Въпрос за съединителя.
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Въпрос за съединителя.
Преди малко сменихме притискателя феродовия диск и маховика че моя беше пълна скръб.
Но педала все още си отделя горе възможо ли е понеже спирачната течност в казанчето беше под миниумума абе май въобще нямаше в казанчето де да е засмукал въздух и затов все още да отделя горе въпреки че всичко е сменено.
Но педала все още си отделя горе възможо ли е понеже спирачната течност в казанчето беше под миниумума абе май въобще нямаше в казанчето де да е засмукал въздух и затов все още да отделя горе въпреки че всичко е сменено.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Postman написа:Ако има въздух ще винаги ще започва да отделя по-долу отколкото ако няма въздух, така че не виждам как може да е от въздуха. Освен това при нов съединител отделянето също е сравнително високо (горе).
И аз не мога да си го обясня ако някой може да помогне със съвет ще му бъда благодарен възможно ли е проблема да е във вилката на аксиалния лагер.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
бе аз не разбирам много ама се си мисля че с новия съединител трябва да отделя долу и все пак ако не ви мързи обезвъздушете с-мата!Postman написа:Ако има въздух ще винаги ще започва да отделя по-долу отколкото ако няма въздух, така че не виждам как може да е от въздуха. Освен това при нов съединител отделянето също е сравнително високо (горе).

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
И аз съм на мнение, че с нов съединител трябва да отделя по-долу, поне така е при мен, новият е ЗАКС, е беше нов, доста време мина и км.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Незнам и аз немога да си го обясня ако някой може да помогне по някакъв начин ще му бъда благодарен.
Денят, в който си взех колата след смяната на съеднителя, т.е. когато е бил практически на 0 км и започнах да я карам, съединителя ми започваше да буксува след леко натискане на педала, да кажем ако го натисна на 1/3. Самото отделяне, ако е започнало на 1/3 свършваше да кажем на 2/3 от пълния ход. Говоря за първия ден, какъвто подозирам е случая с колегата, понеже и писал "преди малко".
В момента, подозирам че поради сработването на триещите повърхнини, при натиснат напълно педал и постепенно отпускане съединителя започва да зацепва пак на 1/3 от пода но е напълно зацепил по-бързо от преди - да кажем на 1/2 от пълния ход, а не както в началото на 1/3 от горното крайно положение.
Аз съшо смених 2-та диска, лагера и маховика и за мен лично това поведение не е тревожно
В момента, подозирам че поради сработването на триещите повърхнини, при натиснат напълно педал и постепенно отпускане съединителя започва да зацепва пак на 1/3 от пода но е напълно зацепил по-бързо от преди - да кажем на 1/2 от пълния ход, а не както в началото на 1/3 от горното крайно положение.
Аз съшо смених 2-та диска, лагера и маховика и за мен лично това поведение не е тревожно

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Re: Въпрос за съединителя.
littlerock написа:Преди малко сменихме притискателя феродовия диск и маховика че моя беше пълна скръб.
Но педала все още си отделя горе възможо ли е понеже спирачната течност в казанчето беше под миниумума абе май въобще нямаше в казанчето де да е засмукал въздух и затов все още да отделя горе въпреки че всичко е сменено.
а е то принципно понеже е нямала спира4на те4ност саединителя затва е оделял много горе ако беше долял преди да го смниете щеще да рабереш разликата сега след като го смени доляли те4ност



- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Въпрос за съединителя.
dizelboy написа:littlerock написа:Преди малко сменихме притискателя феродовия диск и маховика че моя беше пълна скръб.
Но педала все още си отделя горе възможо ли е понеже спирачната течност в казанчето беше под миниумума абе май въобще нямаше в казанчето де да е засмукал въздух и затов все още да отделя горе въпреки че всичко е сменено.
а е то принципно понеже е нямала спира4на те4ност саединителя затва е оделял много горе ако беше долял преди да го смниете щеще да рабереш разликата сега след като го смени доляли те4ност
Да колега долял съм и чакам да видим какъв ще е резултата.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Re: Въпрос за съединителя.
littlerock написа:dizelboy написа:littlerock написа:Преди малко сменихме притискателя феродовия диск и маховика че моя беше пълна скръб.
Но педала все още си отделя горе възможо ли е понеже спирачната течност в казанчето беше под миниумума абе май въобще нямаше в казанчето де да е засмукал въздух и затов все още да отделя горе въпреки че всичко е сменено.
а е то принципно понеже е нямала спира4на те4ност саединителя затва е оделял много горе ако беше долял преди да го смниете щеще да рабереш разликата сега след като го смени доляли те4ност
Да колега долял съм и чакам да видим какъв ще е резултата.
после да кажеш а имаше и друг момент 4е като го смениш в на4алото се отгоре заси4аше после с времето си се нормализира и се регулира сам поне така при мен беше




- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
както каза колегата " remaka" по горе по хубаво си обезвъздущи системата за всеки случай
иначе извинявам се за офф топик въпроса ама колко ти излезе цялата операция ? колко пара ?
иначе извинявам се за офф топик въпроса ама колко ти излезе цялата операция ? колко пара ?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
intention написа:както каза колегата " remaka" по горе по хубаво си обезвъздущи системата за всеки случай
иначе извинявам се за офф топик въпроса ама колко ти излезе цялата операция ? колко пара ?
Комплекта ми легна 450лв притискател,феродов диск и лагер работата от мен и един приятел за помощ.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани