Какво е най-важно когато купуваме Е34 525tds Touring?
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
Какво е най-важно когато купуваме Е34 525tds Touring?
Става въпрос за по-горе посочената кола.
На 179к км. е. Внесено от Германия.
Най-ме интересува от към двигател, какво трябва да се гледа.
Благодаря предварително!
П.П.И аз знам за някой неща, но искам и вашето мнение!



Благодаря предварително!

П.П.И аз знам за някой неща, но искам и вашето мнение!

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
Благодаря за помоща колега! 

Последна промяна E34 - Fanatic на 02 Дек 2008, 16:37, променена общо 1 път
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
За там вече колегите с 2,5 тдс да кажат ... основното което знам е да не мени обороти и да пали и топла и студена без много въртене ..
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
E34 - Fanatic написа:Благодаря за помоща колега!![]()
П.П.Ако има и някакво инфо специялно за 2.5тдс?
Здрасти, какво по точно те интерисува

Аз карам от 3 г. 525 TDS питай ако те интерисува нещо!
Успех
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Какво е най-важно когато купуваме Е34 525tds Touring?
E34 - Fanatic написа:Става въпрос за по-горе посочената кола.На 179к км. е. Внесено от Германия.
Най-ме интересува от към двигател, какво трябва да се гледа.
![]()
Благодаря предварително!
П.П.И аз знам за някой неща, но искам и вашето мнение!
Да видиш дали работи люка и дали трака



- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
Re: Какво е най-важно когато купуваме Е34 525tds Touring?
dinozab написа:E34 - Fanatic написа:Става въпрос за по-горе посочената кола.На 179к км. е. Внесено от Германия.
Най-ме интересува от към двигател, какво трябва да се гледа.
![]()
Благодаря предварително!
П.П.И аз знам за някой неща, но искам и вашето мнение!
Да видиш дали работи люка и дали трака![]()
![]()
Работи и не трака.



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Какво е най-важно когато купуваме Е34 525tds Touring?
E34 - Fanatic написа:dinozab написа:E34 - Fanatic написа:Става въпрос за по-горе посочената кола.На 179к км. е. Внесено от Германия.
Най-ме интересува от към двигател, какво трябва да се гледа.
![]()
Благодаря предварително!
П.П.И аз знам за някой неща, но искам и вашето мнение!
Да видиш дали работи люка и дали трака![]()
![]()
Работи и не трака.![]()
![]()
Дай снимки да я видим принцесата

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Какво е най-важно когато купуваме Е34 525tds Touring?
E34 - Fanatic написа:dinozab написа:E34 - Fanatic написа:Става въпрос за по-горе посочената кола.На 179к км. е. Внесено от Германия.
Най-ме интересува от към двигател, какво трябва да се гледа.
![]()
Благодаря предварително!
П.П.И аз знам за някой неща, но искам и вашето мнение!
Да видиш дали работи люка и дали трака![]()
![]()
Работи и не трака.![]()
![]()
Фукаш ли ми се нещо



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
-> провери дали държат амортисьорчетата на преден и заден капак
-> дали работи задната чистачка и пръскалка
->двойния шибедах дали отваря и затваря добре
->светлините на теглича дали са ОК
Това е в общи линии
Разбира се, както пише по темите - да пали лесно топла и студена, да не пуши като даваш газ, да върви на пустиняк, маслото да е чисто черно, може да погледнеш и в казанчето за охладителната течност дали няма "боза".
-> дали работи задната чистачка и пръскалка
->двойния шибедах дали отваря и затваря добре
->светлините на теглича дали са ОК
Това е в общи линии

BMW only!
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
Благодаря за съветите колеги!
Мисля да я взема за няколко дена да я покарам и да я видя как се държи, да я закарам за диагностика и така! 


Tod написа:Ако е найстина на 179к км не и гледай нищо направо я грабвай!
Аре виж 4-та дюза да не е мокра от гориво!

Само искам да добавя от всичко казано от колегите горе-
като се убедиш,че пали топла и студена поглеждаш гнп-то,ъгъла на впръскване,
значи за да се промени ъгъла се разхлабват две шпилки,които държат цялото гнп за мотора(тази от към мотора е трудно да видиш,затова тази откъм калника,все е тая)
в самата шпилка се гледа нещо като полумесец на корпуса на гнп,ти трябва да гледаш дали има още ход към мотора,т.е.дали може да се завърти цялото гнп към мотора-
-ако не може-100% мотора не е на тия км.,като се има предвид,че производителя дава 200 000км смяна на вериги
-ако има още ход значи или е на реалните км.,които казваш,или скоро няма да ти се наложи да сменяш вериги,което е сред по-скъпите ремонти

by ''kompleksa''
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани