Смяна на уплатненията/гумичките на клапаните

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Смяна на уплатненията/гумичките на клапаните

Мнение от dr-who » 17 Дек 2004, 16:17

Някой знае ли на колко хил. КМ трябва да се сменят уплатненията. Какви е най добре да се земат, от къде ако може и цена.
и друго малко глупаво искам да пита, какво се сваля и какво се маха за да се сменят ... до какво може да доведе смяната?
колата ми започна да пропушва лекичко отзад в над 6500оборота и то като сменям от скорост на скорост има едно припушване отзад, казаха ми че е от това, ма са де да знам може да са много причините.
всякаква информация ще ми бъде полезна...
мерси предварително
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 17 Дек 2004, 16:38

забравих да напиша за тези които не знаят:
става въпрос за М50Б20 двигател
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: Смяна на уплатненията/гумичките на клапаните

Мнение от Dimitar » 17 Дек 2004, 22:21

dr-who написа:...в над 6500оборота и то като сменям от скорост на скорост ....
:D 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 17 Дек 2004, 22:34

Само капака на клапаните се маха.
...
това не помня кога съм го писал :lol:
Последна промяна steeN на 19 Дек 2004, 12:50, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 18 Дек 2004, 4:04

е ще пиша, ама първо събирам още информация ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Дек 2004, 14:01

чувал съм че припушване между скоростите е точно от гумички на клапаните .. инак за смяната им едва ли има определени километри ,както дойде .. а харчи ли ти много масло ? ако не ти харчи няма голям смисъл да ги сменяш ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 18 Дек 2004, 16:53

не масло не ми харчи вече, в смисъл то е нормално с такова ръчкане да харчи по малко. Доливам около 1литър от смяна до смяна което е нормално за моя двигател и годинките на колата, но не ми е приятно да се вижда като се пускам с някой че колата ми припушва лекичко отзад.... :twisted:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 18 Дек 2004, 19:55

Може да изпушва и при прекалено богата смес. По принцип ако са износени гумени уплатнения колата пуши когато работи на обороти самия дим е синкав на цвят, а при преобогатена смес пушека е по тъмен, тъмно сив и разхода на бензин е завишен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 19 Дек 2004, 15:39

начи, понеже сменях ламбда сонда, възможно ли е, че преди имаше много богата смес от това да е изпушвала, щото сега забелязвам как квото и да правя, не виждам да изкарва пушек отзад :roll: :roll: :roll: :shock:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 19 Дек 2004, 19:45

Възможно е мисля. Даже изпушване се наблюдава и когато двигателя е студен и го изрежеш. До 70 градуса на водата ламбдата не играе.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook