Сутрин като запаля тресе. От какво?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.08.2008

Сутрин като запаля тресе. От какво?

Мнение от transformer520 » 25 Ное 2008, 19:43

Сменил съм свещите, мислех че е от тях но уви, сутрин като запаля колата докато качи малко градусите тресе, после се оправя, иначе не харчи
Въпроса ми е от какво може да е, един колега ме ориентира към някой температурен датчик но искам да видя и вашите мнения.
Мерси.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 25 Ное 2008, 19:58

Провери дали имаш тези симптоми:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 7%EE%E2%E5
Също така може и да са запушени дюзи,но не съм мн запознат как се установява,че е от тях.Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.08.2008

Мнение от transformer520 » 25 Ное 2008, 20:06

Само сутрин ми тресе,после няма проблеми

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 25 Ное 2008, 21:38

И при мен е така колега от петък. Днес даже и на около 40 градуса ми се разтресе пак. И аз се съмнявах да е дюзи, но майстора ми вика че ако е дюза ще го прави постоянно. Клапан на картерните газове съм сменил. Утре съм на диагностика заради тоя проблем и ще пиша какво са установили.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 26 Ное 2008, 16:45

има много варианти: гадни свещи, бобини, лоли, клапан картерни газове, проблем с дебитомер (неуловим от компютър), дроселова клапа - подгряване, пробив в смукателния колектор, вакуми и т.н

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E39 540ia Е65 745i

Мнение от FLEX » 26 Ное 2008, 23:07

и моята се разтресе от 2-дена докато загрее какво става бах мама му.. :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 26 Ное 2008, 23:20

За бобините-опитайте да ги истриете със чист спирт.Ако са мазни,прашни или зацапани с нещо могат да ви създадат големи ядове.Манипулацията не е сложна.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 26 Ное 2008, 23:21

Бях днес на диагностика...всичко и е шест на колата, каза диагностика. Вика запиши сутрешен час, и я остави да пренощува и да видим тогава проблема, и се чудя дали да го правя или да търся друг майстор.
Днес обаче забелязах нещо друго, че тресенето почва точно когато пусна фаровете сутринта. Също така откакто го прави тоя номер с тресенето, дори когато колата загрее, се усещат леки вибрации и понякога се поразтриса за няколко секунди и докато е топла. Обаче като изгася фаровете и всичко си е ОК отново, и не се усеща даже как работи двигателя. Та си мисля каква връзка може да има това. Алтернатора ли нещо не зарежда като хората, или има някоя спекла ролка, или ремък който сега от влагата приплъзва и като се включат повече консуматори, алтернатора не смогва да зарежда. Сигурно са абсурдни тия разсъждения, но вече се хващам за сламка с тоя проблем. Някакви идеи? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 26 Ное 2008, 23:37

я вържи едно мултицетче и виж колко зарежда - без консуматори трябва да е на 13.8 - 14.2, може четките на генератора да са заминали.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от Manoel » 27 Ное 2008, 20:36

Провери дюзите, аз имам подобен проблем само че го прави като спра на светофар и бачка на празен ход.
Ride To Live,Live To Ride

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 27 Ное 2008, 20:48

Manoel написа:Провери дюзите, аз имам подобен проблем само че го прави като спра на светофар и бачка на празен ход.


Ти май ако не се лъжа си с дизел, но въпреки това едното от съмненията ми е дюзите. За това съм решил профилактично да ги почистя, освен това да сменя ролките и ремъците, и да проверя генератора (макар, че преди 20 дена като смених акумулатор и ми го замериха и казаха, че зарежда перфектно). И тук е момента да попитам някой ако знае сервиз където наистина разбират от генератори, да го погледнат ще съм много благодарен. :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от Manoel » 27 Ное 2008, 20:53

Да с дизел съм, почисти ги или ако имаш възможност ги смени, няма да загубиш. При мене тресенето е точно, като че ли ще изгасне и като дам газ се оправя, може да е и от помпата понеже тия номерца ги върти, като нафтата е под 10 литра.
Ride To Live,Live To Ride

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 30 Ное 2008, 10:34

spacepl написа:я вържи едно мултицетче и виж колко зарежда - без консуматори трябва да е на 13.8 - 14.2, може четките на генератора да са заминали.


На празен ход зарежда 12.6 (с консуматори), на 3000 оборота е 14.1. Май не е добре работата? :roll:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 01 Дек 2008, 12:57

Регулатор на празен ход - смяна/почистване/, профилактика на алтернатор - /четки, лагери, клеми и охлаждащ въздуховод/, смяна ролки и ремъци.
Чувал съм за неравномерно работеща бобина основно при студен двигател да дава подобни признаци. Бобините се мерят и гледаш контактите дали няма нагар или някакви други гадости.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 05 Дек 2008, 11:18

убедих се че наистина проблема в претрисането е от мръсни дюзи. След почистването им свичко поне при мен се оправи.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook