....

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

....

Мнение от WALL » 11 Дек 2008, 21:25

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 19:58, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 13.05.2008
Детайли за колата: E39 525d Touring 2002

Мнение от sandik1 » 12 Дек 2008, 0:00

Луд умора няма.Добре че има хора като тези.Аз от ЕКО съм доволен ама май за зимата ще си я карам с ОМВ.


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 12 Дек 2008, 11:22

sandik1 написа:Луд умора няма.Добре че има хора като тези.Аз от ЕКО съм доволен ама май за зимата ще си я карам с ОМВ.

Поне за мен по-добри от OMV Premium Diesel и OMV Alpin Diesel няма!!! ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 12 Дек 2008, 12:29

Браво на колегата .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 12 Дек 2008, 13:57

Евала на тея пичове.
Аз бях се ориентирал към ЕКО ама след този тест минавам на Алпин...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 12 Дек 2008, 15:08

До като имах дизел го зареждах предимно на ЕКО. За съжаление както показва и теста дизелов двигател и Българска нафта не работят добре заедно. Поради тази причина вече съм се ориентирал само и единствено към бензинови коли.

Успех на колегите с нафтата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 12 Дек 2008, 15:36

Diesel engine
> Diesel oil to DIN EN 590 standard.
Do not use rapeseed oil methyl-
ester (RME) or bio-diesel or you
will risk damaging the engine.
..........
Additives are not approved,
because their use could result in
damage to the engine.<


Може би подхващам един от никога незавършващите спорове, но горния цитат е от ръководството на потребителя. Конкретната забрана е за комън-рейл двигателите. За турбодизела не важи.
Икакво правим в този случай ако температурите паднат под -20 градуса? Въпреки, че въпросния победител от теста с добавките е РС Антигел и ОМВ Алпин?
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 12 Дек 2008, 16:34

Оле майко и аз зареждам на Петрол :confused: УЖАС Никога ВЕЧЕ , то тия тестове са показателни и какво става и в по ниските температури...
Тая нафта дето караме с нея е ужас, като изляза от БГ а ходя навън често и колата си променя изцяло... А пичовете са уникални как им се занимава евала, както пише в тения форум от ОМВ трябва да им пратят бронирана кола с охрана :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 12 Дек 2008, 16:48

Mitaran написа:Оле майко и аз зареждам на Петрол :confused: УЖАС Никога ВЕЧЕ , то тия тестове са показателни и какво става и в по ниските температури...
Тая нафта дето караме с нея е ужас, като изляза от БГ а ходя навън често и колата си променя изцяло... А пичовете са уникални как им се занимава евала, както пише в тения форум от ОМВ трябва да им пратят бронирана кола с охрана :mhihi:


В теста на нафтата от Петрол, става въпрос за някаква нафта от 1980г.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Мнение от Emilio » 12 Дек 2008, 16:52

pazokolarov написа:Diesel engine
> Diesel oil to DIN EN 590 standard.
Do not use rapeseed oil methyl-
ester (RME) or bio-diesel or you
will risk damaging the engine.
..........
Additives are not approved,
because their use could result in
damage to the engine.<


Може би подхващам един от никога незавършващите спорове, но горния цитат е от ръководството на потребителя. Конкретната забрана е за комън-рейл двигателите. За турбодизела не важи.
Икакво правим в този случай ако температурите паднат под -20 градуса? Въпреки, че въпросния победител от теста с добавките е РС Антигел и ОМВ Алпин?



http://www.prospeed.bg/cat/product_info.php?cPath=4104_4112&products_id=4408

Пацо колега, тогава може да е нямало добавки :mhihi: но технологията(химията) върви напред, а не на зад :winky:
реномираните марки предлагат всичко ;) в момента един познат кара с тази добавка и е много доволен :mhihi: дано съм помогнал на колегите с "печките" :mhihi:
НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!

О BMW, имам лудост в главата си от теб!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 12 Дек 2008, 23:29

:shock: добре че си зареждам само на OMV тея нямат сърце :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 12 Дек 2008, 23:36

Айде карай дизел в България :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 14 Дек 2008, 16:37

кофти рабоа ейййййй, верно че е от 1980г. имам един авер дето кара колата с крадена нафта и Твърди че ...(в което почвам да вярвам) ... като зарежда на бензиностанция и колата почвала да пуши и тнт...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook