Е60 300 коня за продан
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Е60 300 коня за продан
Така-а-а,
Любимата кола, нещо не пожела да се разбере с новия компресор и в знак на несъгласие двигателя се предаде.
Към момента никой не може да даде разумно обяснение какво е причинило щетата, но резултата е, че блока и буталата (най-вероятно) са за смяна.
Компресорът от ESSTuning, последен вик на модата, с допълнителен воден охладител, не би трябвало да прави такива неща, но предполагам не е помогнал за обратното.
В крайна сметка, Камор ми предлагат нов двигател, но истината е, че вече не ми се занимава и продавам колата. Е60 525и 2004, 85000 км с мноооого екстри.
Продавам колата без компресора (всички части са налични, освен повредените де). Ако някой все пак е фен, иска да кара Е60 300 коня бензин и му се занимава мога да дам и компресора с всички екстри към него. Цената ще е доста под пазарната дори и да се вземе предвид нов двигател.
Ако някой има интерес само към компресора (http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=226&subcat2=228&id=268) нека вдигне ръка, той става за всички двигатели М54 2.5. Пратете ЛС ако имате интерес
Това е момчета, много ми е мъчно, но след това което ми се случи през уикенда не мисля, че ще ми доставя голямо удоволствие да си карам пак любимата...
Любимата кола, нещо не пожела да се разбере с новия компресор и в знак на несъгласие двигателя се предаде.
Към момента никой не може да даде разумно обяснение какво е причинило щетата, но резултата е, че блока и буталата (най-вероятно) са за смяна.
Компресорът от ESSTuning, последен вик на модата, с допълнителен воден охладител, не би трябвало да прави такива неща, но предполагам не е помогнал за обратното.
В крайна сметка, Камор ми предлагат нов двигател, но истината е, че вече не ми се занимава и продавам колата. Е60 525и 2004, 85000 км с мноооого екстри.
Продавам колата без компресора (всички части са налични, освен повредените де). Ако някой все пак е фен, иска да кара Е60 300 коня бензин и му се занимава мога да дам и компресора с всички екстри към него. Цената ще е доста под пазарната дори и да се вземе предвид нов двигател.
Ако някой има интерес само към компресора (http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=226&subcat2=228&id=268) нека вдигне ръка, той става за всички двигатели М54 2.5. Пратете ЛС ако имате интерес
Това е момчета, много ми е мъчно, но след това което ми се случи през уикенда не мисля, че ще ми доставя голямо удоволствие да си карам пак любимата...

Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Ааааааааа баси случката честно. Много неприятно
Съжалявам колега . Хвърли много усилия и пари и накрая ... няма да коментирам.

Специалист-Икономист
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Много лошо развитие на проекта ...
Опита ми подсказва, че пак някой български "майстор-разбирач" е
пипнал тук там за да "подобри" работата на ЕСС ... вследсвие на което
най-вероятно колата е обедняла сериозно и колегата предполагам
не е успял да чуе детонациите .... и резултата е налице.
Опита ми подсказва, че пак някой български "майстор-разбирач" е
пипнал тук там за да "подобри" работата на ЕСС ... вследсвие на което
най-вероятно колата е обедняла сериозно и колегата предполагам
не е успял да чуе детонациите .... и резултата е налице.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Нищо не сме подобрявали по кит-а на ЕСС. Както си е оригинално с техните части и софтуер. Не знам какво му е станало. Ще отоврим двигателя може би другата седмица и ще разберем
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
лоша работа....!! аз тъкмо щях да ти задавам въпроси като как се е получило,но при тва развитие на ситуацията явно се отказвам да си праа експерименти и оставам само на чип-тунинг и филтри.....!!
оше веднъж-искерон ти съчуствам....
оше веднъж-искерон ти съчуствам....
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Еб@ти коня.... кофти работа.... а подобни неща не се ли покриват евентуално от ESS, т.е. да имаш някви гаранционни условия? Щото като нищо може проблема да е в тях и да е "духнал" мотора точно от това... не вярвам М54 на 85к километра да думне така лесно..
- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Е60 300 коня за продан
Дано и всички в този подфорум си вземат бележка да не си правят такива а и други експерименти.
Re: Е60 300 коня за продан
Huku написа:Дано и всички в този подфорум си вземат бележка да не си правят такива а и други експерименти.
добре това че на 1 се е случило не означава че на всеки ще се случи пича ще вземе и че си оправи колата
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Благодаря на всички за съчувствието.
Утре ще водим колата да отворят двигателя и ще се опитаме да разберем какво и защо се е случило.
Не мисля че е от монтажа, с този монтаж колата си вървеше 1000 км яко газ за около месец и изведнъж нещо и стана. Освен това, монтажа е повече от прост, много трябва да се потрудиш за да объркаш
Утре ще водим колата да отворят двигателя и ще се опитаме да разберем какво и защо се е случило.
Не мисля че е от монтажа, с този монтаж колата си вървеше 1000 км яко газ за около месец и изведнъж нещо и стана. Освен това, монтажа е повече от прост, много трябва да се потрудиш за да объркаш
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
zlobicar написа:Пиши после от какво е станало ,че на всички ни е интересно.
Ами то е ясно, че е от компресора. Никой не го е изчислявал за
такова натоварване, присажда се нещо което е на трети производител,
който съответно гледа да продава стоката си, обявява че става за този и този мотор, и както при всяко
производство ако в двигателя нещо е било по-слабо /някоя мотовилка, биелен лагер, сегмент и т.н./, НО е било в технически допуск за
спецификациите си /M54/ и е щяло да си издържи без тази интервенция още 200-300-400к км, сега е поддало и става белята.
И ако не беше станало сега, то рано или късно щеше да се случи
нещо подобно, направиш ли такава интервенция, значи си си прежалил колата.
Просто мотора си отговаря на определени тех. спецификации,
и когато не е предвиден компресор, който го напъва извън тях и
съответно се получава така.
Навремето в някои АРЗ-тата /АвтоРемонтниЗаводи/ имаха състезателни отбори и им слагаха турбо за лада/жигула

Колега, съжелявам за колата ти

с мании за тунинг ще имат едно наум.
Винаги съм казвал, че от фабричното "по убо нема" /лично мнение/.
BMW - Усещане за автомобил
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани