златните предници
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
златните предници
чувал съм много хвалби за предницата на е34, но се оказаха митове. Реших да сляза в канала, щото от пролетта не бях гледал и виждам разбити биалетки, паразитния хебел отдясно и накраиника на кормилната щанга от ляво. някой може ли да ми каже на каква цена са тея пи.ки, смятам че биалеткиите мога да ги сменя сам, да се мъча ли?
Ами, мъчи се
За смяната на биалетките ще ти трябват два крика. Поне аз така действам. Около 40лв. бройката мисля че беше. Лемфьордер.
А, що си мислиш че легендите са се оказали митове? Не можах да го разбера.

А, що си мислиш че легендите са се оказали митове? Не можах да го разбера.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Тук и танк да караш все тая
Но иначе само таксите и данъците и т.н. постоянно се повишават а файда никва.Бизнеса за авто части и ремонти цъфти ли цъфти 


- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
D_U_D_E_ написа:а за смяната на хебела и накрайника някой може ли да ми каже сума. Там трябва и реглаж после май.
Реглаж задължително

- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
D_U_D_E_ написа:а за смяната на хебела и накрайника някой може ли да ми каже сума. Там трябва и реглаж после май.
За смяната предполагам, че около 70-80лв. зависи в кой сервиз.

А за реглажа, задължително е !

- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Аз кат сменях биелети имах избор в цена от 17лв-68лв мисля!Смятай??
Земай нещо немско,смяната на биелети специално е абсолютно лесно,но за др.неща незнам1но знам че после реглаж обезателно!
Земай нещо немско,смяната на биелети специално е абсолютно лесно,но за др.неща незнам1но знам че после реглаж обезателно!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Здравейте и от мен, ти си във Варна както виждам, защо не идеш във Виница при Краси и той ще ти разкаже всичко и с цени
А за предница... от 2 години съм сменил само 2 накрайника на късата щанга и 2-та тампона на задния мост... та...

А за предница... от 2 години съм сменил само 2 накрайника на късата щанга и 2-та тампона на задния мост... та...

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Интересен съвет получих от човек (мой познат) карал такава кола още преди 13 години: "да не сменявам биалетите, а да ги дам да ги капсуловат (правели ги)" - като цяло съм против такива "правения" особено покрай окачването, но ми бе обяснено, че са сменяни много често, дори в официалното представителство за марката и със същия резултат до момента на "капсуловането" - след което проблемът бил решен. Моите са сменяни преди 3-4 хил. км. но след зимния сезон ще минат една ревизия и... и аз кат' вас
Та ... кажете ... някой правил ли ги е на своята кола и има ли опит с такива?

Та ... кажете ... някой правил ли ги е на своята кола и има ли опит с такива?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: златните предници
[quote="D_U_D_E_"]чувал съм много хвалби за предницата на е34, но се оказаха митове.
хахахахаха,ти уби рибата с исказване.в тес дупки с тон и половина кола на петстотин хиляди километра кво очакваш??
за около 40 хиляди километра доста от които на писти удари в шикани бордюри,смачкване на поне десет джанти-някой от които се разделяха на няколко пърчета
удари в одрязан асвалт с 200 и тем подобни издевателства съм сменил един път централна щанга и два тъмпона на кривите носачи-просто сложих по плътни,не че са били разбити.всичко друго ми е оригинално по колата.е тва ако не е здраво,здраве му кажи 
хахахахаха,ти уби рибата с исказване.в тес дупки с тон и половина кола на петстотин хиляди километра кво очакваш??
за около 40 хиляди километра доста от които на писти удари в шикани бордюри,смачкване на поне десет джанти-някой от които се разделяха на няколко пърчета


- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Нашите пътища са за Т34
не за Е34
Въпреки това аз съм доволен от издръжливостта на окачването на Е34, за Т34 незнам



Въпреки това аз съм доволен от издръжливостта на окачването на Е34, за Т34 незнам



R6 - Was sonst?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти и аз да се включа в темата
Та Е34 мисля че има едно от най здравите окачвания не само между BMW но и мисля че от почти всички марки коли! Минал съм от далечната 1993 г. през тройки, петици, седмици и мисля че няма по добро от на Е34! Просто и надеждно с две думи

Та Е34 мисля че има едно от най здравите окачвания не само между BMW но и мисля че от почти всички марки коли! Минал съм от далечната 1993 г. през тройки, петици, седмици и мисля че няма по добро от на Е34! Просто и надеждно с две думи

- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Ами и за да ви кажа, вече имам моето БМВ близо една година и съм изминал 12 000 км с него. Карам бавно. По път с разрешена скорост 90, аз карам с 60-70. Имам време да видя дупките отдалеч и се стремя да ги заобикалям (доколкото това е възможно, който е от Русе, ако скоро е минавал край Текето, след гората, посока Червена вода е виждал за какво става дума
). Колата все още не ми е дала никакви проблеми с предницата. Според мен зависи и от карането до голяма степен. Не може да прелиташ през дупките с 100+ и да се чудиш защо после колата си иска ремонта. Просто е невъзможно. Ако човек бяга, спъне се и падне, болките които ще усети ще са много по-сурови от тези ако падне вървейки съвсем бавно, например. Затова колеги (особено тези от София), призовавам ви - карайте по-бавно, няма смисъл да се правим на състезатели, 20-30 мин не решават въпроса. А и ще си спестите някой лев за катаджии. 


- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
биалетка лемфиордер-35 лв.бр.
накраиниците-по 15 лв. броиката
хебела -25 лв.
накраиниците-по 15 лв. броиката
хебела -25 лв.

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
колега какво ще рече капсуловане те отзад са с пластмасово капаче мисля че не подлежат на такива процедуриdokie написа:Интересен съвет получих от човек (мой познат) карал такава кола още преди 13 години: "да не сменявам биалетите, а да ги дам да ги капсуловат (правели ги)" - като цяло съм против такива "правения" особено покрай окачването, но ми бе обяснено, че са сменяни много често, дори в официалното представителство за марката и със същия резултат до момента на "капсуловането" - след което проблемът бил решен. Моите са сменяни преди 3-4 хил. км. но след зимния сезон ще минат една ревизия и... и аз кат' вас![]()
Та ... кажете ... някой правил ли ги е на своята кола и има ли опит с такива?
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани