МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ

Мнение от chegevara1 » 08 Дек 2008, 12:20

Стрелката на температурата ми играе. по магистралата като карам със 120- 140 се качва до 90 градуса.след което като намаля пада на 75 - 80 градуса и там стой.а парното е на 27 градуса.дори и на градско стой на 75 градуса.дали е термостат? и може ли инфо от каде и колко струва?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 1.04.2008
Местоположение: London,UK
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 Convertible

Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ

Мнение от Ivaka » 08 Дек 2008, 12:27

chegevara1 написа:Стрелката на температурата ми играе. по магистралата като карам със 120- 140 се качва до 90 градуса.след което като намаля пада на 75 - 80 градуса и там стой.а парното е на 27 градуса.дори и на градско стой на 75 градуса.дали е термостат? и може ли инфо от каде и колко струва?

Термостата е колега и не е скъп,съветвам те да си вземеш хубав немски.Ей тия термостати ще ни уморят тая зима :mhihi: ,всеки ден някой се оплаква.
Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ

Мнение от i4koo » 08 Дек 2008, 15:21

Ivaka написа:
chegevara1 написа:Стрелката на температурата ми играе. по магистралата като карам със 120- 140 се качва до 90 градуса.след което като намаля пада на 75 - 80 градуса и там стой.а парното е на 27 градуса.дори и на градско стой на 75 градуса.дали е термостат? и може ли инфо от каде и колко струва?

Термостата е колега и не е скъп,съветвам те да си вземеш хубав немски.Ей тия термостати ще ни уморят тая зима :mhihi: ,всеки ден някой се оплаква.
Това е то ,няма друга кола с толкова скапан термостат и система за охлаждане :evil:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ

Мнение от mad_presley » 08 Дек 2008, 15:32

i4koo написа:Това е то ,няма друга кола с толкова скапан термостат и система за охлаждане :evil:

Аз не знам за коли, които да карат с оригиналния термостат по 20-30години :mhihi:
Нормално е за 10 години да се е уморила пружината от отваряне и затваряне през 10мин, когато колата е в движение.Даже и термин си има за целта, умора на материала му се вика :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ

Мнение от i4koo » 08 Дек 2008, 15:40

mad_presley написа:
i4koo написа:Това е то ,няма друга кола с толкова скапан термостат и система за охлаждане :evil:

Аз не знам за коли, които да карат с оригиналния термостат по 20-30години :mhihi:
Нормално е за 10 години да се е уморила пружината от отваряне и затваряне през 10мин, когато колата е в движение.Даже и термин си има за целта, умора на материала му се вика :winky:[/quoteКолега ,да така е ,но никой не ти говори за термостат на 10 г,аз за 2 години сменям 2 пъти ,уж немски на БМВ ,2 х 200 лв в Мкар.Бях скоро там всеки ден по 7-8 термостата ,всяка 2 кола за термостат ,няма 1,3,5 ,7 серия ,приемчика казва само термостати.Аджаба ,как имам Голф 4,и Пежо 407 служебно за 3-4 г ,на пъти повече километри от БМВ-то ми не съм бутнал нищо ;) не защото не съм искъл а не се е налагало и ти ми говори за пружинки ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ

Мнение от mad_presley » 08 Дек 2008, 15:58

i4koo написа:...аз за 2 години сменям 2 пъти ,уж немски на БМВ ,2 х 200 лв в Мкар...

Да, истина е, че смениш една част по колата, тя вече няма нищо общо с това, което оригинално е било на нея, без значение от къде и колко е оригинална часта.
Зет ми например има една Е30 на оригинални 100К километра (пази си я като музеен експонат :mhihi: ), смени един шарнир, защото му се струвало, че е разбит и от тогава всяка година го сменя този шарнир, като последно си поръча от Германия, да е сигурен, че е оригинален.
Та така е, смениш ли една част по колата, не очаквай тя да изкара толкова, колкото сложената в завода.

М/у другото, всички коли, които съм карал до сега, един път сменя ли им термостата, започвам всяка година да сменям.Като консуматив ми става и това не е само на BMW-тата :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook