивление, което се вързва и по някаква причина държи малко по-високи тихите обороти и от там при потегляне имаме малко повече обороти, което обаче ще се забелязва само докато шофьорът свикне, т.е. 2-3 дни. Абе един вид смукач
Е кво се оказа... то от нищо няма смисъл... Има има - смяна на двигател ако човек много си обича купето. Има 2 възможности - 2,5л и 2,8л двигатели. Трябва да се вземат с имобилайзера (EWS) и ключовете.
1. 2,5л - скоростните кутии са еднакви с тези на 2,0л, което е добре. Дифа на 520и е по-къс (3.46) което пак е добре за ниските обороти и ускорението. Недостатъци - пари и майстори и разправии, максималната скорост си остава 220 км/ч.
2. 2,8л - скоростните кутии вече са с различни предавателни числа, дифа идва супер къс. За сравнение предавателните числа на диференциалите на 523i и на 528i са съответно 3,15 и 2,93.
Спортни филтри: (K&N примерно)
1. Затворен (с формата на оригиналния) - в най-добрия случай никакъв ефект. В най-лошия - повреден дебитомер от предозиране на маслото и попадане на капчици върху платинената пластина.
2. Отворен, при който трябва да се изтърбуши кутията на оригиналния филтър и на тръбата преди дебитомера се вързва въпросния. Предимства - Звукът при забирането на въздуха се пренася и в купето, от там и "спортното" усещане. Недостатъци - като при т.1 + засмукване на горещ въздух от зоната около двигателя => по-беден на кислород въздух => по-непълноценно изгаряне на сместа в цилиндрите.
Спортни ауспуси - пак повече бръмчене и от там усещане за "мощ". Вреди поне няма, освен за комшиите и пешеходците

Чипове - 600 лв. за глупости. Ако някой се натиска толко за чип, предлагам следния вариант, при който поне няма кой знае какви парични загуби


Е кво се оказа... то от нищо няма смисъл... Има има - смяна на двигател ако човек много си обича купето. Има 2 възможности - 2,5л и 2,8л двигатели. Трябва да се вземат с имобилайзера (EWS) и ключовете.
1. 2,5л - скоростните кутии са еднакви с тези на 2,0л, което е добре. Дифа на 520и е по-къс (3.46) което пак е добре за ниските обороти и ускорението. Недостатъци - пари и майстори и разправии, максималната скорост си остава 220 км/ч.
2. 2,8л - скоростните кутии вече са с различни предавателни числа, дифа идва супер къс. За сравнение предавателните числа на диференциалите на 523i и на 528i са съответно 3,15 и 2,93.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
да при тебе доста добре се отразява филтъра,можеш ли да кажеш от каде си го взема и кви пари,могат ли да се порачат и за 320д е46,гледам че твоя несе различава много с на 320д 136коня филтъра 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
да за маслото и подражката съм наясно,чудех се откаде могат да се вземат оригинални К&Н че има доста ментета...WALL написа:VRPerformance написа:да при тебе доста добре се отразява филтъра,можеш ли да кажеш от каде си го взема и кви пари,могат ли да се порачат и за 320д е46,гледам че твоя несе различава много с на 320д 136коня филтъра
Независимо, че изглеждат еднакви за твоята е друг, по-къс от тези за 6 цилиндровите.
Филтъра ми го подариха от един сервиз. Беше захвърлен, на някой не му се е занимавало след като си е купил колата и го е сменил със обикновен
. Тези филтри се перат със специален препарат и след като изсъхнат се омасляват със специално масло. Кит за почистване К&N. Поръчах си оттук комплекта има и каталог за филтри:
http://bgcarshop.com/product_info.php?products_id=44904
Здравейте момчета
Да ви разкажа за 520 с чип.
Моята кола дойде от Италия със спортен филтър с чип; чипа го разбрах когато ми направи проблем компютъра на двигателя и ме заряза на пътя.
Една година карах със нормални филтри и накрая реших да си взема пак спортен както дойде колата, взех К&N много съм доволен има много същественна разлика.
Двигатела е по-динамичен, по-еластичен и по-бързо развива оборотите. Но недостатъка при мен е че качи разхода.
Ако искате кажете кога ще се съберем да видите как е колата със чип и филтър и да се обедим както вие така и аз дали има файда от този вид малък тунинг.
Моята кола дойде от Италия със спортен филтър с чип; чипа го разбрах когато ми направи проблем компютъра на двигателя и ме заряза на пътя.
Една година карах със нормални филтри и накрая реших да си взема пак спортен както дойде колата, взех К&N много съм доволен има много същественна разлика.
Двигатела е по-динамичен, по-еластичен и по-бързо развива оборотите. Но недостатъка при мен е че качи разхода.
Ако искате кажете кога ще се съберем да видите как е колата със чип и филтър и да се обедим както вие така и аз дали има файда от този вид малък тунинг.
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Аз пак да дигна темата
Има ли някъде в БГ, където да ти сложат чип, да ти закачат колата на дино тест и да ти покажат реално с колко се е вдигнала мощноста!?
Чета из нета разни работи, навсякъде викат за 520 от 150к.с става 164к.с, въртящия момент ставал от 190Nm на 210 Nm, но аз никъде не видях реални данни от дино тест на М52Б20 преди и след поставяне на чип

Има ли някъде в БГ, където да ти сложат чип, да ти закачат колата на дино тест и да ти покажат реално с колко се е вдигнала мощноста!?
Чета из нета разни работи, навсякъде викат за 520 от 150к.с става 164к.с, въртящия момент ставал от 190Nm на 210 Nm, но аз никъде не видях реални данни от дино тест на М52Б20 преди и след поставяне на чип

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Момчета, Вие ме сринахте тотално от знания.Сериозно,сьс софтуера на БМВ се занимавам от 2001 година,ама такива знания не бях виждал.......Ако наистина някои ми покаже как чипа му е вдигнал конете с 15-20,директно го вземаме тук на работа.......Особенно на 2000 кубиковия мотор.......Говоря за наи-малко 4 режима на двигателя,не само магистрала......Спартанбург в завода има се чудят,да не говорим за БМВ-Де
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
WALL написа:...според програмата която се кача в екюто двигателя става 205к.с. Върви като 530д. ...
А някъде твествано на дино тест!?
На такива като "Много върви след чипа", "Усеща се по-мощна", "Турбо лага вече го няма"...не вярвам аз, това е много относително, а и както се каза в една друга тема, внушението е голяма работа.
Аз искам да видя реални данни от дино тест преди и след чип.Никъде не намерих такива, нито за дизел, нито за бензин.
Тук има някакви, но това са диаграми правени на компютър и с нищо не доказват реални данни http://www.elecauto.com/chiptuning.htm
Последна промяна mad_presley на 13 Дек 2008, 18:13, променена общо 1 път
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
ся пичове колкото и да спорите кое колко вдига точно m52B206S3 мотора и се слабичък за 5-цата и не търпи много ъпгрейг защото целия е алуминий само с чип и спортен филтър разликата е минимална за да се усети разлика знаете трябват друга изпускателна система спортни валчета тогава вече заедно с чипа и спортния филтър ще си я има осезаемата разлика и тъй като това си е цифра малко от нас ще го направят затова стига сте спорили за глупости
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани