Трудно палене след смяна на акумолатор?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Трудно палене след смяна на акумолатор?!
Здравйте,колеги. Значи проблемат ми е следния: Преди около 3 седмици си закупих Е 39 2.0 бензин и от както я купих ,когато сутрин паля на студен двигател,бендикса ми задържаше за малко,но когато колата загрее после този шум( от бендикса) изчезва и така до другата сутрин или при напълно студен двигател.Това е ясно...предполагам бендикса и стартера плачат за нови или за ремонт,НО...преди няколко дни както си карам и колата загасна след което запалих мн трудно.Проблема се повтори още няколко пъти и предполагам,че бензиновата помпа се обажда,но само предполагам . Така,проблемите станаха 2 на брои .Вчера си закупих нов акумолатор AC Delco 74 Ah и след като го поставих колата започна да пали усезаемо по трудно(с повече въртене) и този шум от бендикса вече се чува на ВСЯКО палене. Стария акумолатор с който доиде колата беше 60 Аh.Та въпроса ми е ,може ли евентуално самия компютар да изисква някаква по продължителна експлоатация на колата до някакво синхронизиране на новия акумолатор с компютара и колата да започне да си пали пак нормално(изключвам шума от бендикса-тои е ясен,че плаче за нов) А и някои колега от Варна да знае добър майстор за стартери освен предполагаемите Варна Карс?
Благодаря предварително
П.П: Колега mad_presley,разчитам на теб като градски да помагаш с мнения и препоръки за майстори

Благодаря предварително
П.П: Колега mad_presley,разчитам на теб като градски да помагаш с мнения и препоръки за майстори


Последна промяна im0tep на 11 Дек 2008, 21:02, променена общо 1 път
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Защо ли все ми се струва, че тоя акумулатор дето си купил е по слаб отколкото трябва ? Можеби защото е точно така
За твоята кола акумулатора е желателно да е над 90Ah... Може да провериш тук например...

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
за 520 бензин над 90 амперчаса той на стартер ли ще я кара колега и колегата с проблема направи си една профилактика на стартера там втулки и всичко останало бендикс както каза и мисля ще си патрон
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Точно за 520 акумолатора трябва да е 75 Аh,проверявал съм в няколко каталога за акумолатори и доста прочетох из форума...навсякаде едно и също-75Ah.Това предположение отпада. Истината е ,че всъщност не съм ходил все още на диагностика,но до колкото знам стартера няма да го хване диагностика,както и бензиновата помпа.Утре ще ходя точно на тази процедура,може да се окаже и датчик на колян вал както и още няколко неща.А как може да се разбере дали помпата си заминава след като не я хваща диагностика?
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Я погледни, докато въртиш на стартер дали ти намалява осезаемо светлината от плафоните и дали радиото изгасва и като запалиш да тръгва.
В момента имаш два проблема и така е много трудно да се диагностицира.На стартера най-вероятно са му заминали втулките и опира ротора в статора.Съмнява ме да е бендикс, при бендикс симптомите са коренно различни от това, което казваш.
Първо оправи стартера и тогава вече може да се търси от каво е втория, ако въобще има втори.
В момента имаш два проблема и така е много трудно да се диагностицира.На стартера най-вероятно са му заминали втулките и опира ротора в статора.Съмнява ме да е бендикс, при бендикс симптомите са коренно различни от това, което казваш.
Първо оправи стартера и тогава вече може да се търси от каво е втория, ако въобще има втори.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Компа и настроиките му,се влият единствено от опорното,или така нареченото стартово напрежение,те са в режим на чакане пьрво,после трьгва динамото,наче какво би станало с настроиките,когато вьртим на стартер да запалим на -15 да кажем
Тук ведньж на Х5 ползвах акумулатора на старата ми Ярис 45 а.н ,никакьв проблем,даже се радвах че няма купувам нов
Просто е било сьвпадение това сьс стартера 




- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колега mad_presley, следмалко ще проверя дали светлината на плафоните намаля,но радиото съм сигурен,че изгасва в момента на въртене и после пак тръгва,което мисля,че е нормално...поне до сега при всичките ми коли е било така.А относно бендикса...чувал съм на няколко коли какъв е шума когато им задържа бендикса и съм почти сигурен и за този шум,че е същия...чува се точно стържене като от преплъзване на метал в метал...
дано не съм прав де А добър майстор на стартери във Варна някой може ли да ми препоръча? 


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
С нов акумулатор не е нормално да ти изгасва радиото докато палиш.Ако изгасва, значи имаш някакъв допълнителен товар.
Ако бендикса ти се цака, симптомите са: Даваш на контакт, завърташ да палиш и чуваш само едно цък, пробваш няколко поредни пъти, докато успее да изхвърли бендикса към маховика или запалваш и чуваш шум, все едно продължаваш да държиш ключа на запалване.
Майстор във Варна не мога да ти кажа, аз ходя до Русе да си оправям тези електрики, а от Варна Карс също ги пращат в Русе за ремонт, колкото и да не им се вярва на някои хора
Ако бендикса ти се цака, симптомите са: Даваш на контакт, завърташ да палиш и чуваш само едно цък, пробваш няколко поредни пъти, докато успее да изхвърли бендикса към маховика или запалваш и чуваш шум, все едно продължаваш да държиш ключа на запалване.
Майстор във Варна не мога да ти кажа, аз ходя до Русе да си оправям тези електрики, а от Варна Карс също ги пращат в Русе за ремонт, колкото и да не им се вярва на някои хора

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
"или запалваш и чуваш шум, все едно продължаваш да държиш ключа на запалване. "
Точно за този шум говоря, има го
А колега аз не съм мн запознат ,но да питам...когато ротора залепне за статора и се сменят тези втулки...тогава стартера върти ли изобщо? 
Точно за този шум говоря, има го


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ако ротора е започнал да опира в статора, от този стартер нищо не става, дори и да му смениш втулките.
Ако наистина бендикса ти е залепвал и не се е връщал като запалиш, може да е станала по-голяма беля.Когато двигателя върти стартера, той започва да връща ток (става като динамо) и може да е прецакал нещо.
Както ти казах, трябва да оправиш стартера и тогава вече да се търси другия проблем.
Звънни утре на този номер: 0888327371 Людмил и го питай дали може да ти помогне със стартера.
Ако наистина бендикса ти е залепвал и не се е връщал като запалиш, може да е станала по-голяма беля.Когато двигателя върти стартера, той започва да връща ток (става като динамо) и може да е прецакал нещо.
Както ти казах, трябва да оправиш стартера и тогава вече да се търси другия проблем.
Звънни утре на този номер: 0888327371 Людмил и го питай дали може да ти помогне със стартера.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Хм, че и моето радио се гаси с паленето, но никога не съм се и замислял да е проблем, мислех че си е така направено. И аз съм с нов акумулатор, имам някои ядове с алтернатора, и май ще изръгам накрая един 120А, та да ми е мирна главата, но до сега не съм имал никакви ядове с паленето...е само веднъж, странно не запали от първия път, но само веднъж го направи и от тогава не се е и замисляла при палене.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ако акумулатора е нов, динамото зарежда в норми, стартера върти свободно не би трябвало да гасне радиото.Това е само ако акумулатора е нов, след 8-10 месеца вече акумулатора се загубва част от стартовата сила и вече започва да гасне радиото.
И 200Ah акумулатор да вземеш, това няма нищо общо със стартовия ток.Просто ще държи повече на габарити
И 200Ah акумулатор да вземеш, това няма нищо общо със стартовия ток.Просто ще държи повече на габарити

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колеги явно съм излъгал без да искам,радиото НЕ гасне при палене...поне това е добре за сега ! Забравих да отбележа,че колата се кара предимно на къси разстояния и едва успява стрелката да стигне на 12 ч. Сега я покарах повечко и когато загря доста добре паленето пак си остана по трудно,но шума от бендиска го нямаше... но съм сигурен,че сутринта пак ще го има 

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани