златните предници

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

златните предници

Мнение от D_U_D_E_ » 30 Ное 2008, 13:09

чувал съм много хвалби за предницата на е34, но се оказаха митове. Реших да сляза в канала, щото от пролетта не бях гледал и виждам разбити биалетки, паразитния хебел отдясно и накраиника на кормилната щанга от ляво. някой може ли да ми каже на каква цена са тея пи.ки, смятам че биалеткиите мога да ги сменя сам, да се мъча ли?

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 30 Ное 2008, 13:14

Ами, мъчи се :D За смяната на биалетките ще ти трябват два крика. Поне аз така действам. Около 40лв. бройката мисля че беше. Лемфьордер.
А, що си мислиш че легендите са се оказали митове? Не можах да го разбера.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 30 Ное 2008, 13:14

Тук и танк да караш все тая :( Но иначе само таксите и данъците и т.н. постоянно се повишават а файда никва.Бизнеса за авто части и ремонти цъфти ли цъфти :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 30 Ное 2008, 13:36

а за смяната на хебела и накрайника някой може ли да ми каже сума. Там трябва и реглаж после май.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 30 Ное 2008, 13:54

D_U_D_E_ написа:а за смяната на хебела и накрайника някой може ли да ми каже сума. Там трябва и реглаж после май.

Реглаж задължително :D Като кинти:реглаж 25лв.работа о/о 40лв. и за двете.


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 30 Ное 2008, 13:54

D_U_D_E_ написа:а за смяната на хебела и накрайника някой може ли да ми каже сума. Там трябва и реглаж после май.


За смяната предполагам, че около 70-80лв. зависи в кой сервиз. :)
А за реглажа, задължително е ! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 02 Дек 2008, 0:26

Аз кат сменях биелети имах избор в цена от 17лв-68лв мисля!Смятай??
Земай нещо немско,смяната на биелети специално е абсолютно лесно,но за др.неща незнам1но знам че после реглаж обезателно!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 02 Дек 2008, 0:38

Здравейте и от мен, ти си във Варна както виждам, защо не идеш във Виница при Краси и той ще ти разкаже всичко и с цени :)
А за предница... от 2 години съм сменил само 2 накрайника на късата щанга и 2-та тампона на задния мост... та... :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 02 Дек 2008, 0:38

Интересен съвет получих от човек (мой познат) карал такава кола още преди 13 години: "да не сменявам биалетите, а да ги дам да ги капсуловат (правели ги)" - като цяло съм против такива "правения" особено покрай окачването, но ми бе обяснено, че са сменяни много често, дори в официалното представителство за марката и със същия резултат до момента на "капсуловането" - след което проблемът бил решен. Моите са сменяни преди 3-4 хил. км. но след зимния сезон ще минат една ревизия и... и аз кат' вас :confused:
Та ... кажете ... някой правил ли ги е на своята кола и има ли опит с такива?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: златните предници

Мнение от kirililiev » 02 Дек 2008, 16:53

[quote="D_U_D_E_"]чувал съм много хвалби за предницата на е34, но се оказаха митове.






хахахахаха,ти уби рибата с исказване.в тес дупки с тон и половина кола на петстотин хиляди километра кво очакваш??


за около 40 хиляди километра доста от които на писти удари в шикани бордюри,смачкване на поне десет джанти-някой от които се разделяха на няколко пърчета :mhihi: удари в одрязан асвалт с 200 и тем подобни издевателства съм сменил един път централна щанга и два тъмпона на кривите носачи-просто сложих по плътни,не че са били разбити.всичко друго ми е оригинално по колата.е тва ако не е здраво,здраве му кажи :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 02 Дек 2008, 17:29

Нашите пътища са за Т34 :mhihi: не за Е34 :winky:
Въпреки това аз съм доволен от издръжливостта на окачването на Е34, за Т34 незнам :mhihi: :mhihi: :mhihi:
R6 - Was sonst?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 02 Дек 2008, 17:41

Здрасти и аз да се включа в темата :D

Та Е34 мисля че има едно от най здравите окачвания не само между BMW но и мисля че от почти всички марки коли! Минал съм от далечната 1993 г. през тройки, петици, седмици и мисля че няма по добро от на Е34! Просто и надеждно с две думи :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Мнение от pepo_520i » 03 Дек 2008, 18:27

Ами и за да ви кажа, вече имам моето БМВ близо една година и съм изминал 12 000 км с него. Карам бавно. По път с разрешена скорост 90, аз карам с 60-70. Имам време да видя дупките отдалеч и се стремя да ги заобикалям (доколкото това е възможно, който е от Русе, ако скоро е минавал край Текето, след гората, посока Червена вода е виждал за какво става дума :shock: ). Колата все още не ми е дала никакви проблеми с предницата. Според мен зависи и от карането до голяма степен. Не може да прелиташ през дупките с 100+ и да се чудиш защо после колата си иска ремонта. Просто е невъзможно. Ако човек бяга, спъне се и падне, болките които ще усети ще са много по-сурови от тези ако падне вървейки съвсем бавно, например. Затова колеги (особено тези от София), призовавам ви - карайте по-бавно, няма смисъл да се правим на състезатели, 20-30 мин не решават въпроса. А и ще си спестите някой лев за катаджии. :bgflag:
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 04 Дек 2008, 10:27

биалетка лемфиордер-35 лв.бр.
накраиниците-по 15 лв. броиката
хебела -25 лв. :mhihi:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 04 Дек 2008, 10:48

dokie написа:Интересен съвет получих от човек (мой познат) карал такава кола още преди 13 години: "да не сменявам биалетите, а да ги дам да ги капсуловат (правели ги)" - като цяло съм против такива "правения" особено покрай окачването, но ми бе обяснено, че са сменяни много често, дори в официалното представителство за марката и със същия резултат до момента на "капсуловането" - след което проблемът бил решен. Моите са сменяни преди 3-4 хил. км. но след зимния сезон ще минат една ревизия и... и аз кат' вас :confused:
Та ... кажете ... някой правил ли ги е на своята кола и има ли опит с такива?
колега какво ще рече капсуловане те отзад са с пластмасово капаче мисля че не подлежат на такива процедури

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook