проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

проблем

Мнение от stanimir_hristov » 10 Дек 2008, 1:54

имам проблем които не мога да си го обесня. към 5,00 си тръгнах от работа запалих си колата и тръгнах от работа до вкъщи са не повече от 5-6 километра колата си загря обичаино стрелката стигна до средата както винаги,пуснах парното духа студено а го бях направил на 32 градуса и ми се стори странно 0,5 километра преди вкъщи ми изпищя зумера за газта че свършва а имам около 15 литра спирам пред вкъщи гася колата слизам и чувам нещо да цвърчи вдигам капака и кво дагледам радиатора кипи а през цялото време стрелката по средата изчаках я да изстине малко отварям капачката има вода развивам пробката за обезвъздушаване на термостата няма грам вода барам маркучите празни нямат вода сипах вода в радиатора не я поема наложисе да напълня системата през пробката на термостата събра около 5 литра вода запалих двигателя за да го обезвъздуша вървя известно време и изгасна сега не иска да държи обороти и вече не смея да го запаля имате ли идея от какво може да е не разбирам кои знае колко ....... карам бмв 520 е39 ванос двг м52

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 10 Дек 2008, 8:15

Първо да се надяваме, че си наливал антифриз в радиатора, а не чиста вода ;) .

Kато ти прочетох поста ми прозвучи като да имаш теч някъде по системата, но като каза че цвърчи през капачката се замислих че няма как да е теч, щото това и е ролята, да избие тя като има проблем, а не някъде по маркучите. Така че май при тебе е водна помпа, оригинално се е слагало помпа с пластмасова турбина и е препоръчително след като се купи колата да се смени с метална такава. Най-вероятно върти, ама накрая на оста няма никой. От там идва и загряването и ти е изкипяла водата. Другото което ме кара да мисля, че е тя и не циркулира водата е газта, не охлажда изпарителя и от там той е замразнал и ти е изпящала че няма газ.

И как наля 5 литра вода през пробката за обезвъздушаване :shock: . Най-вероятно като си я правил тая "финна операция", си олял всичко и си намокрил нещо и сега за това не иска да държи обороти, остави я да изсъхне и тогава пак пробвай. Най-добре си я откарай на сервиз да я видят какво е, но ако се окаже водна помпа, имам евтино оригинално решение за теб с метална турбина ;).
Последна промяна badsharki на 10 Дек 2008, 11:22, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от stanimir_hristov » 10 Дек 2008, 9:05

след малко това ще направя ще якарам на сервиз но ме съмнява дали няма да ме излъжат нещо я глава я гарнитура все пак празници идват и кои бяга от някои друг лев.. а във радиатора налях антифриз но маркуча от главата към радиатора беше празен и за това налях през пробката за обезвъздушаване на термостата и верно голямо оливане беше така че от 5 литра може да са влезли 2 литра ...снощи звъннах на двама трима маистори и се различни теории но никои не каза водна помпа всеки глава или гарнитура ...не знам маи докато не пробва всичко няма да се разбере

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 10 Дек 2008, 10:13

мойта старата беше така, както ти каза колегата водната помпа не върти, като запалиш отвори капачката на казанчето и виж дали върти водата, ако върти не е от нея, ама ако не върти иди си земи една водна помпа и си пей сърце за празниците ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от stanimir_hristov » 10 Дек 2008, 14:18

в момента маистора я обезвъздушава и ще видим дали е от помпата или гарнитура

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 10 Дек 2008, 14:45

Колега за да си сигурен, че нямаш проблем с главата направи тест за наличието на изгорели газове в антифриза! Ако нямаш такива едва ли проблема ще е главата. Друго което си мисля така както си го обяснил, е че ти си имал течност в блока, а си нямал в радиатора и до като не отвори термостата няма как да долееш и затова то си доливал през пробката за обезвъздушаване. Като добавим това, че си с газова уредба се съмнявам, че губиш антифриз някъде от където са ти взели вода за изпарителя и може от там да ти е проблема. Дано да съм ти бил полезен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 1.12.2007
Местоположение: eidfjord norway
Пол: Мъж
Детайли за колата: 520,523

аиде и аз

Мнение от боцко » 10 Дек 2008, 19:44

според моето скромно мнение тичаи на газаджия гръмнала ти мембрана на изпарителя(редуктора)
от там идва налягането в системата (охлаждащата) и проблема с работата на двигателя

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от stanimir_hristov » 10 Дек 2008, 20:58

колата цял ден беше при маистор днеска ама още не ми се е обадил явно не знае какво става.. днеска говорих с един приятел които прави коли тои е имал сашия проблем с едно дукато и се е оказало че антифриза не е бил с нужната гъстота и е замразнал в главата и се е пукнала ,,, но това са само предположения дано да не е това

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook