МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- chegevara1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 12.09.2008
- Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
Стрелката на температурата ми играе. по магистралата като карам със 120- 140 се качва до 90 градуса.след което като намаля пада на 75 - 80 градуса и там стой.а парното е на 27 градуса.дори и на градско стой на 75 градуса.дали е термостат? и може ли инфо от каде и колко струва?
- Ivaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: London,UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 Convertible
Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
chegevara1 написа:Стрелката на температурата ми играе. по магистралата като карам със 120- 140 се качва до 90 градуса.след което като намаля пада на 75 - 80 градуса и там стой.а парното е на 27 градуса.дори и на градско стой на 75 градуса.дали е термостат? и може ли инфо от каде и колко струва?
Термостата е колега и не е скъп,съветвам те да си вземеш хубав немски.Ей тия термостати ще ни уморят тая зима

Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
Това е то ,няма друга кола с толкова скапан термостат и система за охлажданеIvaka написа:chegevara1 написа:Стрелката на температурата ми играе. по магистралата като карам със 120- 140 се качва до 90 градуса.след което като намаля пада на 75 - 80 градуса и там стой.а парното е на 27 градуса.дори и на градско стой на 75 градуса.дали е термостат? и може ли инфо от каде и колко струва?
Термостата е колега и не е скъп,съветвам те да си вземеш хубав немски.Ей тия термостати ще ни уморят тая зима,всеки ден някой се оплаква.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
i4koo написа:Това е то ,няма друга кола с толкова скапан термостат и система за охлаждане
Аз не знам за коли, които да карат с оригиналния термостат по 20-30години

Нормално е за 10 години да се е уморила пружината от отваряне и затваряне през 10мин, когато колата е в движение.Даже и термин си има за целта, умора на материала му се вика

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
mad_presley написа:i4koo написа:Това е то ,няма друга кола с толкова скапан термостат и система за охлаждане
Аз не знам за коли, които да карат с оригиналния термостат по 20-30години

Нормално е за 10 години да се е уморила пружината от отваряне и затваряне през 10мин, когато колата е в движение.Даже и термин си има за целта, умора на материала му се вика



Нищо лично ,Просто бизнес !
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
i4koo написа:...аз за 2 години сменям 2 пъти ,уж немски на БМВ ,2 х 200 лв в Мкар...
Да, истина е, че смениш една част по колата, тя вече няма нищо общо с това, което оригинално е било на нея, без значение от къде и колко е оригинална часта.
Зет ми например има една Е30 на оригинални 100К километра (пази си я като музеен експонат

Та така е, смениш ли една част по колата, не очаквай тя да изкара толкова, колкото сложената в завода.
М/у другото, всички коли, които съм карал до сега, един път сменя ли им термостата, започвам всяка година да сменям.Като консуматив ми става и това не е само на BMW-тата

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани