Какво е най-важно когато купуваме Е34 525tds Touring?
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
ivan. написа:Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!![]()
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти
Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрах

Предварително благодаря
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Peter Angelov написа:ivan. написа:Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!![]()
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти
Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрахЧе моя е гледан и не е пипан но все пак! Е и за сега нямам проблеми...
Предварително благодаря

Ако шпилката е в положение 1 значи веригата е разтегната и това е компенсирано до край с регулировка на ГНП,ако шпилката е в положение 2 двигателят е нов

zvetiko написа:Peter Angelov написа:ivan. написа:Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!![]()
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти
Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрахЧе моя е гледан и не е пипан но все пак! Е и за сега нямам проблеми...
Предварително благодаря
Ако шпилката е в положение 1 значи веригата е разтегната и това е компенсирано до край с регулировка на ГНП,ако шпилката е в положение 2 двигателят е новили наскоро са сменени веригите.



by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
zvetiko написа:Peter Angelov написа:ivan. написа:Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!![]()
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти
Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрахЧе моя е гледан и не е пипан но все пак! Е и за сега нямам проблеми...
Предварително благодаря
Ако шпилката е в положение 1 значи веригата е разтегната и това е компенсирано до край с регулировка на ГНП,ако шпилката е в положение 2 двигателят е новили наскоро са сменени веригите.
Здрасти, ясно искаш да кажеш че посоченото със стрелката ако е крайно надоля е за смяна верига, ако е крайно горе всичко е ОК

Че на мен като ми сваляха помпата за смяна на една тъпа семеринга че ми подлизваше нафта и ме дразнеше до колкото си спомям ми казаха че помпата не е пипана и че всичко е добре, но после като я монтира кво са я правили не се сещам, май белязаха ама....
Плочката заводски кви диапазони е че карам по спомен че беше преди доста време ми казаха нещо от рода на 5 така трябвало да показва на компютъра при диагностика...
извинявам се ако пиша с неточности...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Peter Angelov написа:zvetiko написа:Peter Angelov написа:ivan. написа:Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!![]()
Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти
Здрасти пичага, моляте я обясни по добре какво да се гледа че нещо не разбрахЧе моя е гледан и не е пипан но все пак! Е и за сега нямам проблеми...
Предварително благодаря
Ако шпилката е в положение 1 значи веригата е разтегната и това е компенсирано до край с регулировка на ГНП,ако шпилката е в положение 2 двигателят е новили наскоро са сменени веригите.
Здрасти, ясно искаш да кажеш че посоченото със стрелката ако е крайно надоля е за смяна верига, ако е крайно горе всичко е ОК![]()
Че на мен като ми сваляха помпата за смяна на една тъпа семеринга че ми подлизваше нафта и ме дразнеше до колкото си спомям ми казаха че помпата не е пипана и че всичко е добре, но после като я монтира кво са я правили не се сещам, май белязаха ама....
Плочката заводски кви диапазони е че карам по спомен че беше преди доста време ми казаха нещо от рода на 5 така трябвало да показва на компютъра при диагностика...
извинявам се ако пиша с неточности...
Не надолу ,а нагоре-положение 1,чрното е шпилката около ,която се върти прореза на помпата.

Заводските диапазони на плочката са 7-7.5 милимола.Като остарее колата,за да се компенсира износването на двигателя се нагласява на 5.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, благодаря за отговора
Да точно така беше 7-7.5 а се наглася на 5 при износване, моят е настроен на заводски параметри последно гогато пипаха. Давами разход при това положение 9.5 л. в града, 7-7.2 л. извън града...

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани