Спор около ремонта на TDS-овата ГНП

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: Монтана

Спор около ремонта на TDS-овата ГНП

Мнение от dani_94 » 09 Дек 2008, 21:54

По понятни причини отделям заформилия се спор в отделна тема.
Postman

ivan. написа:За ''ПЛОЧКАТА''на гнп-проблемните й детайли са:
1.Четеца-той има 8 броя Г-образни пластини(четки)затварящи цяла верига т.е.в края четките на четеца са свързани заедно,движещи се върху графитни писти.
Ако една от четките не дава хубав контакт върху ''нейната''писта се нарушава цялата верига :!: -плочката не работи правилно
Самите четки са разделени на по два реда писти с по 4 броя(аз лично си го обяснявам -единия ред входяща,а другия изходяща информация)
Проверка на четеца-сипва се гъсто масло върху платката с пистите и четеца се мести по цялата му дължина-четките трябва да оставят равномерни ''следи''.Хубаво е да има и една лупа под ръка с нея се вижда.Именно за това луфта на оста на плочката е недопустим :!:
Често тези четки се замърсяват или корозират-почистането става (най-добре според мене) с най-''ситната'' водна шкурка залита с масло-слага се върху целуфан(облицовката на кутия цигари)за защита на пистите,повдигат се внимателно четките ,за да мине шкурката от долу -две ,три движения на четеца са достатъчни
Винаги да има масло върху шкурката;
Не ги чистете с ножче;
Никога четеца да не се движи на сухо върху пистите;
Никога не чистете плочката с ''агресивен'' шпрей;
При всяко движение на четеца трябва да има смазочност;
Понякога е достатъчно само промиване на самата плочка-винаги със смазочна течност.
Ако няма хубав контакт на всички четки-много леко се притискат към платката с пистите,много внимателно,че се чупят,натискат се в самата им основа ,която е самия четец:
2.ПИСТИТЕ-
-те са на графитна основа
-износят ли се няма спасение(поне според мене)
-удърно се износват от добавки и фалшива нафта без смазочност и от движение на четеца на ''сухо'' върху тях при профилактика на плочката
-като се има предвид,че графита е един от най-здравите проводници,в повечето случай(в тези с успешен ремонт на плочката) е виновен чЕТЕЦА
-АЗ не вярвам на този МИТ с калая и ще се радвам някой ако ме убори,ако това стане значи няма да се налага покупка на нова плочка никому;
3.ТЕРМИСТОРА-за него нищо не ми ясно,за какво е там и каква роля изпълнява,мисля,чЕ ВЕНЦИ го изследваще;
4.ДИОДИТЕ-аз не съм забелязъл такива елементи в плочката,но един колега каза,че има оставам на него обясненията


cvetoslav написа:Здравейте колеги пиша отново в темата но вече като горд собственик на прекрасно работещо БМВ без тресене, менене на обороти и гаснене по 100 пъти на час. Та свързах се чрез форума разбира се с едни момчета от Монтана свестни пичове, отидох до там, около час чакане, връщане и около час събиране(понеже им занесох само главата на помпата) и още не мога да повярвам двегодишните ми мъки свършиха за миг и срещу определената сума разбира се. И аз бях убеден, че някой все пак трябва да може да ги ремонтира тия глави но две години само на камък удрям а сега резултата е на лице, ще видим за колко време дано да е за повече. Майстора ми вика 5 години гаранция :shock: викам не може ли поне 6 :mhihi: . Искам да ви кажа, че който бере тия ядове вече има решение просто са супер пичовете. Сега ще питате какво са правили къде са търкали какво са наслоявали да ви кажа почти виждам какво са правили и от дългогодишните ми ядове и четене горе долу имам представа но отидох и си платих и знам, че те с това се занимават и ако стане нещо могат да си поправят грешката та си запазвам излишните коментари относно ремонта кое как. Пожелавам на всички хиляди безаварийни километри и да си оправят колите защото сега все едно, че карам друга кола абе кеф :lol: :lol: . Поздрави на Дани от Монтана ще изпием някой път по бира (абе май уиски) като дойда някой път.


Най-голямата глупост която съм чул...
За да не говоря празни приказки, донасяш ми една електоника на помпа която вече освен че е прекъсвала, колата е угаснала, и вече не може да се запали освен чрез дърпане. Последно издихание... Отремонтирам електронният блок, и давам 5 години гаранция... Но нито един от тези способи няма да използвам... Ремонта се състой в съвсем други работи... Ти стоиш до мен и гледаш, и ако колата след моята намеса, запали от 1/4 оборот, и работи равномерно, а съответно разхода на гориво е спаднал с поне 1 литър, а съответно вървежа се е покачил поне с 20%, ще ми дължиш да го кажем 5000лв, ако не се случи така както го казах, аз ще ти ги дам... Ако си съгласен можем да се обзаложим...

Заповядай - 0886064448 Дани
Последна промяна dani_94 на 09 Дек 2008, 22:12, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 09 Дек 2008, 22:11

dani_94 написа:
ivan. написа:......


Най-голямата глупост която съм чул...
За да не говоря празни приказки, донасяш ми една електоника на помпа която вече освен че е прекъсвала, колата е угаснала, и вече не може да се запали освен чрез дърпане.......
Заповядай - 0886064448 Дани


Много моля колегата ДАНИ да посочи за каква "електроника" става дума, че аз, който хабер си нямам и понятие от електроника неможах да видя в прословутата "електронна" плочка никаква електронна част с изключение на термистора и евентуално с угоеорки за електонна част можем да приемем електромагнита... МНОГО МОЛЯ ДА МИ СЕ ОБЯСНИ КЪДЕ СЕ НАМИРА ТАЗИ ЕЛЕКТРОНИКА В ПЛОЧКАТА... МОЖЕ И НА ЛС.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: Монтана

Мнение от dani_94 » 09 Дек 2008, 22:21

predel написа:
dani_94 написа:
ivan. написа:......


Най-голямата глупост която съм чул...
За да не говоря празни приказки, донасяш ми една електоника на помпа която вече освен че е прекъсвала, колата е угаснала, и вече не може да се запали освен чрез дърпане.......
Заповядай - 0886064448 Дани


Много моля колегата ДАНИ да посочи за каква "електроника" става дума, че аз, който хабер си нямам и понятие от електроника неможах да видя в прословутата "електронна" плочка никаква електронна част с изключение на термистора и евентуално с угоеорки за електонна част можем да приемем електромагнита... МНОГО МОЛЯ ДА МИ СЕ ОБЯСНИ КЪДЕ СЕ НАМИРА ТАЗИ ЕЛЕКТРОНИКА В ПЛОЧКАТА... МОЖЕ И НА ЛС.


Няма на лично колега, тук ще си събуваме гащите сега...
Няма да ти отговарям точно и конкретно на въпроса, че може да злоупотребиш с шпрея там където не трябва... Докарваш една кола с повредена електроника на помпата, и ако Дани не я направи по описанията по горе, тогава продължаваш да пишеш тук глупости, но ако не я оправи така както твърди, ще имаш право да си пишеш глупостите отново...

Успех колеги...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 09 Дек 2008, 22:44

"Пич", защо спамиш хубавата тема??? Ако искаш някой да ти плаща или да продаваш нещо - има си място и там може да напишеш с големи букви : УСЛУГИ СРЕЩУ ЗАПЛАЩАНЕ!!!
А тука мисля, че беше за СПОДЕЛЯНЕ а не за загатки от типа на : А колко ми гори колата с дигнато ляво колело... :conf: И друго - ако те сърби някъде (около дупето) си намери кой да те "чеше" а не усирай тука колегиалността в тази общност... Като си отворен я кажи колко от клуба ходят при тебе за "ремонти" и колко познаваш, защото видимо си от Монтана, но името ти не ми говори нищо.. докато например името Анатоли мо говори и то доста... А рекламните матриали се поръчват в специална тема...
Нищо лично НО ТУК СПОДЕЛЯМЕ ИДЕИ И ПОЗНАНИЯ ЗА ДА НЕ ПЛАЩАМЕ ПО РАЗНИ "МАЙСТОРИ" И ПОСЛЕ ДА СИ ЧУПИМ ГЛАВИТЕ... Иван от Петрич ме познаваше едва от 2 дни и ми направи колата да "хвърчи" и намали разхода с 2 литра на 100 км. БЕЗ ДА МИ ЗЕМЕ 1 СТОТИНКА КАТО МИ ДАДЕ И ГАРНИТУРИ ЗА СМУКАТЕЛНИТЕ КОЛЕКТОРИ (поне 15 лв. назад за него) :bowdown: :bowdown: :bowdown:
А за личното, предположих какъв ще е отговора ти и мислех да избегнеш наглостта, но уви - ти не разбираш от намеци. Прочети малко по нагоре и забележи, че съм написал цената много точно. Защо ли? Може би имам някакви наблюдения и... абе мани, що да се ядосвам за глуости като тези...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2008, 23:17

Най-голямата глупост която съм чул...
За да не говоря празни приказки, донасяш ми една електоника на помпа която вече освен че е прекъсвала, колата е угаснала, и вече не може да се запали освен чрез дърпане. Последно издихание... Отремонтирам електронният блок, и давам 5 години гаранция... Но нито един от тези способи няма да използвам... Ремонта се състой в съвсем други работи... Ти стоиш до мен и гледаш, и ако колата след моята намеса, запали от 1/4 оборот, и работи равномерно, а съответно разхода на гориво е спаднал с поне 1 литър, а съответно вървежа се е покачил поне с 20%, ще ми дължиш да го кажем 5000лв, ако не се случи така както го казах, аз ще ти ги дам... Ако си съгласен можем да се обзаложим...


Айде,"тайнството" продължава-като си такъв майстор и обиждаш отгоре на всичко,вземи кажи какво правиш,няма да ти вземеме клиентите,занимаваме се със съвсем други неща.След като си такъв специалист би трябвало да знаеш ,че не всичко зависи от плочката-ще ти докарам една кола с разтегната верига и ще ти гледам сеира как ще и оправиш топлият старт с ремонт на плочката.И баса е малко несериозен-ще купиш нова плочка за 800лв., ще прибереш 4200 и ще кажеш ,че си я оправил. ;)

А сега разбрах номера-"тайнството" струвало 150 лв.-очевидно е много трудно да се извърши и то върху свален "електронен" блок :confused:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 10 Дек 2008, 0:12

dani_94 написа:
predel написа:
dani_94 написа:
ivan. написа:......


Най-голямата глупост която съм чул...
За да не говоря празни приказки, донасяш ми една електоника на помпа която вече освен че е прекъсвала, колата е угаснала, и вече не може да се запали освен чрез дърпане.......
Заповядай - 0886064448 Дани


Много моля колегата ДАНИ да посочи за каква "електроника" става дума, че аз, който хабер си нямам и понятие от електроника неможах да видя в прословутата "електронна" плочка никаква електронна част с изключение на термистора и евентуално с угоеорки за електонна част можем да приемем електромагнита... МНОГО МОЛЯ ДА МИ СЕ ОБЯСНИ КЪДЕ СЕ НАМИРА ТАЗИ ЕЛЕКТРОНИКА В ПЛОЧКАТА... МОЖЕ И НА ЛС.


Няма на лично колега, тук ще си събуваме гащите сега...
Няма да ти отговарям точно и конкретно на въпроса, че може да злоупотребиш с шпрея там където не трябва... Докарваш една кола с повредена електроника на помпата, и ако Дани не я направи по описанията по горе, тогава продължаваш да пишеш тук глупости, но ако не я оправи така както твърди, ще имаш право да си пишеш глупостите отново...

Успех колеги...
колега да те питам-има ли значение къде ще е щуцера на излишното гориво на капака на плочката :?: или и на тези им хвана цаката ;)
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Дек 2008, 0:19

zvetiko написа:
Най-голямата глупост която съм чул...
За да не говоря празни приказки, донасяш ми една електоника на помпа която вече освен че е прекъсвала, колата е угаснала, и вече не може да се запали освен чрез дърпане. Последно издихание... Отремонтирам електронният блок, и давам 5 години гаранция... Но нито един от тези способи няма да използвам... Ремонта се състой в съвсем други работи... Ти стоиш до мен и гледаш, и ако колата след моята намеса, запали от 1/4 оборот, и работи равномерно, а съответно разхода на гориво е спаднал с поне 1 литър, а съответно вървежа се е покачил поне с 20%, ще ми дължиш да го кажем 5000лв, ако не се случи така както го казах, аз ще ти ги дам... Ако си съгласен можем да се обзаложим...


Айде,"тайнството" продължава-като си такъв майстор и обиждаш отгоре на всичко,вземи кажи какво правиш,няма да ти вземеме клиентите,занимаваме се със съвсем други неща.След като си такъв специалист би трябвало да знаеш ,че не всичко зависи от плочката-ще ти докарам една кола с разтегната верига и ще ти гледам сеира как ще и оправиш топлият старт с ремонт на плочката.И баса е малко несериозен-ще купиш нова плочка за 800лв., ще прибереш 4200 и ще кажеш ,че си я оправил. ;)

А сега разбрах номера-"тайнството" струвало 150 лв.-очевидно е много трудно да се извърши и то върху свален "електронен" блок :confused:


Здрасти, искам и аз да се включа във ваша подкрепа! Познавам повечето от контактите си тук във форума и съм изключително изненадан от отношението което има между нас в положителна насока! Дали се познаваме лично дали само от тук това няма значение важно е че имаш все пак с някой да споделиш и евентуално да си решиш редица проблеми!! Просто има готини пичове и организация, лека полека и аз започнах да помагам с каквото мога, като не разбирам просто си малча и се стремя да науча нещо!

Що се касае до колегата от Монтана искам да му кажа че не открива топлата вода! Познавам във Варна поне двама души които ги правят тея тъпи плочки, но не влизат в BMW обществото не се заяждат и не са го докарали да търсят печелбарство от това! Колега ако имаш нещо да кажеш и ако можеш да помогнеш направиго то ще ти се върне стократно нали се сещаш че дори примерно аз да разбера от теб как се прави няма да седна да се замятам с плочката по главата а напротив ще кажа еее ще пиша на пича и ще ми е оправи! Давам пример днес зъвнях на един от най добрите в пастиране и подръжка на коли в България, приятели сме ходил съм 2 пъти и му споделих проблем и веднага се отзова..това е отношение а парите са си пари то пак се плаща....

извинявам се за писането от мен в темата но мисля че съм прав...

Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: Монтана

Мнение от dani_94 » 10 Дек 2008, 0:35

Peter Angelov написа:
zvetiko написа:
Най-голямата глупост която съм чул...
За да не говоря празни приказки, донасяш ми една електоника на помпа която вече освен че е прекъсвала, колата е угаснала, и вече не може да се запали освен чрез дърпане. Последно издихание... Отремонтирам електронният блок, и давам 5 години гаранция... Но нито един от тези способи няма да използвам... Ремонта се състой в съвсем други работи... Ти стоиш до мен и гледаш, и ако колата след моята намеса, запали от 1/4 оборот, и работи равномерно, а съответно разхода на гориво е спаднал с поне 1 литър, а съответно вървежа се е покачил поне с 20%, ще ми дължиш да го кажем 5000лв, ако не се случи така както го казах, аз ще ти ги дам... Ако си съгласен можем да се обзаложим...


Айде,"тайнството" продължава-като си такъв майстор и обиждаш отгоре на всичко,вземи кажи какво правиш,няма да ти вземеме клиентите,занимаваме се със съвсем други неща.След като си такъв специалист би трябвало да знаеш ,че не всичко зависи от плочката-ще ти докарам една кола с разтегната верига и ще ти гледам сеира как ще и оправиш топлият старт с ремонт на плочката.И баса е малко несериозен-ще купиш нова плочка за 800лв., ще прибереш 4200 и ще кажеш ,че си я оправил. ;)

А сега разбрах номера-"тайнството" струвало 150 лв.-очевидно е много трудно да се извърши и то върху свален "електронен" блок :confused:


Здрасти, искам и аз да се включа във ваша подкрепа! Познавам повечето от контактите си тук във форума и съм изключително изненадан от отношението което има между нас в положителна насока! Дали се познаваме лично дали само от тук това няма значение важно е че имаш все пак с някой да споделиш и евентуално да си решиш редица проблеми!! Просто има готини пичове и организация, лека полека и аз започнах да помагам с каквото мога, като не разбирам просто си малча и се стремя да науча нещо!

Що се касае до колегата от Монтана искам да му кажа че не открива топлата вода! Познавам във Варна поне двама души които ги правят тея тъпи плочки, но не влизат в BMW обществото не се заяждат и не са го докарали да търсят печелбарство от това! Колега ако имаш нещо да кажеш и ако можеш да помогнеш направиго то ще ти се върне стократно нали се сещаш че дори примерно аз да разбера от теб как се прави няма да седна да се замятам с плочката по главата а напротив ще кажа еее ще пиша на пича и ще ми е оправи! Давам пример днес зъвнях на един от най добрите в пастиране и подръжка на коли в България, приятели сме ходил съм 2 пъти и му споделих проблем и веднага се отзова..това е отношение а парите са си пари то пак се плаща....

извинявам се за писането от мен в темата но мисля че съм прав...

Успех


Батко, опитай пак утре, днес не се получи много добре с пастирането, тук говорим за по сложни неща...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Дек 2008, 0:38

dani_94 написа:
Peter Angelov написа:
zvetiko написа:
Най-голямата глупост която съм чул...
За да не говоря празни приказки, донасяш ми една електоника на помпа която вече освен че е прекъсвала, колата е угаснала, и вече не може да се запали освен чрез дърпане. Последно издихание... Отремонтирам електронният блок, и давам 5 години гаранция... Но нито един от тези способи няма да използвам... Ремонта се състой в съвсем други работи... Ти стоиш до мен и гледаш, и ако колата след моята намеса, запали от 1/4 оборот, и работи равномерно, а съответно разхода на гориво е спаднал с поне 1 литър, а съответно вървежа се е покачил поне с 20%, ще ми дължиш да го кажем 5000лв, ако не се случи така както го казах, аз ще ти ги дам... Ако си съгласен можем да се обзаложим...


Айде,"тайнството" продължава-като си такъв майстор и обиждаш отгоре на всичко,вземи кажи какво правиш,няма да ти вземеме клиентите,занимаваме се със съвсем други неща.След като си такъв специалист би трябвало да знаеш ,че не всичко зависи от плочката-ще ти докарам една кола с разтегната верига и ще ти гледам сеира как ще и оправиш топлият старт с ремонт на плочката.И баса е малко несериозен-ще купиш нова плочка за 800лв., ще прибереш 4200 и ще кажеш ,че си я оправил. ;)

А сега разбрах номера-"тайнството" струвало 150 лв.-очевидно е много трудно да се извърши и то върху свален "електронен" блок :confused:


Здрасти, искам и аз да се включа във ваша подкрепа! Познавам повечето от контактите си тук във форума и съм изключително изненадан от отношението което има между нас в положителна насока! Дали се познаваме лично дали само от тук това няма значение важно е че имаш все пак с някой да споделиш и евентуално да си решиш редица проблеми!! Просто има готини пичове и организация, лека полека и аз започнах да помагам с каквото мога, като не разбирам просто си малча и се стремя да науча нещо!

Що се касае до колегата от Монтана искам да му кажа че не открива топлата вода! Познавам във Варна поне двама души които ги правят тея тъпи плочки, но не влизат в BMW обществото не се заяждат и не са го докарали да търсят печелбарство от това! Колега ако имаш нещо да кажеш и ако можеш да помогнеш направиго то ще ти се върне стократно нали се сещаш че дори примерно аз да разбера от теб как се прави няма да седна да се замятам с плочката по главата а напротив ще кажа еее ще пиша на пича и ще ми е оправи! Давам пример днес зъвнях на един от най добрите в пастиране и подръжка на коли в България, приятели сме ходил съм 2 пъти и му споделих проблем и веднага се отзова..това е отношение а парите са си пари то пак се плаща....

извинявам се за писането от мен в темата но мисля че съм прав...

Успех


Батко, опитай пак утре, днес не се получи много добре с пастирането, тук говорим за по сложни неща...


офф убий тъпака с малчание са казали хората...друго да ти кажа ли :roll: ооо свещенна простота възкликнал Ян Хус на кладата...
Бегай че си смешен....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 10 Дек 2008, 2:21

Здравейте,
колега dani_94 мислиш ли че след като разкажеш тука как става този ремонт и ще ти свърши кариерата като майстор. Мислиш ли че тука пишещите всички са майстори които чакат тази златна възможност да ти откраднат "ключа от къщата'ти" и да започнат да си оправят плочките сами пък и да продават тази услуга. Пичовете тука се стараят да напишат нещо полезно което са го научили с опит и отгоре на това са се постаряли да снимат и да напишат тези процедури. Мислиш ли че сега вече майторите ще останат без работа за смяна на гранитура на ГНП или за настройката и.
След тези неща които пишеш за най големите глупости изписани тука, и пари да ми дадеш, и доживотна гаранция за електрониката на помпата на който щуцера му е от зад а не от-горе, не бих се възползвал от улугите ти!
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 10 Дек 2008, 2:29

Не си правете труда да убеждавате . Щом се стига до "кандърми " на някой ,пишете го аут . За съжаление има и други подобни случаи .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 10 Дек 2008, 4:09

виждам че дори и на теория тдс-а създава проблеми ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: Монтана

Мнение от dani_94 » 10 Дек 2008, 8:25

swh_bmw написа:Здравейте,
колега dani_94 мислиш ли че след като разкажеш тука как става този ремонт и ще ти свърши кариерата като майстор. Мислиш ли че тука пишещите всички са майстори които чакат тази златна възможност да ти откраднат "ключа от къщата'ти" и да започнат да си оправят плочките сами пък и да продават тази услуга. Пичовете тука се стараят да напишат нещо полезно което са го научили с опит и отгоре на това са се постаряли да снимат и да напишат тези процедури. Мислиш ли че сега вече майторите ще останат без работа за смяна на гранитура на ГНП или за настройката и.
След тези неща които пишеш за най големите глупости изписани тука, и пари да ми дадеш, и доживотна гаранция за електрониката на помпата на който щуцера му е от зад а не от-горе, не бих се възползвал от улугите ти!
Поздрави


Изобщо не ми е това мисълта... Дори и да разкажа, никой няма нужните инструменти и познания за ремонта и... Само едно нещо да направиш грешно и може автомобилът ти да не запали или така да се изфорсира че да ти гръмне двигателя... Затова мисля, че форума е място да си помагаме, и аз казвам че може да се отремонтира с гаранция 5 години, за скромната сума от 150лв., а не да давате за нова плочка 1000-1100лв. Според моите представи, това е помощ, а според вас ако е вреда, спирам на момента и си трия акаунта от форума ви, а вие може да си купувате нови, а може и втора употреба от моргите, без да знаете дали е добра и кога отново ще стане проблема...

Ето ви темата и ако има някой нужда от нашата помощ, моля да заповяда, немога на никой да кажа как се ремонтира, както се казва: занаят се краде, а не се подарява...

cvetoslav написа:Здравейте колеги пиша отново в темата но вече като горд собственик на прекрасно работещо БМВ без тресене, менене на обороти и гаснене по 100 пъти на час. Та свързах се чрез форума разбира се с едни момчета от Монтана свестни пичове, отидох до там, около час чакане, връщане и около час събиране(понеже им занесох само главата на помпата) и още не мога да повярвам двегодишните ми мъки свършиха за миг и срещу определената сума разбира се. И аз бях убеден, че някой все пак трябва да може да ги ремонтира тия глави но две години само на камък удрям а сега резултата е на лице, ще видим за колко време дано да е за повече. Майстора ми вика 5 години гаранция :shock: викам не може ли поне 6 :mhihi: . Искам да ви кажа, че който бере тия ядове вече има решение просто са супер пичовете. Сега ще питате какво са правили къде са търкали какво са наслоявали да ви кажа почти виждам какво са правили и от дългогодишните ми ядове и четене горе долу имам представа но отидох и си платих и знам, че те с това се занимават и ако стане нещо могат да си поправят грешката та си запазвам излишните коментари относно ремонта кое как. Пожелавам на всички хиляди безаварийни километри и да си оправят колите защото сега все едно, че карам друга кола абе кеф :lol: :lol: . Поздрави на Дани от Монтана ще изпием някой път по бира (абе май уиски) като дойда някой път.


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

Успех колеги...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 10 Дек 2008, 10:55

Спорете колкото искате, докато добрият тон стои ще стои и темата :).
Аз лично подкрепям кратката реплика на kirililiev, която остана почти незабелязана и не бих влязъл доброволно в този филм докато все още мога да карам Е34 с бензинов двигател. Ако ми е бавна на ниски обороти ще мисля за свръхпълнене а не за дизелов двигател.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 10 Дек 2008, 12:32

Колега всички ли видове плочки ремонтираш :?:
Защо си мисля,че говориш за другите плочки :roll: :?:
иначе спор няма 600>150
Тука в тази тема -последното мнение-още ли държиш на него :?:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=15
И се извинявам, ако наистина съм написъл глупост-просто по този начин тръгна един тдс :uups:
Последна промяна ivan. на 10 Дек 2008, 13:45, променена общо 1 път
Изображение
by ''kompleksa''

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook