Бели налепи по капачката и гърловината на мотора.Помощ!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Бели налепи по капачката и гърловината на мотора.Помощ!!!
Здравейте,
Днес забелязах че под капачката на двигателя на мойто БМВ 520и има бели налепи(като майонеза).Има ли шанс да не смесва антифриза с маслото?Ако не дали е гарнитура или?Не прегрява,върви си добре.Моля помагайте,че ми писна вече.Благодаря!
Днес забелязах че под капачката на двигателя на мойто БМВ 520и има бели налепи(като майонеза).Има ли шанс да не смесва антифриза с маслото?Ако не дали е гарнитура или?Не прегрява,върви си добре.Моля помагайте,че ми писна вече.Благодаря!
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Карана е имам я от 8 месеца,а и я взех от човек.Когато я взех имаше малко жълтеникави налепи,но майсторите казаха перфектна е карай.Смених маслото преди 2 месеца и избърсах всичко.Сега е направо бяло.Антифриз ми губи по малко но мислех че е от съединенията.Не я бях карал от 5 дена сега видях че малко е капал от пластмасовата тръба(където е врътката за обезвъздушаване)
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Бели налепи по капачката и гърловината на мотора.Помощ!!
mitrez написа:Здравейте,
Днес забелязах че под капачката на двигателя на мойто БМВ 520и има бели налепи(като майонеза).Има ли шанс да не смесва антифриза с маслото?Ако не дали е гарнитура или?Не прегрява,върви си добре.Моля помагайте,че ми писна вече.Благодаря!
Ако под "капачка" имаш предвид тази на гърловината за маслото, няма място за притеснения - това е конденз и е нормално.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Кондензират маслени пари, не се притеснявай
На Аудито също кондензира, но гърловината е малко по-различна и не можеш да го видиш.

На Аудито също кондензира, но гърловината е малко по-различна и не можеш да го видиш.
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Моето мнение не се различава от на предните колеги,и аз имам такова нещо.
Тия дни бях в един сервиз,гледаха всичко и не ми казаха че имам някакъв проблем
Карай мъжката и спокойно
Тия дни бях в един сервиз,гледаха всичко и не ми казаха че имам някакъв проблем

Карай мъжката и спокойно

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Конденз колега
и аз как се бях изпопретеснил за това ,получава се когато външната температура е ниска ,след гасене на двигателя по цилиндрите се образува конденз заради голямата разлика в температурата .След отново палена на двигателя ,тези пари отиват в най-високата точка на ДВГ-то ,а това е -капачката 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
И аз се прикрепям към другите колеги. Няма място за притеснение, ако имаш желание си смени капачката на маслото
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани