проблем с управлението
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
проблем с управлението
Когато се движа над 100км колата си завива сама на ляво или на дясно. Трудно се държи в лентата. Някой имал ли е такъв проблем и знае ли от какво може да е. Сега отивам на реглаж, но не мисля, че ще е само от това. Нямам никакво тропане и през дупки като минавам.
Благодаря
Благодаря
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
NikiNikolov написа:Тампони на носачите, според мен. Това се нарича "сеене". Виж важните теми в Е34, колега.
Проблемите при Е34 не са сходни (в случая) с тези при Е39, защото има разлика в кормилните уредби - едната е с кутия, другата е с рейка. И ако при Е46 такова поведение (по-скоро увличане на волана от неравностите и коловозите по пътя) е "заводска екстра"

И причината, както загатна колегата по-горе, е луфт някъде по или в елементите на окачването и управлението.
Реглажче ще реши проблема ако всичко ти е здраво разбира се... ако не пак там ще ти кажат.
До колкоро знам предните колела трябва да са леко събрани за да може колата винаги да върви направо, като пуснеш волана, ако са се разкрачили по някаква причина е възможно да ходи където си иска...
Може и да греша де да ме поправи някой по-разбиращ ако е така.
До колкоро знам предните колела трябва да са леко събрани за да може колата винаги да върви направо, като пуснеш волана, ако са се разкрачили по някаква причина е възможно да ходи където си иска...
Може и да греша де да ме поправи някой по-разбиращ ако е така.
Да и аз това щях да питам. Дали при Е34 и Е39 е едно и също. Защото имам абсолютно същия проблем но не знам дали щангите и тези тампони за които говорят са едни и същи. А що се отнася за амортисьорите, не знам как са със сигурност, само видях, че не са протекли. Но преди имах проблем с тях когато карах mitsubishi, колата се отклоняваше от пътя само на неравности. А сега моята го прави и на идеално гладък път.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Първо реглаж,после нови гуми(ако са ти износени гумите на една страна ефекта е същия)-сърбал съм тази попара.От тампони със сигурност не е
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
От скоро имам БМВ и съм член на форума, но започнах да се стряскам като чета проблемите на колегите. И аз маи ги имам повечето от тях. като запосчна с парно, съединител, шум в климатроника на огасена кола, клекнала задница и т.н. Уж за да нямам проблеми с колата смених mitsuto с BMW обаче пак проблеми.
Скоро май ще купувам нещо от магазина но не мога да реша какво.
Скоро май ще купувам нещо от магазина но не мога да реша какво.
allen написа:От скоро имам БМВ и съм член на форума, но започнах да се стряскам като чета проблемите на колегите. И аз маи ги имам повечето от тях. като запосчна с парно, съединител, шум в климатроника на огасена кола, клекнала задница и т.н. Уж за да нямам проблеми с колата смених mitsuto с BMW обаче пак проблеми.
Скоро май ще купувам нещо от магазина но не мога да реша какво.
А ти имаш ли ги тия проблеми?
ja написа:allen написа:От скоро имам БМВ и съм член на форума, но започнах да се стряскам като чета проблемите на колегите. И аз маи ги имам повечето от тях. като запосчна с парно, съединител, шум в климатроника на огасена кола, клекнала задница и т.н. Уж за да нямам проблеми с колата смених mitsuto с BMW обаче пак проблеми.
Скоро май ще купувам нещо от магазина но не мога да реша какво.
А ти имаш ли ги тия проблеми?
Ами повечето от тях май ги имам. Парно, съединител, шум в климатроника на огасена кола, клекнала задница
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани