Колеги моля за мнение - полиране на стъкла на фарове

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Колеги моля за мнение - полиране на стъкла на фарове

Мнение от Peter Angelov » 08 Дек 2008, 1:08

Здрасти на всички,

имам лек проблем със стъклата на фаровете къси / дълги, съвсем леко са матирани с дребни забележки. Но все пак ме дразнят :D

Та интерисувам се имали начин да се полират стъклата и да блеснат като нови, чувал съм че се прави :roll:

Предварително благодаря :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Дек 2008, 8:44

Начина е... нови - 300+ лв за очите на гелето ;)
Иначе няма много смисъл на овехтелите лупи, да полираш стъклата :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 08 Дек 2008, 10:26

пробваи първо да ги из4истиш с времето сабират една бяла брах и тя пре4и измиги с препарат раглобиги и после мисли за полиране а е много скъпо което по тунко 4е ти доиде нови да земеш :D
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 08 Дек 2008, 10:55

dizelboy написа:пробваи първо да ги из4истиш с времето сабират една бяла брах и тя пре4и измиги с препарат раглобиги и после мисли за полиране а е много скъпо което по тунко 4е ти доиде нови да земеш :D


Здрасти, за нови не искам моите са оригинална Черна Хела и е нещо невероятно, до колкото знам и няма от къде да ги получа! Що се касае да ги разглобя нещо много ме хваща страх, да сменя само стъклата но не знам как се махат старите иначе за сега са си добре фаровете...по скоро наистина има нещо като леко опушено и малко са захабени стъклата...

Благодаря за мненията, ако може някой да ми разясни това махане на стъкла и разглобяване...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 08 Дек 2008, 13:01

По-добре недей ги разлепвай (стъклата) ;) Отвори отзад и измий лупите, но не пипай стъклата, освен ако не си уверен в това което правиш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 08 Дек 2008, 13:30

dj_ennsy_1 написа:По-добре недей ги разлепвай (стъклата) ;) Отвори отзад и измий лупите, но не пипай стъклата, освен ако не си уверен в това което правиш.


Здрасти, да и аз мисля да не пипам че много страх бера :mhihi: Да ги отворя отзад как смисъл махам крушката и фасунката или....с какво по точно се мият лупите и ще се получи ли достъп до стъклата отвътре да ги почистя поне...

Някъде да има специализирани сервизи за подобни мероприятия...

Предварително благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 10 Дек 2008, 0:44

Някъде имаше подробна тема за това, но като цяло - след като свалиш и двата фара от купето (както са си заедно с моторчето) на този за късите има 3 болта отзад (единия при мен се пада точно при моторчето за регулиране на фаровете и малко под ъгъл го развивам внимателно, за да не свалям самото моторче) - тея болтове се развиват донякъде, после леко на ръка ги развиваш докато захапят наново другата резба (поне при мен е така) и продължаваш с отверката до края. След това вадиш направо назад - можеш си изчисти и лупата и рефлектора. А лупата е на още 4 винта към самия рефлектор. Колкото до предното стъкло на фара - от вътрешната страна има пластмаса, която ми попречи да го изчистя целия, но колкото да свети по-добре - успях.

Черни Хела :roll: не съм виждал - снимки имаш ли, че се заинтригувах... сигурно много добре стоят...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Дек 2008, 0:52

dokie написа:Някъде имаше подробна тема за това, но като цяло - след като свалиш и двата фара от купето (както са си заедно с моторчето) на този за късите има 3 болта отзад (единия при мен се пада точно при моторчето за регулиране на фаровете и малко под ъгъл го развивам внимателно, за да не свалям самото моторче) - тея болтове се развиват донякъде, после леко на ръка ги развиваш докато захапят наново другата резба (поне при мен е така) и продължаваш с отверката до края. След това вадиш направо назад - можеш си изчисти и лупата и рефлектора. А лупата е на още 4 винта към самия рефлектор. Колкото до предното стъкло на фара - от вътрешната страна има пластмаса, която ми попречи да го изчистя целия, но колкото да свети по-добре - успях.

Черни Хела :roll: не съм виждал - снимки имаш ли, че се заинтригувах... сигурно много добре стоят...


Здрасти, да много добре стои, ще направя и ще ти пусна да видиш но до няколко дни че сега е разглобена и нема много за гледане...интересното е че са до колкото ги сравнявам с другине малко по разбични бих казах доста... лупата на късите ми е доста по голяма а на дългите странно има някакви разделителни... докато при нормалните не виждам подобни неща...ще опитам да видя какво ще направя и ще споделя...С какво магат да се почистят като препарати ако желаеш сподели...

Благодаря за оказаното съдействие...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 10 Дек 2008, 1:00

Можеш и сам да си ги направиш... Само че иска около 1 ден работа... И доста рисковано отлепване на стъклата... Пръкат се предните рефлектори с черен спрей... Като преди това се изчистват от лъскавата част... На дългите се режат 2 пластини които минават над крушката... Като го погледнеш как ставаш си викаш проста работа...Ама си е голям гърч... Иначе изглеждат много добре...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 10 Дек 2008, 1:06

Аз не съм ползвал специални препарати, просто с леко навлажнен и после сух парцал (памучен мисля) почистих от насложената мръсотия - захабеното с годините не мога да го махна, а и не се опитвам, че сега нямам пари за нови :mhihi: Пробвай ако искаш с препарат за чистене на стъкла - от магазин за левче има и махат мазнотиите (особено ако си пипнал с пръстите някъде - аз по лупата :mhihi: )
Колкото до черния спрей - черното поглъща светлината, а аз ги чистих за да светят, не за да не светят. + това при лупите не се виждат рефлекторите и нз има ли смисъл те да се пръскат - при обикновените фарове - да, но в случая не е ли постигнат ефекта по друг начин (със самото стъкло или знам ли :roll: )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Дек 2008, 1:08

SaSo написа:Можеш и сам да си ги направиш... Само че иска около 1 ден работа... И доста рисковано отлепване на стъклата... Пръкат се предните рефлектори с черен спрей... Като преди това се изчистват от лъскавата част... На дългите се режат 2 пластини които минават над крушката... Като го погледнеш как ставаш си викаш проста работа...Ама си е голям гърч... Иначе изглеждат много добре...


При мен са си оригинални :D Да знам че е голяа галимация това правене и тъй като са доста ценни затова се притиснявам да ги отворя и почистя..
имам един комплект нормални най много да се пробвам първо на тях :mhihi: :mhihi: :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 10 Дек 2008, 1:11

Peter Angelov написа:
SaSo написа:Можеш и сам да си ги направиш... Само че иска около 1 ден работа... И доста рисковано отлепване на стъклата... Пръкат се предните рефлектори с черен спрей... Като преди това се изчистват от лъскавата част... На дългите се режат 2 пластини които минават над крушката... Като го погледнеш как ставаш си викаш проста работа...Ама си е голям гърч... Иначе изглеждат много добре...


При мен са си оригинални :D Да знам че е голяа галимация това правене и тъй като са доста ценни затова се притиснявам да ги отворя и почистя..
имам един комплект нормални най много да се пробвам първо на тях :mhihi: :mhihi: :roll:


Колега а как прецени че са оригинални... И ако не ти бях казал че мойте са правени как щеше да разбереш че са такива ? Според мене ако не се отвори фара няма начин да разбереш дали са оригинални... Не се заяждам просто питам ....
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Дек 2008, 1:22

SaSo написа:
Peter Angelov написа:
SaSo написа:Можеш и сам да си ги направиш... Само че иска около 1 ден работа... И доста рисковано отлепване на стъклата... Пръкат се предните рефлектори с черен спрей... Като преди това се изчистват от лъскавата част... На дългите се режат 2 пластини които минават над крушката... Като го погледнеш как ставаш си викаш проста работа...Ама си е голям гърч... Иначе изглеждат много добре...


При мен са си оригинални :D Да знам че е голяа галимация това правене и тъй като са доста ценни затова се притиснявам да ги отворя и почистя..
имам един комплект нормални най много да се пробвам първо на тях :mhihi: :mhihi: :roll:


Колега а как прецени че са оригинални... И ако не ти бях казал че мойте са правени как щеше да разбереш че са такива ? Според мене ако не се отвори фара няма начин да разбереш дали са оригинални... Не се заяждам просто питам ....


Знам че не ме дъвчеш :mhihi: Просто са твърде различни от нормална Хела, през стъклото се вижда че има нещо като картон, пласмаса не мога ни кажа точно, плюс това лупите са твърде различни най малкото по големина, също габаритите са със някакво увеличение като нещо от рода на мини лупа на самото стъкло и т.н. просто с две думи нямат почти нищо общо с нашите нормални Хела...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 10 Дек 2008, 9:38

В такъв случай както ти казах и по-рано - не пипай стъклата! Отвори фара отзад - цялото тяло на лупата се сваля с 3 винтчета и можеш да я почистиш (лупата). Поне на "нормалната" Hella става така ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Дек 2008, 12:24

dj_ennsy_1 написа:В такъв случай както ти казах и по-рано - не пипай стъклата! Отвори фара отзад - цялото тяло на лупата се сваля с 3 винтчета и можеш да я почистиш (лупата). Поне на "нормалната" Hella става така ;)


Здрасти, да днес правихме лаф с един приятел и той е на същото мнение, само да се оворят внимателно отзад и да се почистят. Лупите с памучно парцалче без препарати а примерно той си е мил стъклата направо или с както колегата по горе казва с препарат за стъкла... Що се касае до стъклата отпред правя консултация с един пич много на ти с полиране и пастиране имам му голямо доверие защото знам какви чудеса направи с моята кола и ще ми прати специална паста за съклата... :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook