Май съм духнал гарнитурка
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Май съм духнал гарнитурка
Признаци - колата продължава да загрява, днес парното беше слабичко, за сметка на това маркучите са твърди системата надува, отзад пуши яко бяло. В тъмницата не успях да видя дали е обозила маслото или антифриза, но утре ще проверя.
Въпроси:
1. Гарнитура - каква и на каква цена горе-долу.
2. Къде може да се снима главата, за да се види да няма шупли, пукнатини и т.н. и евентуално цена.
3. Така или иначе главата ще е свалена. Шлайфане - препоръка за майстор и цена.
4. Гумички за клапаните - каква марка и евентуално цена.
5. Майстор да свърши тази работа - цена.
Става въпрос за района на София.
Благодаря предварително.
Въпроси:
1. Гарнитура - каква и на каква цена горе-долу.
2. Къде може да се снима главата, за да се види да няма шупли, пукнатини и т.н. и евентуално цена.
3. Така или иначе главата ще е свалена. Шлайфане - препоръка за майстор и цена.
4. Гумички за клапаните - каква марка и евентуално цена.
5. Майстор да свърши тази работа - цена.
Става въпрос за района на София.
Благодаря предварително.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Зависи как е главата, ако е леко крива не е страшно, не вярвам да е спукана, но ремонт на глава като цяло е към 500лв + - , с шлаиф и смяна на гумички, водачи, и някои друг клапан, легла на клапани, гарнитури и там квот требва, това ако ти я правият в сервиз. На мен поне маистора ми каза такава цена, при пуложение че имах само голям разход на масло
Re: Май съм духнал гарнитурка
колега сега свърших с този проблем ,мога да ти кажа цените за тдс;rado_rf написа:Признаци - колата продължава да загрява, днес парното беше слабичко, за сметка на това маркучите са твърди системата надува, отзад пуши яко бяло. В тъмницата не успях да видя дали е обозила маслото или антифриза, но утре ще проверя.
Въпроси:
1. Гарнитура - каква и на каква цена горе-долу.
2. Къде може да се снима главата, за да се види да няма шупли, пукнатини и т.н. и евентуално цена.
3. Така или иначе главата ще е свалена. Шлайфане - препоръка за майстор и цена.
4. Гумички за клапаните - каква марка и евентуално цена.
5. Майстор да свърши тази работа - цена.
Става въпрос за района на София.
Благодаря предварително.
1.гарнитура -80лв.
2.снимка -25 до 30лв
3.шлайфане- 50лв (някои шлайшат на фреза ,което въобще не е препоръчително)
4.гумички на клапаните(12бр.)-14.40лв. на ВИКТОР РЕИНЦ
Напасването на клапаните -0лв
също не съм плащал и за смяната на гумичките
5.Ако имаш динамометричен ключ и уславоия може и сам да си свършип работата

by ''kompleksa''
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Забравих да кажа, че става въпрос за М50В20
Не е обозила нито маслото нито антифриза, но системата си я надува. Писна ми да я обезвъздушавам, пък и напоследък не изкарва балончета.



Не е обозила нито маслото нито антифриза, но системата си я надува. Писна ми да я обезвъздушавам, пък и напоследък не изкарва балончета.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
има много параметри които треба да се проверат преди да се смене гарнитура ....
за силниот бял пуешек (като водена пареа) може и да е од тоа ако караш на ГАЗ....
... на коя температура е двигатела. дали работат термостати виско итн?
за силниот бял пуешек (като водена пареа) може и да е од тоа ако караш на ГАЗ....
... на коя температура е двигатела. дали работат термостати виско итн?
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Ами Радо ще ти кажа на мене колко ми излезе подобна процедура....
Частите са следните :
1. 12 клапана ( изпускателни ) - не са от Дарукар италиански са
2. 12 водача ( за клапаните )
3. Гумички за клапаните ( 24бр )
4. 8 хидравлични повдигача ( бяха тоталки )
5. Коплект гарнитури ( пълен ) на Виктор Рейнц ( Оригиналните са или такива или Елринг )
6. Комплект вериги с всички ролки оптегачи и други
Всичко това по спомен беше около 700лв....
За труд дадох около 400лв някъде ( това включва шлайфане на главата, препасване на клапаните , разглобяване и сглобяване )
И това е в общи линии.... Сега колата върви много добре ... Много съм доволен от ремонта...
Успех
Частите са следните :
1. 12 клапана ( изпускателни ) - не са от Дарукар италиански са
2. 12 водача ( за клапаните )
3. Гумички за клапаните ( 24бр )
4. 8 хидравлични повдигача ( бяха тоталки )
5. Коплект гарнитури ( пълен ) на Виктор Рейнц ( Оригиналните са или такива или Елринг )
6. Комплект вериги с всички ролки оптегачи и други
Всичко това по спомен беше около 700лв....
За труд дадох около 400лв някъде ( това включва шлайфане на главата, препасване на клапаните , разглобяване и сглобяване )
И това е в общи линии.... Сега колата върви много добре ... Много съм доволен от ремонта...
Успех
македонец написа:има много параметри които треба да се проверат преди да се смене гарнитура ....
за силниот бял пуешек (като водена пареа) може и да е од тоа ако караш на ГАЗ....
... на коя температура е двигатела. дали работат термостати виско итн?
Не знам колко много са тези параметри за които говориш. Колата не е на газ и никога не е имала. Термостат, виско и водна помпа чисто нови, сменени преди около три седмици. Мисля да я закарам на газ анализатор на охладителната система. Нямам никаква идея каква е процедурата нито пък къде може да се направи.
Някой знае ли

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Колега, за жалост май е глава, гарнитурите не се духат така лесно
Теста за изгорелите газове в охладителната система, е много лесен, слага се една колбичка с тапа в долния край на мястото на капачката на радиатора и се налива специална течност, палиш колата и се чака да позагрее, ако течността стане жълта, значи има изгорели газове...
Но в твоя случай смятам е безсмислено да го минаваш.
Свалят ти главата и гледат какво е.
Успех.

Теста за изгорелите газове в охладителната система, е много лесен, слага се една колбичка с тапа в долния край на мястото на капачката на радиатора и се налива специална течност, палиш колата и се чака да позагрее, ако течността стане жълта, значи има изгорели газове...
Но в твоя случай смятам е безсмислено да го минаваш.
Свалят ти главата и гледат какво е.
Успех.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Какво става с тея кораби бе д аму се невиди
застудя се и се започна с антифризи, охладителни уредби и глави
и аз за 1 месец купих 10 литра антифриз... ама моят течеше по пътищата, заради радиатор закупен от форума като "перфектен" по думите на продавача. а се оказа че тече като лейка... ако беше някой друг щеше да иди и да му го налупи на главата, но аз немога да се разправям... гледам винаги да съм коректен с хората и очаквам същото от тях, но явно.... не съм в правилната държава.


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
dj_ennsy_1 написа:...заради радиатор закупен от форума като "перфектен" по думите на продавача. а се оказа че тече като лейка... ако беше някой друг щеше да иди и да му го налупи на главата, но аз немога да се разправям... гледам винаги да съм коректен с хората и очаквам същото от тях, но явно.... не съм в правилната държава.
Ако това, което казваш за радиатора, е вярно, то мисля ще бъде от полза на всички да разкажеш цялата история - от кого си го купил и т.н.
Човекът, който ти го е продал, може и да не е знаел че тече ако е от кола, купена от чужбина например за продажба на части. Както прецениш... но не е лошо да се изясни това и ако продавача е некоректен да си прави сметка занапред, ако пък е коректен ще се разреши случая по най-добрия начин

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани