Как се обезвъздушава 520 безин?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Как се обезвъздушава 520 безин?
Ситоацията е следната, колата загрява нормално държи темперетура, но се появява следния проблем когато работи на празен ход парното изчезва. Ако колата е в движение и обортомера е над 2000 оборота няма проблем
. Обаче като спра на някой светофар за повече време и пак същия проблем. Когато колата е в движение, а оборотите са под 2000 парното пак се губи 


Последна промяна vladi_nn на 28 Ное 2008, 12:58, променена общо 2 пъти
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Имам идентичен проблем, но го прави предимно от лявата страна! Понякога изстива струята и от двете страни, но обикновено, само моята (за да ми е по гадно). Мисля, че проблема е в клапаните (отпред на маркучите). Моята не губи антифриз, обезвъздушена е, работи и термостата и пр.
Има теми по въпроса, но ясно обяснение на проблема не съм срещал.
Има теми по въпроса, но ясно обяснение на проблема не съм срещал.
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Да нивото беше паднало, но долях и си дойде на мястото. Но проблема си остана. Друг е въпроса че колата беше загряла и не можа да поеме много течнос, но утре като е студена ще проверя новото и пак ще долея. За обезвъздушаванвто не знам. Мисля, че след доливането успях да я обезвъздуша. Направих го по следния начин, спрях колата на доста стъмно място като предницата беше на по високо и на работещ двигател първо развих капачката докато потече след това равивах и двете болчета като от тях също излезе по мако въздух. Но уви
дано утре като е истинала да се окаже, че е имало още нужда от доливане и с това да се реши проблема. Ако някой има и други идеи и предложения нека да ги сподели. 


- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Съжалявам че подновявам темата, но във В.Търново няма оторизиран сервиз където да отида. Ако някой може да обясни как става обезвъздушаването нека сподели 

- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Благодаря колега още утре ще го направя както пише в другата тема.
А по въпроса за водната помпа преди месец я свалях да я видя и е ок, освен това ако е от нея колата ще прегрява. Поне така си мисля аз.
А по въпроса за водната помпа преди месец я свалях да я видя и е ок, освен това ако е от нея колата ще прегрява. Поне така си мисля аз.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани