проблемче!е36-316'92г.прекъсване-отремонтирано!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

проблемче!е36-316'92г.прекъсване-отремонтирано!

Мнение от mladi » 09 Дек 2008, 5:15

здравейте колеги!ще споделя един проблем който ми се случи миналия месец,както си карах 316-ката(е36-92г,седан)на 5-та скорост почучствах едно придърпване за секунда,след 5 км.отново и същото ми се случи след около седмица но малко по-осезаемо и често.Единият път както си карам по инерция със 140км/ч.колата угасна(по-точно двигателя)в движение,направих 1 опит да запаля мотора но нестана и от 2-я опит успях но след като подадох малко газ защото тръгна да угасва и така се оправи.карах около 3 дена без тоя проблем но след това пак същата работа стана и дори малко по-трудно пали (по някога)колата.Завъртам клиуча,пали и веднага оборотите падат до 0 вместо да се задаржът на 750-800.Днес беше рекорда на отиване към варна, никакви проблеми на път към Добрич обаче,точно 10км.преди да вляза в града взе да прекъсва доста сериозно. В ниските до 2500 припатква,тресе,иска да гасне като си вдигна карака от газта,над 300оборота проблема не се усеща.след малко каране в града пак се оправи за малко и отново ситуацията се повтори и я паркирах пред блока,защото не се търпи!Аз си мисля ,че е от бензиновата помпа но искам и мнението на някой ентусиаст който е бил със сходният проблем или разбира повечко от БМВ да сподели мнението си,за което ще съм благодарен!!!Не съм чукал по помпата но преди 2 седмици я погледнах само дали няма разхлабени букси но уви.А същевременно да попитам ;защо по някога сутрин като запаля колата и замирисва на бенз в купето? Видиях под (долу-горе)двигателя едната сутрин че е текло малко бенз.докато загрее но казвам ,че това не се случва всеки път! Е това ми бяха въпросите,ще очаквам споделени мнения преди да съм закарал бимката на сервиз,благодаря предварително! ;)
Последна промяна mladi на 25 Дек 2008, 13:14, променена общо 2 пъти
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 09 Дек 2008, 12:29

същия проблем се случи и с мен,мотора е М43Б16 както си я карах изведнъж оборотите почнаха да падат спрях на место и огасна запалих я но държеше 300/400оборота и гаснеше като и подам повечко газ на високи обороти работеше,при мен се оказа че е дебитомер-под дебитомера има един маркуч които се беше откачил и от там е теглило колкото въздух на него му е кеф и затова ми е правило тези проблеми,свързах маркука и се оправи,самоче аз несм на газ и на мен не ми тече от никаде бензин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 09 Дек 2008, 12:41

колега аз не съм с газова уредба,карам си на бензин но ще проверя за тоя маркуч дали и при мен нее дал същия проблем!благодаря за инфото ;)
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 09 Дек 2008, 19:51

значи днес оглеждах маркучите но никой от тях не е спукан или изваден!четох доста за тоя проблем във форума но нищо конкретно всеки с различни версии!отидох пак на прекасване до един приятел дето се занимава с тия болести и след като откачи буксата на стъпковото моторче оборотите се вдигнаха до100-1100 и няма прекасване,след като сложи отново буксата на моторчето и колата се разтресе и угасна!извода е стъпково моторче но ще се помъча да го сваля и почистя макар аверчето да трърди ,че пак така ще стане рано или късно!все пак ако някой има мнение за проблема -моля споделете!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 09 Дек 2008, 20:48

На мен проблема ми излезе от ламбда сондтата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 09 Дек 2008, 21:00

buny_boy11 написа:На мен проблема ми излезе от ламбда сондтата
    Същата работа.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 09 Дек 2008, 22:59

при мен 3 пате огасва и накрая се оказа ламда сонда 8)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 10 Дек 2008, 15:03

бреее гадна работа значи :( ами чакам да ми донесат един стъпков мотор да го сложим и да видим разликата каква ще е? благодаря за мненията колеги дано при мен не е сондата че с моторчето ще се мине по-тънко от към финанси,че ето и празниците дойдоха... :roll:
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 12 Дек 2008, 17:41

Според мен опитай първо по-лесните начини-огледай за разхерметизиране като цяло по маркучите,почисти лулите на кабелите(често се окисляват)виж да няма вода в бензина,например(профилактично сипи малко спирт в резервоара)сменял ли си бензинов филтър?замисли се за такива неща преди да се хвърлиш в приключения ;)
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 12 Дек 2008, 19:08

ами колега бензинов филтър не съм смениял,гледах маркучите но не открих проблем в тях!пак ще ги огледам и ще пробвам със спирта в бензина да видим какво ще стане!?
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 12 Дек 2008, 21:08

..е то спирта все пак чудеса не прави,замисли се,ти най-добре си познаваш колата кое друго може да е
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 14 Дек 2008, 19:11

забелязах,че разходомера при постоянна газ не се застопорява на едно място а се движи на зад напред и колата дори понякога се мъяи да варви,харчи повече и е спъната доста!отвреме на време се отпушва и опак се спъва лудница общо-взето но в сряда имам уговорка при майсторчето да видим вакум-регулатора като го сменим дали ще се оправи и там други нещица ще пробваме дали ще станат!според вас това че колата не върви и понякога се оправия и пак се спъва откакво можв да е?!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525i 2004

Мнение от King^of^Darknes » 14 Дек 2008, 20:41

mladi написа:забелязах,че разходомера при постоянна газ не се застопорява на едно място а се движи на зад напред и колата дори понякога се мъяи да варви,харчи повече и е спъната доста!отвреме на време се отпушва и опак се спъва лудница общо-взето но в сряда имам уговорка при майсторчето да видим вакум-регулатора като го сменим дали ще се оправи и там други нещица ще пробваме дали ще станат!според вас това че колата не върви и понякога се оправия и пак се спъва откакво можв да е?!


Нека колегите които разбират да кажат но от това което съм чел в други теми а и в тази как са отстранили подобният проблем останалите колеги излиза че е ламбд сондата най добре ще разбереш ако идеш да я закачат на компа и ще си покаже дали е тя или не е успех и като разрешиш проблема пиши за да си от помощ и на другите с подобен проблем

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 15 Дек 2008, 4:32

King^of^Darknes написа:
mladi написа:забелязах,че разходомера при постоянна газ не се застопорява на едно място а се движи на зад напред и колата дори понякога се мъяи да варви,харчи повече и е спъната доста!отвреме на време се отпушва и опак се спъва лудница общо-взето но в сряда имам уговорка при майсторчето да видим вакум-регулатора като го сменим дали ще се оправи и там други нещица ще пробваме дали ще станат!според вас това че колата не върви и понякога се оправия и пак се спъва откакво можв да е?!


Нека колегите които разбират да кажат но от това което съм чел в други теми а и в тази как са отстранили подобният проблем останалите колеги излиза че е ламбд сондата най добре ще разбереш ако идеш да я закачат на компа и ще си покаже дали е тя или не е успех и като разрешиш проблема пиши за да си от помощ и на другите с подобен проблем
естествено колеги аз и за това отворих такава тема (знам че са много подобните) защото четох та се изчетох и чак се обърках накрайя от мнения и недоразбрани проблеми със подобен произход! Та и дори някой от темите свършват до някаде без да има разяснение дали аджеба проблема е отстранен,аз обещавам че след развръската на филма ,ще обясня всичко с подробности за да се помогне на други колеги със сходен проблем!!! ;)
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Re: проблемче!е36-316'92г.прекъсване!

Мнение от AGT » 15 Дек 2008, 12:29

mladi написа:.................А същевременно да попитам ;защо по някога сутрин като запаля колата и замирисва на бенз в купето? Видиях под (долу-горе)двигателя едната сутрин че е текло малко бенз.докато загрее но казвам ,че това не се случва всеки път!

Под всмукателните колектори има две малки маркучета за бензин.Най често се сцепват с времето и от там мирише на бензин а също и придърпва колата.Поне при мен така беше.След смяната всичко си дойде на мястото.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook