Как се сваля вентилатора?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Как се сваля вентилатора?

Мнение от badsharki » 06 Дек 2008, 19:06

Колеги търсих навсякъде във форума, ама никъде не намерих как се вади вентилатора на парното (климатика). Така че ако някой се е борил с тая гад нека сподели. Ей за това става дума http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40

Благодаря предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 06 Дек 2008, 19:28

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 19:34, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 06 Дек 2008, 19:32

Не е заради таралежа. Значи оня ден правих ремонт на генератора, но дори и след ремонта, не зареждаше добре на празен ход, причината се оказа вентилатора, на който с времето му се разбивали някакви втулки и ставал голям консуматор. Намерих каде да ми го ремонтират, но го искат да им го занеса демонтиран.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 06 Дек 2008, 20:36

Май си намерих решението ето тук http://www.e39.org/forums/posts/45351 , само че е за Е38, ама сигурно няма кой знае каква разлика. И като гледам не е лека работа, и май ще чакам да се счупи нацяло тоя вентилатор преди да предприема сваляне на таблото. :confused:
Поствам линка ако някой друг му се наложи да го сваля да знае какво го чака.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Мнение от Emilio » 06 Дек 2008, 21:05

Ебаси филма :++
НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!

О BMW, имам лудост в главата си от теб!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 06 Дек 2008, 21:08

олеее не бех виждал толкова разглобена е39 /макар че е е38/
:shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 06 Дек 2008, 22:09

Много лесно се свяля, сваляш предната броня (смята, че знаеш как) и от там ще се ориентираш ;)
Работа за 10-15мин е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 07 Дек 2008, 22:38

колегата май има предвид вентилатора в купето не този за охлаждане на радиатора ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 07 Дек 2008, 23:01

Маха се таблото-цялата горна част и вентилатора е отдолу под него,на мен ми го отремонтираха за около 4 часа като включвам и ремонта на четки колектор и т.н.Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 07 Дек 2008, 23:15

Ааааааааа, много съм замаян, аз мислех говориш за вента на климатика :uups:
Че то като ще си го сваляш сам, по-добре си го и отремонтирай сам.

Това да го извадиш този вентилатор, без да счупиш нещо е по-голям филм и от инсталирането на навигация :mhihi:

Обаче, на мен ми се струва, че нещо диагнозата е грешна.Колко ти зарежда динамото в момента.Ако втулките на вентилатора за парното са разбито, ще се чува много гаден дразнеш звук, особено когато е студена колата.

Ако все пак си решил да го сваляш, много внимавай с моторчетата за клапите.Оста им се чупи много лесно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 08 Дек 2008, 3:34

Днес минах по тази процедура на моята е38ца.Не е никак лесно,има около 2,3 часа работа,зависи от срьчността ти!Успех!
Газ,смyкач и ляв мигач

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 08 Дек 2008, 8:05

mad_presley написа:Че то като ще си го сваляш сам, по-добре си го и отремонтирай сам.


Засега се отказах да го свалям, но като му дойде времето и аз това мислех, че ако успея да го сваля, ще успея и да го ремонтирам.

mad_presley написа:Обаче, на мен ми се струва, че нещо диагнозата е грешна.Колко ти зарежда динамото в момента.Ако втулките на вентилатора за парното са разбито, ще се чува много гаден дразнеш звук, особено когато е студена колата.


Ами няма гаден шум, е чува се като върти, но мисля е нормално. Значи с включени консуматори - клима, парно на макс, нагреватели, фарове и напрежението пада на 12,6-7V. Като изключа парното и се връща на 13.8V с включени останалите неща. Без консуматори си е 14,3V.Засега не съм имал проблеми с падане на акумулатор или други такива, но като включа някой от консуматорите и осезаемо се усеща на работата на колата, мърдат оборотите и такива гадости.

MAGNAT написа:Днес минах по тази процедура на моята е38ца.Не е никак лесно,има около 2,3 часа работа,зависи от срьчността ти!Успех!


Къде го прави колега и колко ти излезе ремонта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 08 Дек 2008, 19:53

badsharki написа:
mad_presley написа:Че то като ще си го сваляш сам, по-добре си го и отремонтирай сам.


Засега се отказах да го свалям, но като му дойде времето и аз това мислех, че ако успея да го сваля, ще успея и да го ремонтирам.

mad_presley написа:Обаче, на мен ми се струва, че нещо диагнозата е грешна.Колко ти зарежда динамото в момента.Ако втулките на вентилатора за парното са разбито, ще се чува много гаден дразнеш звук, особено когато е студена колата.


Ами няма гаден шум, е чува се като върти, но мисля е нормално. Значи с включени консуматори - клима, парно на макс, нагреватели, фарове и напрежението пада на 12,6-7V. Като изключа парното и се връща на 13.8V с включени останалите неща. Без консуматори си е 14,3V.Засега не съм имал проблеми с падане на акумулатор или други такива, но като включа някой от консуматорите и осезаемо се усеща на работата на колата, мърдат оборотите и такива гадости.

MAGNAT написа:Днес минах по тази процедура на моята е38ца.Не е никак лесно,има около 2,3 часа работа,зависи от срьчността ти!Успех!


Къде го прави колега и колко ти излезе ремонта.


Колега моя го правих в Пловдив,около 4 часа работа всичко.Ако си от Пловдив мога да ти дам тел на майстора.Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 08 Дек 2008, 20:46

Ivo_Borisov написа:Колега моя го правих в Пловдив,около 4 часа работа всичко.Ако си от Пловдив мога да ти дам тел на майстора.Поздрави!


Не съм от Пловдив. :roll:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook