БМВ 5 (97МА) VS Е класа (97МА)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Е в тая тема ще ти обясня моето мнение за Мерца W210 ако не се лъжа за модела.
Това е един здрав и много грозен автомобил. Ако трябва да сравниме с Е39-ката ше откриеме няколко много съществени разлики. Като минем през асансиорните копчета на средната конзола та стигнем до куците двигатели.
Не бих взел такова чудо при положение, че има Е39 на пазара и поради тъпото му излъчване. Ако не се лъжа дизайнера са го уволнили след тоя модел...
Това е един здрав и много грозен автомобил. Ако трябва да сравниме с Е39-ката ше откриеме няколко много съществени разлики. Като минем през асансиорните копчета на средната конзола та стигнем до куците двигатели.
Не бих взел такова чудо при положение, че има Е39 на пазара и поради тъпото му излъчване. Ако не се лъжа дизайнера са го уволнили след тоя модел...
- p0lterguest
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Бургас А5606АВ
pepelq6ko e намразил Е39..понеже е карал такава и има база за сравнение...НО... ти си карал Е39 която най вероятно е била на 2 000 000 километра .. и е била обита от служба нормално е да ти прави пачове..
зависи и как си я поддържал
а колкото до Мерцедес....толкова ми е грозен интериора и дизаина..че като го вида на пътя и се обръщам..
зависи и как си я поддържал
а колкото до Мерцедес....толкова ми е грозен интериора и дизаина..че като го вида на пътя и се обръщам..
Re: БМВ 5 (97МА) VS Е класа (97МА)
pepelq6ko написа:без пристрастия ,с ръка на сърцето. +/-
Колега за годината, която си посочил е много трудно... Това са много, ама много карани коли. Не разчитай на марката, гледай в какво техническо състояние е колата независимо мерц или бима, която ще купуваш, че са доста сложни...
Наистина Е класата от 97 е много ама много грозна,и аз се колебаех на времето дали да взема Е класа,Е39 или А6 и наистина Е39 беше най-добрия избор и съм много доволен.Аз обичам колата ми да е красива луксозна и бърза и ако говорим за Е класата,моделите които имат двигател под 300 или 320 дизел,за нищо не стават,даже не можеш да качиш някъде ако имаш включен климатик.
Даже на мен не ми харесва и новия джип на мерцедеса GLK,малък и грозен,аз се чудя какви са тия хора без вкус които дават луди пари за една грозна кола на първ поглед,на мен не ме интересува лукса,щом колата е грозна
Даже на мен не ми харесва и новия джип на мерцедеса GLK,малък и грозен,аз се чудя какви са тия хора без вкус които дават луди пари за една грозна кола на първ поглед,на мен не ме интересува лукса,щом колата е грозна

Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


`DaRkMaN написа:направо каквото аз си мислех ти го написа...точно соц кола днеска цял ден имаше до мен спрени 2 такива Е класи и колкото и да се мъчех да намеря нещо не толкова грозно в нея ....е няма...мисля че племенника ми на 6 годинки може да вкара доста по-добър дизайн
Точно, някой път се чудя как с тоя дизайн им е излязло добро име...
- Ivaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: London,UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 Convertible
Първите Е класи дават много дефекти в сравнение с 5-цата, за дизаин и динамика няма да говорим ясно, че баварията е на първо място.
Иначе очиларката е здрава и не е за изхвърляне все пак е Мерцедес.
Иначе очиларката е здрава и не е за изхвърляне все пак е Мерцедес.

Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Аз като си търсих колата (Юли 2008) се колебаех между W210 до 99та и Е39 до 2000г. И в двата случая бензин - Е200 (136к.с.) Е230 (150к.с.), БМВ 520и (150к.с). , ръчка. Накрая взех Е39 520и (от Германия). Ето и моя опит:
Мерцедес
+ Повече място на шофъорското място
+ 4 ел. стъкла сериино
+ подлакътника и жабката предлагат повече място (обем) отколкото на БМВ
+ при Авангард много екстри (ксенон и т.н.)
+ само четири цилиндъра - по евтин за газов инжекцион
+ като че ли вози по комфортно
+ окачването на предната ос (и задната) е с двойни триъгълни носачи (БМВ само задната) - предната ос на Мерцедеса по здрава уж
+ ръчната спирачка държи повече (от на БМВ)
+ автоматика дава по малко дефекти (от на БМВ) - уж
Минуси Мерцедес:
- ръжда, ръжда и пак ръжда - в моторния отсег, около ключалката на багажника, по вратите, по окачването, носачите
- шофъорското кормило се мести само елктрически (и само на скъпите бензинки - Е320 Е430 Е500) . Не намерих Е200 и Е230 с чупещ волан
- климатроник трудно се наимра (повече климатик)
- Е200 много слаб мотор, Е230 рядко срещан
- ръчна ск. кутия с много луфт
- много меко закачен диференциал (ако е с ръчка, при тръгването колата се люлее напред назад)
- порблеми със кабелите на свещите (уж)- напукват се, няма бубини на всеки цилиндър като на БМВ
- непрецизна кормилна урдеба (БМВ се кара по готино)
- по виска цена
БМВ:
+ по мощен мотор
+ кара се много по готино от Мерцедеса
+ прецизна ръчна скоростна кутия
+ прецизно кормило и управление (зъбна рейка)
+ алуминиево окачване (няма ръжда)
+ по малко ръжда от мерцедеса
+ чупещ волан не само електрически
+ по ниска цена
Минуси:
- проблеми с ръчната спирачка
- по малко място в купето
- проблеми с термостат и водна помпа
за това се сещам.
Аз лично се отказах от Мерцедеса заради ръждата и това че не му се чупи корилото. А аз съм 2м дълъг и поросто не ми беше удобно да карам с такова дървено кормило изтипосано насеред таблото.
А на БМВто се чупи
Мерцедес
+ Повече място на шофъорското място
+ 4 ел. стъкла сериино
+ подлакътника и жабката предлагат повече място (обем) отколкото на БМВ
+ при Авангард много екстри (ксенон и т.н.)
+ само четири цилиндъра - по евтин за газов инжекцион
+ като че ли вози по комфортно
+ окачването на предната ос (и задната) е с двойни триъгълни носачи (БМВ само задната) - предната ос на Мерцедеса по здрава уж
+ ръчната спирачка държи повече (от на БМВ)
+ автоматика дава по малко дефекти (от на БМВ) - уж
Минуси Мерцедес:
- ръжда, ръжда и пак ръжда - в моторния отсег, около ключалката на багажника, по вратите, по окачването, носачите
- шофъорското кормило се мести само елктрически (и само на скъпите бензинки - Е320 Е430 Е500) . Не намерих Е200 и Е230 с чупещ волан
- климатроник трудно се наимра (повече климатик)
- Е200 много слаб мотор, Е230 рядко срещан
- ръчна ск. кутия с много луфт
- много меко закачен диференциал (ако е с ръчка, при тръгването колата се люлее напред назад)
- порблеми със кабелите на свещите (уж)- напукват се, няма бубини на всеки цилиндър като на БМВ
- непрецизна кормилна урдеба (БМВ се кара по готино)
- по виска цена
БМВ:
+ по мощен мотор
+ кара се много по готино от Мерцедеса
+ прецизна ръчна скоростна кутия
+ прецизно кормило и управление (зъбна рейка)
+ алуминиево окачване (няма ръжда)
+ по малко ръжда от мерцедеса
+ чупещ волан не само електрически
+ по ниска цена
Минуси:
- проблеми с ръчната спирачка
- по малко място в купето
- проблеми с термостат и водна помпа
за това се сещам.
Аз лично се отказах от Мерцедеса заради ръждата и това че не му се чупи корилото. А аз съм 2м дълъг и поросто не ми беше удобно да карам с такова дървено кормило изтипосано насеред таблото.

А на БМВто се чупи

Последна промяна Toni Montana на 27 Ное 2008, 23:38, променена общо 1 път

- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Като цяло, темата е от онези безкрайните и си мисля, че ще има ключ
По темата, не съм видял Е класа от 97ма да не и е напукано таблото (също не съм видял и Е39 с напукано).
Това не е най важно знам, но си е дразнещо.

По темата, не съм видял Е класа от 97ма да не и е напукано таблото (също не съм видял и Е39 с напукано).
Това не е най важно знам, но си е дразнещо.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Toni Montana написа:...
за това се сещам.
Аз лично се отказах от Мерцедеса заради ръждата и това че не му се чупи корилото. А аз съм 2м дълъг и поросто не ми беше удобно да карам с такова дървено кормило изтипосано насеред таблото.
![]()
А на БМВто се чупи
Прецакал си се, келява му е ръчната спирачка

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
b2 написа:Toni Montana написа:...
за това се сещам.
Аз лично се отказах от Мерцедеса заради ръждата и това че не му се чупи корилото. А аз съм 2м дълъг и поросто не ми беше удобно да карам с такова дървено кормило изтипосано насеред таблото.
![]()
А на БМВто се чупи
Прецакал си се, келява му е ръчната спирачка
За ръчната спирачка това го четох в аутобилд.де, май ....

Плюс това като ходих на предглед лятото, и като тестваха спирачките нали има 2 стрелки дето мерят спирачната сила. Предините спирачки показаха 3 kN ( не съм сигурен за мерната единица) от ляво и отдясно, задните 2,5 kN отляво и отдясно, а ръчната 1,5kN отляво и 1kN отдясно. За други БМВта не мога да кажа.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани