Отвивам капачката на маслото и гасне ??
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Отвивам капачката на маслото и гасне ??
Направи го на студен мотор. Колеги сигурно ми е много тъп въпроса ама ... не съм имал БМВ карам го от 1-месец. И все още съм на тръни дали съм купил поредния "боклук" Значи тази сутрин след преглед на масло, антифриз,...... запалих както беше студен мотора отвих капачката на маслото и веднага паднаха оборотите и почна да работи неравномерно още малко и ще огасне..... сложих си ръката на гърловината от нея не духа ... ами смуче ?? като я запуших с ръка се получава вакум веднага си се оправиха оборотите дали е нормално това или се занимавам с простотии? масло не ми гори поне за първите 1400км. си стои така както съм го налял колата си върви много добре гори си нормално всичко иначе си е наред....
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Карай си колата и както казва колегата не се вкарвай в размисли.Нормално е.Кофти ще е ако почне да духа.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- Ivaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: London,UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 Convertible
Re: Отвивам капачката на маслото и гасне ??
ALFA155Ts написа:Направи го на студен мотор. Колеги сигурно ми е много тъп въпроса ама ... не съм имал БМВ карам го от 1-месец. И все още съм на тръни дали съм купил поредния "боклук" Значи тази сутрин след преглед на масло, антифриз,...... запалих както беше студен мотора отвих капачката на маслото и веднага паднаха оборотите и почна да работи неравномерно още малко и ще огасне..... сложих си ръката на гърловината от нея не духа ... ами смуче ?? като я запуших с ръка се получава вакум веднага си се оправиха оборотите дали е нормално това или се занимавам с простотии? масло не ми гори поне за първите 1400км. си стои така както съм го налял колата си върви много добре гори си нормално всичко иначе си е наред....
Така се случва колега защото разхерметезираш мотора,затова почва да губи обороти.Ако отвиеш капачката на маслото докато е още студена може направо и да изгасне колата,а ако е загряла губи обороти.Всичко това е напълно нормално!

Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Добре, а като отвъртиш на работещ мотор след това има ли някаква
задължителна процедура, или просто си завиваш капачката?
задължителна процедура, или просто си завиваш капачката?
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Завиваш колега -по часовниковата стрелкаKarlo написа:Добре, а като отвъртиш на работещ мотор след това има ли някаква
задължителна процедура, или просто си завиваш капачката?



Нищо лично ,Просто бизнес !
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
i4koo написа:Завиваш колега -по часовниковата стрелкаKarlo написа:Добре, а като отвъртиш на работещ мотор след това има ли някаква
задължителна процедура, или просто си завиваш капачката?![]()
![]()
и палиш



BMW - Усещане за автомобил
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Но преди да сложиш капачката изтрий хубаво уплътнението на самата капачка и гърловината на която я завиваш,защото иначе винаги около нея ще имаш масло....и колега,нищо лично,но недей отваря капачката при работещ мотор.Това са трикове за псевдо разбирачи от който нищо не можеш да разбереш за състоянието на автомобила.......това е БМВ т.е. карай си колата без да проявяваш ненужно въображение ако не ти прави проблем....Пак казвам,нищо лично..
- Bobi 70
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 29.08.2007
- Местоположение: гр.Лозница, обл.Разград
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 и Е-38
- Детайли за колата: Е-39 - 520, 09.1998г., бензин/газ, прекрасна, жал ми е да я продам
Е-38 - 740, 1995г., бензин/газ, автомат, още по-прекрасна (за мен)
Извинявай колега, но не мисля, че "това са трикове на псевдо разбирачи" (като се замисля обаче май и аз съм такъв, въпреки че уж имам общи познания). Та мисълта ми е следната: Проверката с развиването на капачката е именно за да се установи дали мотора "духа". Ако е така, развиваш, оставяш капачката на мястото, подаваш газ и виждаш как отива ..... незнам си къде. Тогава започваш ти да духаш (правиш ремонт). Ако всичко е ОК, както всички знаем създава се вакум, капачката прилепва а колата работи нормално и всичко е 

- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани