Кардан ???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 29 Ное 2008, 16:10

слушай са внимателно-няма да повтарям :mhihi:
счупх кутията на 20-ката,взех от 2,5 сложих и моята опашка от 20-ката и сега си карам и си свиркам :D става въпрос за кутии гетраг.колкото и да ги зяпах не намерих разлика между двете освен в опашката която както казах лесно се сменя.


п.п.

за тези които смятат да правят трансплантация само на мотор-мотора на 2,5 м50 се поставя дирекно на мястото на мотора м50б20 и заспива.
пояснение- щом и двата мотора са м50 дали 2.0 или 2,5 ТЕ СА М50и въпроса дали кутия от м50 става на м50 е безмислен :mhihi:

дано ме разберете че и аз не се разбирам много :mhihi: ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 29 Ное 2008, 16:19

kirililiev написа:счупх кутията на 20-ката,взех от 2,5 сложих и моята опашка от 20-ката и сега си карам и си свиркам
Това значи ли че сега имаш опашка от кутия за 2.5л :mhihi: :mhihi: Кажи ми че си я прибрал някъде в гаража и да ти я отнасям :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 29 Ное 2008, 16:22

slavianko написа:
kirililiev написа:счупх кутията на 20-ката,взех от 2,5 сложих и моята опашка от 20-ката и сега си карам и си свиркам
Това значи ли че сега имаш опашка от кутия за 2.5л :mhihi: :mhihi: Кажи ми че си я прибрал някъде в гаража и да ти я отнасям :mhihi: :mhihi:



ще я потърся,в сервиза остана но предполагам че ще е там,като я взема ще ти пиша на лични.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 29 Ное 2008, 16:28

kirililiev написа:
slavianko написа:
kirililiev написа:счупх кутията на 20-ката,взех от 2,5 сложих и моята опашка от 20-ката и сега си карам и си свиркам
Това значи ли че сега имаш опашка от кутия за 2.5л :mhihi: :mhihi: Кажи ми че си я прибрал някъде в гаража и да ти я отнасям :mhihi: :mhihi:



ще я потърся,в сервиза остана но предполагам че ще е там,като я взема ще ти пиша на лични.
:bowdown: :bowdown: Ти си моят спасител ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от DEO » 01 Дек 2008, 18:35

другия вариант е да смени6 фланеца отзад на дифа и да сложи6 такъв от 520-ка и един кардан от 520-ка и пак 4иста работа.
ина4е за смяна при скоростите понякога става понякога не ;) ,ни6то не ти пре4и да опита6 де 6тото 6те е по-добре кардана да ти е от 525 заради това 4е е с пове4ко болтове към дифа.

ина4е ако не6то нестане драсни едно ли4но имам си4ко квото ти трябва за по този метод.
а там където са ти заварявали дифа 100% тресе от него
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 02 Дек 2008, 14:13

DEO написа:а там където са ти заварявали дифа 100% тресе от него
Да братле и аз затова искам да го направя като хората
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook