Колеги помощ!!!
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Колеги помощ!!!
Снощи свалихме кутията да сменяме съединител.Но се оказа че и маховика е пътник и понеже е много скъп въпроса ми е следния може ли да се сложи обикновен маховик със съединителя и ще имали някакви проблеми и пречки.Имали разлика във зъбите и други разлики имали колата е е34 м50б20 ванос .
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Колеги помощ!!!
littlerock написа:Снощи свалихме кутията да сменяме съединител.Но се оказа че и маховика е пътник и понеже е много скъп въпроса ми е следния може ли да се сложи обикновен маховик със съединителя и ще имали някакви проблеми и пречки.Имали разлика във зъбите и други разлики имали колата е е34 м50б20 ванос .
Здрасти, лично не мога да ти помогна! А почти всички са на сбора, принципно аз съм с TDS и ако е същия тъй наречения денферен маховик дано не греша с имено поне аз мисля че няма да стане друг...
Можеш мисля да земеш телефона на Пенчев и да му се обадиш предполагам че няма да има проблем..
Успех
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Re: Колеги помощ!!!
littlerock написа:Снощи свалихме кутията да сменяме съединител.Но се оказа че и маховика е пътник и понеже е много скъп въпроса ми е следния може ли да се сложи обикновен маховик със съединителя и ще имали някакви проблеми и пречки.Имали разлика във зъбите и други разлики имали колата е е34 м50б20 ванос .
ако ти е денферен маховика неможе да сложиш обикновен

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
vodach написа:хахахах
Вместо да се хилиш като.... можеше да кажеш нещо умно ясно!Който незнае пита аз като незнам питам по добре да попитам от колкото да направя нещо на своя глава.Затова тук е форум който незнае да пита а който знае да отговаря и да помага за което искренно благодаря но такива малки ..... като теб винаги са ме дразнили затова ако няма какво да кажеш по добре млъкни така поне отстрани може да изглеждаш поне малко интелигентен прочел съм много теми в този форум и където знам че няма с какво да помогна не се обаждам може да последваш моя съвет.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
littlerock написа:vodach написа:хахахах
Вместо да се хилиш като.... можеше да кажеш нещо умно ясно!Който незнае пита аз като незнам питам по добре да попитам от колкото да направя нещо на своя глава.Затова тук е форум който незнае да пита а който знае да отговаря и да помага за което искренно благодаря но такива малки ..... като теб винаги са ме дразнили затова ако няма какво да кажеш по добре млъкни така поне отстрани може да изглеждаш поне малко интелигентен прочел съм много теми в този форум и където знам че няма с какво да помогна не се обаждам може да последваш моя съвет.
Здрасти, не виждам що се нервиш за глупости...
Споко

- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Нека по-вещите се изкажат, но ми се върти една идея - слагаш обикновен маховик + съединител за обикновен маховик и си в бизнеса
Знам, че съединителите се различават, в зависимост от това дали маховика е демпферен или не
Успех
П.П. Водач-а е гола вода, игнорирай и си свиркай


Успех

П.П. Водач-а е гола вода, игнорирай и си свиркай

R6 - Was sonst?
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
rdvr_burgas написа:Нека по-вещите се изкажат, но ми се върти една идея - слагаш обикновен маховик + съединител за обикновен маховик и си в бизнесаЗнам, че съединителите се различават, в зависимост от това дали маховика е демпферен или не
![]()
Успех![]()
П.П. Водач-а е гола вода, игнорирай и си свиркай
ами стартера къде го забрави колега

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Колеги помощ!!!
Точно казано....тва да не е айрян да го забъркатеnikol78 написа:littlerock написа:Снощи свалихме кутията да сменяме съединител.Но се оказа че и маховика е пътник и понеже е много скъп въпроса ми е следния може ли да се сложи обикновен маховик със съединителя и ще имали някакви проблеми и пречки.Имали разлика във зъбите и други разлики имали колата е е34 м50б20 ванос .
ако ти е денферен маховика неможе да сложиш обикновен



Ако намериш т.нар. Single Mass Flywheel (бездемпферен маховик) няма никакъв проблем. Той се монтира на колите без климатик мисля само '90 и '91 години. Тогава ти трябват и различни феродов диск и притискателен диск, както и вилка на съединителя и болтовете на маховика (на бездемпферния са по-къси). Аз направих именно така с моя съединител и засега карам може би почти 10,000 км без никакви проблеми.
Проблема е, че този маховик се намира доста трудно и съответно не е евтин. Феродовият и притискателният дискове са осезаемо по-скъпи за бездемпферен маховик - по спомен когато го сменях струваха 330 лв. комплекта феродов притискателен и лагер за бездемпферен срещу 197 лв. същите неща за демпферен. Феродовия диск също е малко дефицитен и мисля, че точния парт номер едва ли ще го намериш, понеже не го внасят тъй като е взаимозаменяем с диск от Мерцедес (говоря за LuK) и съответно внасят и продават него, но това няма значение - диска става без проблеми.
Друг вариант е маховик от М20 двигател - те са много по-евтини, тогава се сменя и стартера, може би отново и вилката на съединителя и болтовете - не съм сигурен.
Аз платих за моя бездемпферен маховик 150 лв. ако не ме лъже паметта но чаках много време докато го намеря. По стечение на обстоятелствата после купих още 2 и накрая с новия ми двигател дойде още 1, така че имам общо 4 с този който карам в момента...
Надявам се информацията да ти помогне да се ориентираш в това, какво да предприемеш.
Успех!
П.П. Вилката я купих оригинална от Дарукар (19,хх лв), както и болтовете (по 2,50 лв на брой си спомням - 8 броя са).
Проблема е, че този маховик се намира доста трудно и съответно не е евтин. Феродовият и притискателният дискове са осезаемо по-скъпи за бездемпферен маховик - по спомен когато го сменях струваха 330 лв. комплекта феродов притискателен и лагер за бездемпферен срещу 197 лв. същите неща за демпферен. Феродовия диск също е малко дефицитен и мисля, че точния парт номер едва ли ще го намериш, понеже не го внасят тъй като е взаимозаменяем с диск от Мерцедес (говоря за LuK) и съответно внасят и продават него, но това няма значение - диска става без проблеми.
Друг вариант е маховик от М20 двигател - те са много по-евтини, тогава се сменя и стартера, може би отново и вилката на съединителя и болтовете - не съм сигурен.
Аз платих за моя бездемпферен маховик 150 лв. ако не ме лъже паметта но чаках много време докато го намеря. По стечение на обстоятелствата после купих още 2 и накрая с новия ми двигател дойде още 1, така че имам общо 4 с този който карам в момента...
Надявам се информацията да ти помогне да се ориентираш в това, какво да предприемеш.
Успех!
П.П. Вилката я купих оригинална от Дарукар (19,хх лв), както и болтовете (по 2,50 лв на брой си спомням - 8 броя са).
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Я най добре си заръчай един маховик като за твойта кола от Бисер (bmwfena) и си свиркай.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Здрасти, не виждам що се нервиш за глупости...
Споко
[/quote]
Искам да благодаря на всички колеги които се отзоваха и ми помогнаха със съвети това означава много за мен защото няма по лошо нещо от това да си задаваш въпроси на които не можеш да намериш отговор.Благодаря.
П.С Колега нервя се защото това са дразнители няма какво да кажат по дадена тема и изръсват някоя глупост .
Споко

Искам да благодаря на всички колеги които се отзоваха и ми помогнаха със съвети това означава много за мен защото няма по лошо нещо от това да си задаваш въпроси на които не можеш да намериш отговор.Благодаря.
П.С Колега нервя се защото това са дразнители няма какво да кажат по дадена тема и изръсват някоя глупост .
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Извинете ме ама ако някой не го мързи ще ми драсне ли два три реда що е то демпферен маховик че не сам в час 

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Иван Стоянов написа:Извинете ме ама ако някой не го мързи ще ми драсне ли два три реда що е то демпферен маховик че не сам в час
Ако си виждал феродов диск в металната част има вградени пружини които обират поървоначалното усукване при потегляне.Но при демпферния маховик пружините не са на феродовия диск а са вградени вътре в самия маховик.Общо взето това е най лесния начин да ти го обясня.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани