силиконов съединител vs ел. перка Съвет?
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
AGT написа:Ако трябваше да е с ел.перка ония "балъци" от БМВ нямаше да ползват силиконови
Ако се позагледате малко ще забележите тенденцията-Е36 по новите години вече са с ел перка,а да не говорим ,че при Е46 и по късните модели Е39 и термостата е електрически.Също така защо ли на всички мотори с виско системата е до подсигурена с ел перката на климатика?А дори има и двигател на БМВ който е електрически всмукателни и изпускателни клапани на двигателя а разпределителният вал отсъства!
Така,че не бъдете толкова самонадеяни в изказванията си!
Успех!
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
///sasho написа:rdvr_burgas написа:///sasho написа:zvetiko написа: ......... предпочитам климатроник с врътки,а не дигитален като при Е39 да кажем.
Колега , Е39 се предлага с два вида климатроник единия е дигитален , а другия е ръчков.
Айде това с врътките да е само климатик![]()
Климатроника е само с дигиталния пултпри Е39
Това с трите врътки е КЛИМАТРОНИК , на моята кола , която е обявена за продаване в подписа ми е същия.![]()
Има един вариант с четири врътки - то е без нищо , само вентилатор и парно.
Я ми обясни каква е разликата между климатик и климатроник според теб, че нещо не ми е ясно

Сега сериозно - това с врътките е климатик, а другото, с дигиталното дисплейче и многото копчета е климатроник

Има и трети вариант - пак е с врътки, но няма климатик

R6 - Was sonst?
rdvr_burgas написа: Я ми обясни каква е разликата между климатик и климатроник ......... , че нещо не ми е ясно
......

rdvr_burgas написа: .......Сега сериозно - това с врътките е климатик, а другото, с дигиталното дисплейче и многото копчета е климатроник![]()
...........
Ако се загледаш в "другото с дигиталното дисплейче и многото копчета" ще видиш , че има същите означения като "това с врътките".
Има два вида КЛИМАТРОНИК в Е39 - ръчков и дигитален. Това , че единия е ръчков не го прави КЛИМАТИК.
То по твоята лигика КЛИМАТРОНИКА на Е60 всъщност е климатик , защото е с врътки.
rdvr_burgas написа: ....... Има и трети вариант - пак е с врътки, но няма климатик
По принцип този третия според теб вариант , съм го описал в горното си мнение.
ПС: Всъщност не ми се спори за глупости. Най добре се качи в кола със същите врътки и копчета и ги изпробвай , за да разбереш точно какво е.

- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
///sasho написа:rdvr_burgas написа: Я ми обясни каква е разликата между климатик и климатроник ......... , че нещо не ми е ясно
......
rdvr_burgas написа: .......Сега сериозно - това с врътките е климатик, а другото, с дигиталното дисплейче и многото копчета е климатроник![]()
...........
Ако се загледаш в "другото с дигиталното дисплейче и многото копчета" ще видиш , че има същите означения като "това с врътките".
Има два вида КЛИМАТРОНИК в Е39 - ръчков и дигитален. Това , че единия е ръчков не го прави КЛИМАТИК.
То по твоята лигика КЛИМАТРОНИКА на Е60 всъщност е климатик , защото е с врътки.rdvr_burgas написа: ....... Има и трети вариант - пак е с врътки, но няма климатик
По принцип този третия според теб вариант , съм го описал в горното си мнение.
ПС: Всъщност не ми се спори за глупости. Най добре се качи в кола със същите врътки и копчета и ги изпробвай , за да разбереш точно какво е.
Така, явно не знаеш кое е климатик и кое климатроник

Климатроникът е автоматичен климатик, нали?
Ето виж сега какви картинки ще ти покажа, дано поне да знаеш малко немски

Климатик според БМВ е:
Климатроник, пак според БМВ е:
Жалко е, че имаш такава кола, пък дори не си разбрал кви екстри има

R6 - Was sonst?
Да колега , прав си , че единият , който си дал има бутон "AUTO" т.е. е автоматичен , т.е. предлага автоматично спиране при достигане на определената темперетура и автоматично пускане при понижаване на определената темперетура , а другия го няма този бутон , защото не е автоматичен и духа само в определената темперетура. Общо взето това е разликата между двете схеми , които си дал. Но и при двата модела темперетурата в колата стои една и съща. И двета показани варианта могат да духат и топло и студено И двете могат да подържат както студени така и топли темперетури.
По твоята логика тези две неща от тази тема в Е36 също са различни. Едното с врътките трябва да е КЛИМАТИК , щом не е автоматично , така ли? Защо го водят тогава КЛИМАТРОНИК?
По твоята логика тези две неща от тази тема в Е36 също са различни. Едното с врътките трябва да е КЛИМАТИК , щом не е автоматично , така ли? Защо го водят тогава КЛИМАТРОНИК?
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Точно така - ако не е автоматичен значи е само климатик, ако е автоматичен значи е климатроник 

R6 - Was sonst?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///sasho написа:Да колега , прав си , че единият , който си дал има бутон "AUTO" т.е. е автоматичен , т.е. предлага автоматично спиране при достигане на определената темперетура и автоматично пускане при понижаване на определената темперетура , а другия го няма този бутон , защото не е автоматичен и духа само в определената темперетура. Общо взето това е разликата между двете схеми , които си дал. Но и при двата модела темперетурата в колата стои една и съща. И двета показани варианта могат да духат и топло и студено И двете могат да подържат както студени така и топли темперетури.
По твоята логика тези две неща от тази тема в Е36 също са различни. Едното с врътките трябва да е КЛИМАТИК , щом не е автоматично , така ли? Защо го водят тогава КЛИМАТРОНИК?
Това на твойта кола не може да подържа зададена температура-да кажем нагласяваш го на 24градуса, клапаните на парното се отварят на определено положение и си дотук,нищо повече не помръдва.Ако навън е топло ,в колата след малко ще е повече от 24,ако е студено ще е по-малко.Ако колата е с климатроник ,ако се минат тези 24 градуса автоматично се пуска компресора на еър кандишана,ако температурата падне под 24 клапаните на парното се отварят повече .Отделно има клапани за въздушните потоци ,които автоматично се отварят и затварят за да се подържа зададената температура.
При Е36 има три варианта
-с врътки като на часовник,както при теб,като може да има еър кандишан,може и да няма като в този случай няма автоматично подържане на температурата
-климатроник с малки въртящи се копчета,което отговаря на хоризонталните врътки при Е34,но без електрически клапани за въздушните потоци
-климатроник с цифров дисплей и електрически клапани за въздушните потоци-подобно на климатроника при Е39
За да се убедиш окочателно че си без климатроник погледни таблото около врътките и ще видиш ,че нямаш отвор зад ,който се намира вентилаторче с термодатчик ,който мери температурата в купето и който е задължителен при колите с климатроник.
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
///sasho написа:rdvr_burgas написа:Точно така - ако не е автоматичен значи е само климатик, ако е автоматичен значи е климатроник
Колега , както казах и по-нагоре не ми се влиза в излишни спорове , ама ти чувал ли си за "Аналогов Климатроник" ?
Колега, явно аз не разбирам

Обясни, ако обичаш какво представлява обикновения климатик в Е39-ките? Какво управление има климатика, не климатроника?
Само не казвай, че в Е39 има само климатроници

R6 - Was sonst?
rdvr_burgas написа:///sasho написа:rdvr_burgas написа:Точно така - ако не е автоматичен значи е само климатик, ако е автоматичен значи е климатроник
Колега , както казах и по-нагоре не ми се влиза в излишни спорове , ама ти чувал ли си за "Аналогов Климатроник" ?
Колега, явно аз не разбирам![]()
Обясни, ако обичаш какво представлява обикновения климатик в Е39-ките? Какво управление има климатика, не климатроника?
Само не казвай, че в Е39 има само климатроници
Колега , за повече информация най добре отиди в един от оторизираните BMW сервизи , за да ти обяснат какъв вид климатична система се слага в Е39.
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Ел.перка и т.н. БГ подобрения!Първо и основно правило:ако имаш достатъчно пароци придържай се към оригинала 

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Климатроник е всичко, което поддържа определена температува в колата, независимо от промените на външната температура. Следователно, трябва да има датчик за вътрешна...
А по темата
, виското дава по-голямата част от звука на колата и за това никога не бих го сменил. Не съм капацитет в техническата част на въпроса, но не мога да си представа как паля сутрин колата тръгвам и ми го няма звука, който виското издава първите 1-2 минути.
А по темата


- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
хахаха... е тва е тема за виско.... вискотроник
колега, писал съм за електрическата перка - никакви проблеми не съм имал откакто на предната ми кола и сложих ел. перка - сама се включваше и изключваше, температурата ми винаги си е била по средата, ако е било нужно се е включвала и бях забравил за вискоглупости
моя съвет е да слагаш ел.перка и да не се занимаваш с простотии 







колега, писал съм за електрическата перка - никакви проблеми не съм имал откакто на предната ми кола и сложих ел. перка - сама се включваше и изключваше, температурата ми винаги си е била по средата, ако е било нужно се е включвала и бях забравил за вискоглупости


29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани