Е39 катализатор 525д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 9.10.2008

Е39 катализатор 525д

Мнение от Gari4 » 28 Ное 2008, 18:43

Карам БМВ 525д камон реал 2001 От саита получих доста полезна информациа за много вапроси които си задавах , имам обаче един вапрос на които неоткрих отговор , това махане на катализаторите оказва ли някакво негативно влияние варху работата на двигателя турбото и т.н. ? Проетох само положителни неща относно махането , а няма ли нещто отрицателно , е освей вредните газове :)
Гари

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 28 Ное 2008, 18:52

ми освен вредните газове и, че като ги махнеш ще смърди около колата на автобус друго няма :winky:
ако не са много запушени не е необходимо да ги сваляш !!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 28 Ное 2008, 19:51

Никакви последствия за ДВГ-то,сваляй не му мисли колега :yes:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 28 Ное 2008, 20:07

Катализатора единствено намалява вредните емисии. Мисля, че на 100 000 километра трябва да се сменя. Така че ако си минал 100 000 или махай или сменяй.

Аз свърших тази работа в Крафт излезе ми 100 кинта за някакво резонаторно гърне. При теб ще е по-скъпо щото си с 2 катализатора(ако не се лъжа).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 28 Ное 2008, 20:25

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 19:28, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 9.10.2008

Мнение от Gari4 » 28 Ное 2008, 23:52

Колата е автоматик , за вървенето си върви , филтъра за картерните газиве го смених , а този АГР клапан го гледах но му няма ни6то, не е зпушен, а двата катализатора които са отзад ги махнах и гледам че не са много запушени , идеята ми е такава че мисля да сложа чип , а доколкото сам запознат за турбото е по добре колата да е без катализатори ако има чип , започва да върви по леко и сваля разхода имам впредвид само за 525д
Гари

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 29 Ное 2008, 2:09

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 19:27, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 29 Ное 2008, 14:18

Резонаторно гърне му е майката, иначе оригинално...не си заслужава

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 10 Дек 2008, 17:40

Ще стане по-шумна колата като се включи турбината, повече ще пуши отзад, но ще върви по-добре и разхода ще се повиши - това е всичко.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 9.10.2008

Мнение от Gari4 » 11 Дек 2008, 20:06

Марто666 , а защо да вдига разхода ? Няма ли да го свали като махна катализаторите и и сложа чипа ? Колата ще стане по мощна и по лесно ще издарпва купето , което би трябвало да свали разхода , е ако я настъпвам и постоянно е в обороти е нормално да харчи повече , но дали със чип или без аз ако я настъпвам и я карам в обороти тя пак ще харчи повече
Гари

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook