Е60 300 коня за продан
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Можете да погледнете в другата му тема в тунунг раздела,там е дал и снимки на мотора,който по разбира да си каже мнението.
обичам BMW
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Sapa написа:Компресора може и да е помогнал за белята но нека видим какво е станало преди да правим бързи заключения. Това не е първото БМВ с компресор няма и да е последното а и този двигател е един от най-често компресираните (М54). В понеделник най-късно ще знаем истината.
Между другото след като преспах няколко нощи ми се появи една йезуитска идея. М54Б30 влиза точно на мястото на М54Б25 без доработки (ако не броим софтуера). Ако се окаже че двигателя е за смяна направо ще си взема един 3.0 (струва колкото и 2.5).
Сега, интересната част - ако се окаже че компресора няма пряка вина за проблема (например запушен катализатор или слабо налягане на бензиновата помпа) - компресорния кит се монтира по-същия начин на 3.0, разликата е само в ролката и софтуера (който така или иначе ще сменя) - това занчи 340 к.с. и 420 Нм. Луд ли съм?
Е чак пък луд! Ама, ако я направиш ей тая работа напълно ще си оправдаеш лафа от подписа!

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Странно,
тъкмо се замислях за чарджър ...
_______________________________________
ПП. Нещо такова (линка е бъгав, но ще намериш секцията на БМВ): http://www.vf-engineering.com/index.php ... he_996.php
тъкмо се замислях за чарджър ...

_______________________________________
ПП. Нещо такова (линка е бъгав, но ще намериш секцията на БМВ): http://www.vf-engineering.com/index.php ... he_996.php
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Като стана дума за charger-и... (2)
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=632455
това е продукт на същата "набедена" фирма от темата на колегата
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=632455
това е продукт на същата "набедена" фирма от темата на колегата

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Допълнение към горния пост - става дума за чарджване на новата М3-ка
Тук ЕСС Тунинг са изкарали 601 коня на гумите при 9psi налягане,
при 8400 оборота и това при нормално гориво.
чак съм се замислил

Тук ЕСС Тунинг са изкарали 601 коня на гумите при 9psi налягане,
при 8400 оборота и това при нормално гориво.

чак съм се замислил



- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Абе и аз така знам за ЕСС, ама на - стана
Не мисля че е от монтажа, по-скоро нещо по самата кола - например системата за налягане на бензина (помпа, филтър, клапан...) или дебитомер - нещо което може да не е оказвало влияние без компресора но с него да да стопи буталата. Софтуера си е от ЕСС
Моя беше грешката че не отидох да замеря A/F като хората при натоварване, но човек се учи.
М/у другото за сега съпорт-а на ЕСС е ОК. ПОмагат ми да си сложа 3.0 двигател с подходящия софтур

Не мисля че е от монтажа, по-скоро нещо по самата кола - например системата за налягане на бензина (помпа, филтър, клапан...) или дебитомер - нещо което може да не е оказвало влияние без компресора но с него да да стопи буталата. Софтуера си е от ЕСС
Моя беше грешката че не отидох да замеря A/F като хората при натоварване, но човек се учи.
М/у другото за сега съпорт-а на ЕСС е ОК. ПОмагат ми да си сложа 3.0 двигател с подходящия софтур

Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
дай поздрави на ХАНС там в съпорта
макар че е леко педер@ст...за да ти реши проблема трябва да му го изкараш с ченгел...в гърция половината компресирани бмвта са с ЕСС и то на 2.5 двигател и даже затова нарочно пуснах тема там с твоя проблем
от там ми казаха да те питам какъв модел е твоя компресор?ТС1 или ТС2?
туйн скрю 1 е без интеркулер и не е подходящо за топли климати..даже ако е над 30 градуса не е препоръчително да караш колата или ако я караш с по малко налягане И НИКОГА НА ЗАДРЪСТВАНЕ!
туин скру 2 е с интеркулер и се избягват такива проблеми но иска едно време да "обработиш" двигателя...комплектът включва всичко необходимо даже по големи дюзи за да нахраниш двигателя така че този комплект ако имаш инструменти можеш да го инсталираш сам вкъщи..
тоя ХАНС какво има да каже по въпроса??да не ти е пробутал комплект за друг модел например за Z4 ???
айде пиши малко повече и следващия път скокни до гърция да ти го направят то ЕСС за 10 часа го монтират професионално...
чао засега приятелю

от там ми казаха да те питам какъв модел е твоя компресор?ТС1 или ТС2?
туйн скрю 1 е без интеркулер и не е подходящо за топли климати..даже ако е над 30 градуса не е препоръчително да караш колата или ако я караш с по малко налягане И НИКОГА НА ЗАДРЪСТВАНЕ!
туин скру 2 е с интеркулер и се избягват такива проблеми но иска едно време да "обработиш" двигателя...комплектът включва всичко необходимо даже по големи дюзи за да нахраниш двигателя така че този комплект ако имаш инструменти можеш да го инсталираш сам вкъщи..
тоя ХАНС какво има да каже по въпроса??да не ти е пробутал комплект за друг модел например за Z4 ???
айде пиши малко повече и следващия път скокни до гърция да ти го направят то ЕСС за 10 часа го монтират професионално...
чао засега приятелю
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Ханс е пич, досега е помагал без проблем. Има там един друг разбирач - Асбьорн който изглежда е техническия спец (Ханс е по-скоро по логитиката май) който наистина отговаря с по 2 думи и трудно се разбираме но е кооперативен като цяло. Сега ми е обещал като си туря новия 3.0 двиг да ми прати верния софтуер
Моя кит е ТС2 с всичките му екстри, включително и интеркулера, така че не е това проблема, както ти казваш и инсталацията му е лесна
Според ЕСС (Асбьорн) проблема е или в дебитомера или в системата за подаване на горивото (помпа, филтър, клапан). Като сложа новото двиг ше ги сменя и че видим
Къде в Гърция е това? Може да мина като го оправя да чекнете че всичко е ОК
Моя кит е ТС2 с всичките му екстри, включително и интеркулера, така че не е това проблема, както ти казваш и инсталацията му е лесна

Според ЕСС (Асбьорн) проблема е или в дебитомера или в системата за подаване на горивото (помпа, филтър, клапан). Като сложа новото двиг ше ги сменя и че видим
Къде в Гърция е това? Може да мина като го оправя да чекнете че всичко е ОК
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани