Реле бензинова попа 520i, колко на брой?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Реле бензинова попа 520i, колко на брой?
Здравейте колеги,
някой от вас знае ли дали релето за бензиновата помпа е само едно или са две? Според мен в багажника има със сигурност едно:
На тази снимка средното
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161698
А под филтъра за климатика от десния край (страната на пътника до шофъора) има още релета - там където е компютъра. Ето общ изглед:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161701
И релетата за които знам за какво са:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161888
не знам само тези двете за какво са:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161725
може ли едното от тези също да е за бензиновата помпа?
Благодаря предварително
някой от вас знае ли дали релето за бензиновата помпа е само едно или са две? Според мен в багажника има със сигурност едно:
На тази снимка средното
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161698
А под филтъра за климатика от десния край (страната на пътника до шофъора) има още релета - там където е компютъра. Ето общ изглед:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161701
И релетата за които знам за какво са:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161888
не знам само тези двете за какво са:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161725
може ли едното от тези също да е за бензиновата помпа?
Благодаря предварително

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
Колега при мене е първото реле отляво на дясно на първата снимка за помпата,аз поне до такива изводи стигнах,при мене помпата не ми работеше вчера-не достигаше ток до помпата и неможех да запаля,незнам как но се оправи от самосебе си,но днес пак помпата ми направи проблем-има ток до нея но тя не върти като извадих и и подадох ток завъртя(както вчера),и май май требе да купувам нова помпа щото тая работи когато си иска,иначе не задръстена цетката на помпата нито горивния филтър
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Ина при мен е така. От време на време ми се случва да не пали. Върти само стартер. Последно преди около 1 седмица. Но сега точно няма как да търся причината - чак по коледа. Напрваил съм си план какво ще порверявам:
1. Реле (та)
на пласмасата на релето има дадена схема как работи. Ето една снимка
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9183052
- Ако се извади релето и с мултицеда се сложи на клема 86 и 87 трябва да даде някакво (малко) съпротивление.
- Ако на клема 86 и 87 пуснеш 12 волта, можеш да проверлиш дали между 30 и 87 се образува верига
2. Ако се даде релето на късо с кабел (клема 30 и 87) и дадеш на
контакт помпата трябва да работи. (чува се).
3. Преди да семням окончателно помпа бих премерил дебита на попмата дали е наред. Май беше 0.9 литра за 30 сек. Изваждаш някои маркуч (примерно този дето се връща към от двигателия и отива към регулатора на налягането), даваш релето на късо с кабел, даваш на контак за 30 сек, и мериш в съд колко безин ще изпомпи
4. Проверка на горивното налягане в сервиз. Мисля че може да се закачи на горивната рейка специален манометър и да се премери налягането (около 3 бара тябва де е)
5. Ако нищо не помогне - нова помпа заедно с датчик за нивото на бензина и капак. Така се изключват всички възможни грешки, щото понякога проблема е и от кабелите на датчика за нивото:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9183053
При мен има и още едно нещто което може да прави мизерии - газ. инжекцион прекъсва помпата когато карам на газ. Може понякога просто да се обърква нещо и да не я пуска. Незнам. Тряаа да питам газаджиите за това как точно са го направили.
Ти имаш ли газ?
Айде и като решиш проблема да пишеш при тебе кво е излязло!
1. Реле (та)
на пласмасата на релето има дадена схема как работи. Ето една снимка
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9183052
- Ако се извади релето и с мултицеда се сложи на клема 86 и 87 трябва да даде някакво (малко) съпротивление.
- Ако на клема 86 и 87 пуснеш 12 волта, можеш да проверлиш дали между 30 и 87 се образува верига
2. Ако се даде релето на късо с кабел (клема 30 и 87) и дадеш на
контакт помпата трябва да работи. (чува се).
3. Преди да семням окончателно помпа бих премерил дебита на попмата дали е наред. Май беше 0.9 литра за 30 сек. Изваждаш някои маркуч (примерно този дето се връща към от двигателия и отива към регулатора на налягането), даваш релето на късо с кабел, даваш на контак за 30 сек, и мериш в съд колко безин ще изпомпи
4. Проверка на горивното налягане в сервиз. Мисля че може да се закачи на горивната рейка специален манометър и да се премери налягането (около 3 бара тябва де е)
5. Ако нищо не помогне - нова помпа заедно с датчик за нивото на бензина и капак. Така се изключват всички възможни грешки, щото понякога проблема е и от кабелите на датчика за нивото:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9183053
При мен има и още едно нещто което може да прави мизерии - газ. инжекцион прекъсва помпата когато карам на газ. Може понякога просто да се обърква нещо и да не я пуска. Незнам. Тряаа да питам газаджиите за това как точно са го направили.
Ти имаш ли газ?
Айде и като решиш проблема да пишеш при тебе кво е излязло!


4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани