BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 27 Ное 2008, 23:33

така.. 46 страници са ми малко в повече :mhihi: затова ще си кажа и аз, имам М20Б25 скоро разглобявах щуротиите по средната конзола и забелязах че за един прост часовник буксата отзад е опроводена с 20-ина пина и реших че сигурно ако си намеря самият борд отнякъде и го плясна вътре ще заработи.. така ли е всъщност?


П.П. Забелязах че имам малка дупка до халогена и свободна жълта букса зад бронята (с 2 пина) за t* датчик..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от EACAN » 28 Ное 2008, 9:31

Благодаря ви колеги винаги може да се раз4ита на мен с каквото мога 6те помагам :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Може да е дърто BMW но си е BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.06.2007
Пол: Мъж
Кара: пасатор
Мечтае да кара: Х6

Мнение от karata » 29 Ное 2008, 16:40

леко въпросче :roll:
как може да се сложи голямото бордче на 34-ка(м20 б25)
като отзад е само с 3или 4 кабела (с часовника на баба е) :mhihi: :mhihi: :mhihi:
някой може ли да даде повече инфо :confused: :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 29 Ное 2008, 19:46

karata написа:леко въпросче :roll:
как може да се сложи голямото бордче на 34-ка(м20 б25)
като отзад е само с 3или 4 кабела (с часовника на баба е) :mhihi: :mhihi: :mhihi:
някой може ли да даде повече инфо :confused: :uups:


Интересно, аз също имам м20б25 и искам големия борд и съм с часовника на баба, но отзад имам 2346236 пина и кабела.. сякаш е имала преди но някой го е разкарал :roll: ти как реши че имаш 3-4 кабела, видя ли ги?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.06.2007
Пол: Мъж
Кара: пасатор
Мечтае да кара: Х6

Мнение от karata » 29 Ное 2008, 19:55

Taurus написа:... ти как реши че имаш 3-4 кабела, видя ли ги?

ако издребняваме са си точно 3 кабела за часовник (със стрелки) :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 21.06.2004
Местоположение: Димитровград

Мнение от Paff » 29 Ное 2008, 20:30

ако колата не е имала голям борд се слага и инсталация ;) ( топка кабеляци с букси по краищата които се бучкат в таблото и отзад в борда ,и в общи линии това е ;) )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 30 Ное 2008, 2:24

Taurus написа:така.. 46 страници са ми малко в повече :mhihi: затова ще си кажа и аз, имам М20Б25 скоро разглобявах щуротиите по средната конзола и забелязах че за един прост часовник буксата отзад е опроводена с 20-ина пина и реших че сигурно ако си намеря самият борд отнякъде и го плясна вътре ще заработи.. така ли е всъщност?


П.П. Забелязах че имам малка дупка до халогена и свободна жълта букса зад бронята (с 2 пина) за t* датчик..


колега, отговорът на въпросът ти е на първата страница - изтегляш PDF-а и действаш стъпка по стъпка.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 30 Ное 2008, 18:19

BMW5820iA написа:
Taurus написа:така.. 46 страници са ми малко в повече :mhihi: затова ще си кажа и аз, имам М20Б25 скоро разглобявах щуротиите по средната конзола и забелязах че за един прост часовник буксата отзад е опроводена с 20-ина пина и реших че сигурно ако си намеря самият борд отнякъде и го плясна вътре ще заработи.. така ли е всъщност?


П.П. Забелязах че имам малка дупка до халогена и свободна жълта букса зад бронята (с 2 пина) за t* датчик..


колега, отговорът на въпросът ти е на първата страница - изтегляш PDF-а и действаш стъпка по стъпка.


:) Изтеглил съм го, там е наблегнато как да го сложим на 520.. затова, но разбрах, мерси :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 30 Ное 2008, 18:54

Вземаш голям борд за 525 и нагоре, които са без кодинг-плъга отзад, слагаш и си готов.Това е при вариант,че си с чек-контрол и таблото ти е с големия дисплей.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 01 Дек 2008, 13:27

tahsinov написа:Вземаш голям борд за 525 и нагоре, които са без кодинг-плъга отзад, слагаш и си готов.Това е при вариант,че си с чек-контрол и таблото ти е с големия дисплей.


Имам check control, а дисплея ми е на подписа.. с малки Photoshop модификации :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 02 Дек 2008, 18:12

Ебати има си гонг-че работещо имам си Т дат4ик също работещ само искам едно голямо бордче да си сложа!И ми се струва че е имало но е сменено с малко тва сас 4-те копчета!Как мога да разбера тва дали е така и ако е имало все пак няма нужда да присаждам плъг-ове и така нататък нали?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 02 Дек 2008, 18:59

:kuku: Гонгчето и темп.датчик са си към малкия борд,това,че ги имаш не значи,че си имал голям борд.Прочети PDF- файла от първа страница за да добиеш някаква обща представа.Ще бъде най-добре ако си намериш голям борд свален от TDS-ка,той е с вграден кодинг, за 18-ските и 20-ските бордовете също са с вграден кодинг.Проблема е,че са много рядко Е34-ките от "ниските версии" /518,520,525tds/ с фабричен голям борд който съответно има кодинг отзад.По-често се намират бордове от "високите версии" /525,530,535,540/, които нямат кодинг отзад, тъй като той е вграден в арматурните им табла /тези с големия дисплей отдолу/.Поради тази причина се налага преправяне на тези бордове като допълнително им се монтират кодинг-плъгове за да работят в 20-ските и tds-ките. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 02 Дек 2008, 20:19

tahsinov написа::kuku: Гонгчето и темп.датчик са си към малкия борд,това,че ги имаш не значи,че си имал голям борд.Прочети PDF- файла от първа страница за да добиеш някаква обща представа.Ще бъде най-добре ако си намериш голям борд свален от TDS-ка,той е с вграден кодинг, за 18-ските и 20-ските бордовете също са с вграден кодинг.Проблема е,че са много рядко Е34-ките от "ниските версии" /518,520,525tds/ с фабричен голям борд който съответно има кодинг отзад.По-често се намират бордове от "високите версии" /525,530,535,540/, които нямат кодинг отзад, тъй като той е вграден в арматурните им табла /тези с големия дисплей отдолу/.Поради тази причина се налага преправяне на тези бордове като допълнително им се монтират кодинг-плъгове за да работят в 20-ските и tds-ките. ;)


Моето табло предполагам е с 'големия' дисплей..?

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 02 Дек 2008, 22:01

Да, с големия е, от първите за модела, които са до 240км/ч. иначе повечето са до 260км/ч. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София

Мнение от Peicho » 08 Дек 2008, 16:10

Колеги, имам следният тъп проблем и ще се радвам, ако някой сподели начин за разрешаването му.
Борда си го купих от Ибей директно подготвен за 520-ка М50. Сложих го на мястото на малкия борд и тръгна веднага без да се налага допълнителна намеса и до скоро работеше идеално. Тъй като обаче не ползвам тази кола през зимата, й спрях тока(имам фабричен ключ-маса в багажника) и я прибрах в гараж. Наскоро обаче я припалвах и се оказа, че борда вече не работи т.е. изписва прословутото "PPPP".
Ще бъда благодарен, ако някой знае решение на проблема...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook