Какво е най-важно когато купуваме Е34 525tds Touring?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 03 Дек 2008, 15:11

ivan. написа:
Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!
:yes:
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти


Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрах :uups: Че моя е гледан и не е пипан но все пак! Е и за сега нямам проблеми...

Предварително благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 03 Дек 2008, 15:46

Peter Angelov написа:
ivan. написа:
Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!
:yes:
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти


Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрах :uups: Че моя е гледан и не е пипан но все пак! Е и за сега нямам проблеми...

Предварително благодаря



Изображение

Ако шпилката е в положение 1 значи веригата е разтегната и това е компенсирано до край с регулировка на ГНП,ако шпилката е в положение 2 двигателят е нов :mhihi: или наскоро са сменени веригите.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Дек 2008, 16:22

zvetiko написа:
Peter Angelov написа:
ivan. написа:
Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!
:yes:
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти


Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрах :uups: Че моя е гледан и не е пипан но все пак! Е и за сега нямам проблеми...

Предварително благодаря



Изображение

Ако шпилката е в положение 1 значи веригата е разтегната и това е компенсирано до край с регулировка на ГНП,ако шпилката е в положение 2 двигателят е нов :mhihi: или наскоро са сменени веригите.
:bowdown: :yes:
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 03 Дек 2008, 18:10

zvetiko написа:
Peter Angelov написа:
ivan. написа:
Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!
:yes:
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти


Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрах :uups: Че моя е гледан и не е пипан но все пак! Е и за сега нямам проблеми...

Предварително благодаря



Изображение

Ако шпилката е в положение 1 значи веригата е разтегната и това е компенсирано до край с регулировка на ГНП,ако шпилката е в положение 2 двигателят е нов :mhihi: или наскоро са сменени веригите.


Здрасти, ясно искаш да кажеш че посоченото със стрелката ако е крайно надоля е за смяна верига, ако е крайно горе всичко е ОК :roll:
Че на мен като ми сваляха помпата за смяна на една тъпа семеринга че ми подлизваше нафта и ме дразнеше до колкото си спомям ми казаха че помпата не е пипана и че всичко е добре, но после като я монтира кво са я правили не се сещам, май белязаха ама....

Плочката заводски кви диапазони е че карам по спомен че беше преди доста време ми казаха нещо от рода на 5 така трябвало да показва на компютъра при диагностика...

извинявам се ако пиша с неточности...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 03 Дек 2008, 21:25

Peter Angelov написа:
zvetiko написа:
Peter Angelov написа:
ivan. написа:
Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!
:yes:
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти


Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрах :uups: Че моя е гледан и не е пипан но все пак! Е и за сега нямам проблеми...

Предварително благодаря



Изображение

Ако шпилката е в положение 1 значи веригата е разтегната и това е компенсирано до край с регулировка на ГНП,ако шпилката е в положение 2 двигателят е нов :mhihi: или наскоро са сменени веригите.


Здрасти, ясно искаш да кажеш че посоченото със стрелката ако е крайно надоля е за смяна верига, ако е крайно горе всичко е ОК :roll:
Че на мен като ми сваляха помпата за смяна на една тъпа семеринга че ми подлизваше нафта и ме дразнеше до колкото си спомям ми казаха че помпата не е пипана и че всичко е добре, но после като я монтира кво са я правили не се сещам, май белязаха ама....

Плочката заводски кви диапазони е че карам по спомен че беше преди доста време ми казаха нещо от рода на 5 така трябвало да показва на компютъра при диагностика...

извинявам се ако пиша с неточности...


Не надолу ,а нагоре-положение 1,чрното е шпилката около ,която се върти прореза на помпата. ;)
Заводските диапазони на плочката са 7-7.5 милимола.Като остарее колата,за да се компенсира износването на двигателя се нагласява на 5.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 04 Дек 2008, 0:40

Здрасти, благодаря за отговора :) Да точно така беше 7-7.5 а се наглася на 5 при износване, моят е настроен на заводски параметри последно гогато пипаха. Давами разход при това положение 9.5 л. в града, 7-7.2 л. извън града...

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook