Въпрос за съединителя.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Въпрос за съединителя.

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Дек 2008, 15:13

Преди малко сменихме притискателя феродовия диск и маховика че моя беше пълна скръб.
Но педала все още си отделя горе възможо ли е понеже спирачната течност в казанчето беше под миниумума абе май въобще нямаше в казанчето де да е засмукал въздух и затов все още да отделя горе въпреки че всичко е сменено.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 06 Дек 2008, 20:43

Ако има въздух ще винаги ще започва да отделя по-долу отколкото ако няма въздух, така че не виждам как може да е от въздуха. Освен това при нов съединител отделянето също е сравнително високо (горе).

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Дек 2008, 22:02

Postman написа:Ако има въздух ще винаги ще започва да отделя по-долу отколкото ако няма въздух, така че не виждам как може да е от въздуха. Освен това при нов съединител отделянето също е сравнително високо (горе).

И аз не мога да си го обясня ако някой може да помогне със съвет ще му бъда благодарен възможно ли е проблема да е във вилката на аксиалния лагер.

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 06 Дек 2008, 22:16

Postman написа:Ако има въздух ще винаги ще започва да отделя по-долу отколкото ако няма въздух, така че не виждам как може да е от въздуха. Освен това при нов съединител отделянето също е сравнително високо (горе).
бе аз не разбирам много ама се си мисля че с новия съединител трябва да отделя долу и все пак ако не ви мързи обезвъздушете с-мата! ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 06 Дек 2008, 22:31

И аз съм на мнение, че с нов съединител трябва да отделя по-долу, поне така е при мен, новият е ЗАКС, е беше нов, доста време мина и км.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Дек 2008, 22:45

Незнам и аз немога да си го обясня ако някой може да помогне по някакъв начин ще му бъда благодарен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 07 Дек 2008, 0:53

Денят, в който си взех колата след смяната на съеднителя, т.е. когато е бил практически на 0 км и започнах да я карам, съединителя ми започваше да буксува след леко натискане на педала, да кажем ако го натисна на 1/3. Самото отделяне, ако е започнало на 1/3 свършваше да кажем на 2/3 от пълния ход. Говоря за първия ден, какъвто подозирам е случая с колегата, понеже и писал "преди малко".
В момента, подозирам че поради сработването на триещите повърхнини, при натиснат напълно педал и постепенно отпускане съединителя започва да зацепва пак на 1/3 от пода но е напълно зацепил по-бързо от преди - да кажем на 1/2 от пълния ход, а не както в началото на 1/3 от горното крайно положение.
Аз съшо смених 2-та диска, лагера и маховика и за мен лично това поведение не е тревожно :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Re: Въпрос за съединителя.

Мнение от dizelboy » 07 Дек 2008, 9:49

littlerock написа:Преди малко сменихме притискателя феродовия диск и маховика че моя беше пълна скръб.
Но педала все още си отделя горе възможо ли е понеже спирачната течност в казанчето беше под миниумума абе май въобще нямаше в казанчето де да е засмукал въздух и затов все още да отделя горе въпреки че всичко е сменено.


а е то принципно понеже е нямала спира4на те4ност саединителя затва е оделял много горе ако беше долял преди да го смниете щеще да рабереш разликата сега след като го смени доляли те4ност
ИзображениеИзображение
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Въпрос за съединителя.

Мнение от LiTtLeRoCk » 07 Дек 2008, 21:53

dizelboy написа:
littlerock написа:Преди малко сменихме притискателя феродовия диск и маховика че моя беше пълна скръб.
Но педала все още си отделя горе възможо ли е понеже спирачната течност в казанчето беше под миниумума абе май въобще нямаше в казанчето де да е засмукал въздух и затов все още да отделя горе въпреки че всичко е сменено.


а е то принципно понеже е нямала спира4на те4ност саединителя затва е оделял много горе ако беше долял преди да го смниете щеще да рабереш разликата сега след като го смени доляли те4ност


Да колега долял съм и чакам да видим какъв ще е резултата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Re: Въпрос за съединителя.

Мнение от dizelboy » 08 Дек 2008, 10:23

littlerock написа:
dizelboy написа:
littlerock написа:Преди малко сменихме притискателя феродовия диск и маховика че моя беше пълна скръб.
Но педала все още си отделя горе възможо ли е понеже спирачната течност в казанчето беше под миниумума абе май въобще нямаше в казанчето де да е засмукал въздух и затов все още да отделя горе въпреки че всичко е сменено.


а е то принципно понеже е нямала спира4на те4ност саединителя затва е оделял много горе ако беше долял преди да го смниете щеще да рабереш разликата сега след като го смени доляли те4ност


Да колега долял съм и чакам да видим какъв ще е резултата.


после да кажеш а имаше и друг момент 4е като го смениш в на4алото се отгоре заси4аше после с времето си се нормализира и се регулира сам поне така при мен беше :D
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 18.07.2007
Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20

Мнение от intention » 09 Дек 2008, 0:41

както каза колегата " remaka" по горе по хубаво си обезвъздущи системата за всеки случай

иначе извинявам се за офф топик въпроса ама колко ти излезе цялата операция ? колко пара ?

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 09 Дек 2008, 10:30

intention написа:както каза колегата " remaka" по горе по хубаво си обезвъздущи системата за всеки случай

иначе извинявам се за офф топик въпроса ама колко ти излезе цялата операция ? колко пара ?


Комплекта ми легна 450лв притискател,феродов диск и лагер работата от мен и един приятел за помощ.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook