Кардан ???
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
слушай са внимателно-няма да повтарям
счупх кутията на 20-ката,взех от 2,5 сложих и моята опашка от 20-ката и сега си карам и си свиркам
става въпрос за кутии гетраг.колкото и да ги зяпах не намерих разлика между двете освен в опашката която както казах лесно се сменя.
п.п.
за тези които смятат да правят трансплантация само на мотор-мотора на 2,5 м50 се поставя дирекно на мястото на мотора м50б20 и заспива.
пояснение- щом и двата мотора са м50 дали 2.0 или 2,5 ТЕ СА М50и въпроса дали кутия от м50 става на м50 е безмислен
дано ме разберете че и аз не се разбирам много


счупх кутията на 20-ката,взех от 2,5 сложих и моята опашка от 20-ката и сега си карам и си свиркам

п.п.
за тези които смятат да правят трансплантация само на мотор-мотора на 2,5 м50 се поставя дирекно на мястото на мотора м50б20 и заспива.
пояснение- щом и двата мотора са м50 дали 2.0 или 2,5 ТЕ СА М50и въпроса дали кутия от м50 става на м50 е безмислен

дано ме разберете че и аз не се разбирам много


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Това значи ли че сега имаш опашка от кутия за 2.5лkirililiev написа:счупх кутията на 20-ката,взех от 2,5 сложих и моята опашка от 20-ката и сега си карам и си свиркам




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
slavianko написа:Това значи ли че сега имаш опашка от кутия за 2.5лkirililiev написа:счупх кутията на 20-ката,взех от 2,5 сложих и моята опашка от 20-ката и сега си карам и си свиркам![]()
Кажи ми че си я прибрал някъде в гаража и да ти я отнасям
![]()
ще я потърся,в сервиза остана но предполагам че ще е там,като я взема ще ти пиша на лични.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
kirililiev написа:slavianko написа:Това значи ли че сега имаш опашка от кутия за 2.5лkirililiev написа:счупх кутията на 20-ката,взех от 2,5 сложих и моята опашка от 20-ката и сега си карам и си свиркам![]()
Кажи ми че си я прибрал някъде в гаража и да ти я отнасям
![]()
ще я потърся,в сервиза остана но предполагам че ще е там,като я взема ще ти пиша на лични.



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
другия вариант е да смени6 фланеца отзад на дифа и да сложи6 такъв от 520-ка и един кардан от 520-ка и пак 4иста работа.
ина4е за смяна при скоростите понякога става понякога не
,ни6то не ти пре4и да опита6 де 6тото 6те е по-добре кардана да ти е от 525 заради това 4е е с пове4ко болтове към дифа.
ина4е ако не6то нестане драсни едно ли4но имам си4ко квото ти трябва за по този метод.
а там където са ти заварявали дифа 100% тресе от него
ина4е за смяна при скоростите понякога става понякога не

ина4е ако не6то нестане драсни едно ли4но имам си4ко квото ти трябва за по този метод.
а там където са ти заварявали дифа 100% тресе от него
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Да братле и аз затова искам да го направя като хоратаDEO написа:а там където са ти заварявали дифа 100% тресе от него
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани