Хммм някой услужлив колега с кондензатор ?

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 29 Авг 2008, 0:45

DirtySouth написа:ЕЕ ти си добре попринцип на 20ката е 65 А земем един от гаска 180 А :mhihi:

Всъщност в реалоем пише че 320 излизат с два вида 80 и 140 А
дори след като си написах вина пак ми излязаха двата модела
Но съм сигурен че мойто е по мощното защото на външен вид дори имат голяма разлика и тя е в дължината ;) мойто е с 5 санта поне по дълго от другите 320-ки които съм виждал ;) при справка ваще са със 70 и 80 А !!
Та ориентирай се за такова алтернаторче но незнам как ще стане монтажа щото имат и там разлика ?!?!?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 29 Авг 2008, 21:48

Бъркаш се

318 316 318 IS - 70A

320 318 is SEDAN 325 i - 80 A

325 td/tds - 95 A


Това са данни от книжката
I'm slowly drifting
Изображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 29 Авг 2008, 22:54

По твоята книжка може да е така но нали се сещаш че през годините нещата се менят пък и каквот каже клиента погледни някоя 20-ка с по голям алтернатор какво пише на него и ше видиш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 30 Авг 2008, 1:05

Така е по книжката на БМВ даже я има качена тук на Български ... Моята YES-ка също по vin ми изкарва подсилена електрическа система или нещо такова беше но не съм разглабял алтернатора да видя дали се дължи на това
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 325tds, 325Cic, 330Ci M, E39 525i M
Мечтае да кара: M6

Мнение от angelj » 30 Ное 2008, 17:40

DirtySouth написа:Бъркаш се

318 316 318 IS - 70A

320 318 is SEDAN 325 i - 80 A

325 td/tds - 95 A


Това са данни от книжката

аз съм с 325тдс и в реалоем излиза че моят е 95А. Доколкото съм запознат има значение дали колата е с клима или не и т.н.

Дайте ми съвет колко голям кондензатор да си взема,че нещо акумулатора пада и мисля,че проблема е там.Имам 12" двунамотков Ciare и амп JBL GTO75.2

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 07 Дек 2008, 15:53

DirtySouth написа:Колега говориш пълни глупости ... Пад на напежение чак след 6-7 метър проводник и то минимален ! Другото което е усилвателя като ми 380 W което е на 14 волта и на усилване на макс (което е невъзможно практически) има консумация от 31-32 ампера ,а един квадрат кабел на такова растояние носи спокойно по 10 ампера на квадрат а моя е 50 квадрата сети се ;) Според мен не ми зарежда алтернатора като хората затова трябва да го сменя с дизелов

един квадрат меден многожиелен кабел има средна проводимост 4-5А :winky: иначе слагай кондензатор 1 фарад и си готов :) ако имаш път към пловдив - ще ти услужа с моя да пробваш :) и аз имах такъв пад, ама не чак толкова голям и след конденза просто заспа :guitarist: :guitarist: :guitarist: послушай Ицо и няма да сбъркаш :) преди да правиш квото и да било по ел с-мата на колата сложи поне 1 фарад :winky:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Предишна

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook